Jatkoajan KesäRinki osa 3 30.7.2022

  • 13 685
  • 127

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Perustanpa tämän nyt muistaessani, kun päivämäärä kuitenkin on päätetty jo ajat sitten. Taustat kahdesta aiemmasta ringistä näissä ketjuissa:

Jatkoajan KesäRinki 13.6.2020 (eka rinki, ketjun viimeiseltä sivulta löytyy muuten kuvakin)
Jatkoajan KesäRinki 24.7.2021 (toka rinki)

Kolmas kerta toden sanoo. Paikka ja kellonaika sama kuin aiemmin eli Tokoinranta klo 15. Tarkempi paikka löytyy tästä kuvasta: https://keskustelu.jatkoaika.com/attachments/img-20200613-wa0002-jpg.12194/ (tuossa lähellä vessat ja metsä).

Sateen sattuessa keksitään joku anniskeluravintola lähistöltä.

Tervetuloa mukaan kaikki kynnelle kykenevät!

Ja kuten aiemminkin, yöpaikkoja täältä (Vantaalta Myyrmäen läheltä) jokunen löytynee jos joku sellaista tarvitsee. Viime vuonna oli 3 paikkaa käytössä (eiköhän tänne olisi pari lisää mahtunut).
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Viimevuotinen miitti oli kyllä mahdottoman mukava kokemus!! Vuorotyöläisen näkökulmasta aika pahaan paikkaan osuu tämä. Edellisenä viikonloppuna Rock In the city Lappeenranta ja miittiä seuraavana oletettavasti Pitsiturnaus. Voisi kuvitella, että hallitsevana mestarina SaiPa on tuolla puolustamassa titteliään. Noita kumpaakaan ei kyllä pysty väliin jättämään ja kaikkia viikonloppuja ei millään vapaaksi pysty ottamaan. Lomakin vasta syyskuussa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tätä on odotettu! Noilla main on loman loppu, joten tämä on hyvä huipennus. Kunto on hiottu huippuunsa.

Tulen, jos osallistujista 99% on SaiPa-faneja.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tätä on odotettu! Noilla main on loman loppu, joten tämä on hyvä huipennus. Kunto on hiottu huippuunsa.

Tulen, jos osallistujista 99% on SaiPa-faneja.
Loman loppu minullakin ja järjestäjä 100% SaiPa. Ja @Krepo kanssa menossa pitsiin jos se seuraavana perjantaina on.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai jaaha! Nyt alkoi provosointi, kait Ketterän ukot on kanssa tervetulleita?
Saako myös IPV:n ukkoja? Se nimittäin kulkee meillä suvussa. Se IPV.

Vopite olla üllatus. Kun se ei ole Kopla, vaan IPV.

Imatra!!!!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Saako myös IPV:n ukkoja? Se nimittäin kulkee meillä suvussa. Se IPV.

Vopite olla üllatus. Kun se ei ole Kopla, vaan IPV.

Imatra!!!!
Sunnuntaina on tarkoitus mennä katsomaan, kun IPV kaataa Sojyn. Huomenna taaseen Roihuttaret kaataa SMJ:n ja sitten illalla kaatavat minut.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No eiköhän Enson ukot kelpaa mukaan, samaa ryssänkansaa ollaan kaikki tyynni.
Iskä pelasi aikoinaan Ilpo Kytösalmen kanssa IPV:ssä. Iskä valitsi sitten Stadissa opiskelun jne. Valitsi oikein.

IPV on silti aina ja iänkaiken se mun pesäpalloseura.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ehkä tulen moderoimaan teidän juttujanne (erityisesti §10 on käytössä).
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kait sitä uskaltautuu paikalle jos lomat sallii, eli jos olen maisemissa.

Vai hyväksytäänkö edustusjoukkueetonta edes paikalle?
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Iskä pelasi aikoinaan Ilpo Kytösalmen kanssa IPV:ssä. Iskä valitsi sitten Stadissa opiskelun jne. Valitsi oikein.

IPV on silti aina ja iänkaiken se mun pesäpalloseura.
No Perkele, sinähän voisit olla mun veli ;) Sama tarina johon lisäyksenä, että minä pelasin sitten Rikun kanssa samassa joukkueessa. Tosin vaan junioreissa kun opinnot vei stadiin myös.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kiinnostaisi kovasti, mutta minulla on juuri 30.7. vanhaksi menevä maksalaatikko jääkaapissa mikä pitää syödä pois ettei pilaannu.

Hahah. Pistä pakkaseen niin säilyy muutaman päivän pidempään. Taidan ite myös skipata tuon syystä että mulla ei siellä liene virkaa koska olen 'maalta' ja se on joillekin liikaa.
 

Glove

Jäsen
Junaliput ostettu, joten ilmeisesti olen tulossa paikalle. Vähän myöhässä tosin, mutta enhän minä VR:n aikatauluille mitään mahda.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kiinnostaisi kovasti, mutta minulla on juuri 30.7. vanhaksi menevä maksalaatikko jääkaapissa mikä pitää syödä pois ettei pilaannu.
Kiinnostaisi kovasti, mutta olen vegaani.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näyttää siltä, että joudun perumaan puheeni. 99 prosentin saipalaisedustus ei ehkä tule toteutumaan. Tulen silti. Kaikkein parasta on varmaan se, että voin hakata @Krepo'a selkään ja sanoa, että kyllä sie ihan hyvä jätkä kuitenkin varmaan oot.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Näyttää siltä, että joudun perumaan puheeni. 99 prosentin saipalaisedustus ei ehkä tule toteutumaan. Tulen silti. Kaikkein parasta on varmaan se, että voin hakata @Krepo'a selkään ja sanoa, että kyllä sie ihan hyvä jätkä kuitenkin varmaan oot.
Kovaa hommaa, kun hakkaamisella uhkaillaan. Täten pyörrän aiemmat puheeni, etten tulisi paikalle. Veli @Czescku lta järjestyi yösija, joten saavun hakattavaksi. Kait lopussa kuitenkin halaillaan ja itketään?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kovaa hommaa, kun hakkaamisella uhkaillaan. Täten pyörrän aiemmat puheeni, etten tulisi paikalle. Veli @Czescku lta järjestyi yösija, joten saavun hakattavaksi. Kait lopussa kuitenkin halaillaan ja itketään?
En mie siuta oikeesti hakkaa. Myö voiaan puhuu vaikka IPV:stä, siit myö molemmat vissii tykätään. Siit mie en luovu. Ja kaikella rakkaudella tämäkin kohtaaminen.

KooKoo on silti parempi ku SaiPa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös