No saatanhan minäkin sinne tulla.Ei sinne kahta varjomodea mahdu paikalle. Egot kolisee.
No saatanhan minäkin sinne tulla.Ei sinne kahta varjomodea mahdu paikalle. Egot kolisee.
Sitten on vaan yritettävä.No saatanhan minäkin sinne tulla.
Sinulla on kuitenkin aamuvuoro (sen jälkeen sinne), iltavuoro (sen jälkeen sinne) tai yövuoro (ennen sitä sinne). Kyllä niin hyvää jengiä tulossa ettei heidän näkemiseen alkoholia tarvitse.Suottaapi olla, että meikämandoliini joutuu jäädä pois, koska tahdon seuraavan viikonlopun vapaaksi ja kahta peräkkäistä ei kesähessut sairaalassa saa.
Olisi syytä. Mä kun joudun katsomaan ja vieläpä kuuntelemaankin teitä selvinpäin.Kyllä niin hyvää jengiä tulossa ettei heidän näkemiseen alkoholia tarvitse.
Minä tarttisin, jotta voisin olla oma itteni. Sillä en minä eikä tuskin kukaan muukaan tahtoisi olla vaivaantunut. Enhän minä kirjoita Jatkikseenkaan ikinä selvinpäin - saati että joutuisi puhumaan jollekin jotain.Kyllä niin hyvää jengiä tulossa ettei heidän näkemiseen alkoholia tarvitse.
Kokemusta on puolin ja toisin. Toimii.Olisi syytä. Mä kun joudun katsomaan ja vieläpä kuuntelemaankin teitä selvinpäin.
Huonoja on papurassit kun edellisissä jatkisbileissä (syyskuun lopussa kotonani) saatiin kuvaan vain puolet jengistä. Eli turha pelätä. Ei kuvia ikinä ilman suostumusta. Ja varsinkaan niitä ei julkisesti julkaista ilman lupaa.Mutta parissa kaljassa. Joo. Pelkään vaan paparatseja joten ei kykene just nyt. Pitäkää kivaa.
Juuh. Eipä tuo ole ongelma ollut. Kunhan höpötän.Kokemusta on puolin ja toisin. Toimii.
Sittenhän paikalle tulee ainakin kaksi jokeria. Viime vuonna tuplana oli edustettuna muistaakseni SaiPa, HPK ja HIFK.Tarkoituksena on mukaan tulla, homma kuulostaa mukavalta pussikaljan juonnilta, keskivertoa asiantuntevammassa jääkiekkoseurueessa. Tietysti oma osallistumiseni nostaa tuota asiantuntijuutta aivan uusi sfääreihin.
Lainaus modeketjusta ihan huvikseen, kun kyseinen "juniori avohoitopotilas" on tietenkin tulossa miittiin. Lisäksi oma Danny D:mme. Ja ehkä joku muukin porttikiellon saanut.Viimeksi viime vuonna täällä eräs juniori riehui niin että puoli palstaa oli välillä pelikiellossa sanottuaan kaverille, että haista nyt jo vittu. Eli kun yhdestä eroon päästään niin seuraava peliin, vai? Häh? En siis arvuuttele henkilöllisyyttä. Mutta tuli vain mieleen viime vuoden raskaat ajat tuosta Oinosesta. Se ei ollut mukavaa, kun tämä palsta oli jonkinlainen avohoitopotilaan puuhanurkka.
Lainaus modeketjusta ihan huvikseen, kun kyseinen "juniori avohoitopotilas" on tietenkin tulossa miittiin.
Lainaus modeketjusta ihan huvikseen, kun kyseinen "juniori avohoitopotilas" on tietenkin tulossa miittiin. Lisäksi oma Danny D:mme. Ja ehkä joku muukin porttikiellon saanut.
Tuo oli vuoden kulttuuriteko palstalla.PS. poistin viestin. Se oli asiaton. Tuli mieleen viimevuotisia minua ahdistaneita hetkiä ja purkauduin nyt typerästi. Minä nyt olen viimeinen, jonka pitää jotain haukkua tietyistä asioista. Rauhaa ja rakkautta toivotan kaikille!
Mitä siinä oli?PS. poistin viestin. Se oli asiaton. Tuli mieleen viimevuotisia minua ahdistaneita hetkiä ja purkauduin nyt typerästi. Minä nyt olen viimeinen, jonka pitää jotain haukkua tietyistä asioista. Rauhaa ja rakkautta toivotan kaikille!
Jännästi alkaa olee poispotkittujen miitti tämä.Lainaus modeketjusta ihan huvikseen, kun kyseinen "juniori avohoitopotilas" on tietenkin tulossa miittiin. Lisäksi oma Danny D:mme. Ja ehkä joku muukin porttikiellon saanut.
En tiedä mitä tuossa alun perin luki, mutta olen samaa mieltä tästä mitä siinä nyt lukee.No tuskin se sinunkaan mielestä kivaa oli.
En tiedä mitä tuossa alun perin luki, mutta olen samaa mieltä tästä mitä siinä nyt lukee.
Meitä on joka lähtöön ja palstan kautta keskustellessa kaikki kärjistyy helposti. Kuitenkin livenä ainakin lähes kaikki tulevat todennäköisesti hyvin toimeen. Eivät kaikki silti toisistaan tykkää, mutta tulevat toimeen. Ihan kuten normielämässäkin.