Kuka nyt jossain hipster-Kalliossa haluaa dokata, jos tarjolla on autenttista Itä-Helsinkiä sen sijaan? Ihmeellinen ajatus kerrassaan.Ei kai sinne Kontulaan asti Tokoinrannasta lähteä jos halpaa bisseä halutaan, Roskapankki tms ajanee saman asian?
Nii-in, toisaalta nynnyä tuokin, miksei Kerava jos tähän skeneen halutaan?Kuka nyt jossain hipster-Kalliossa haluaa dokata, jos tarjolla on autenttista Itä-Helsinkiä sen sijaan? Ihmeellinen ajatus kerrassaan.
Taidan osallistua. Tuon poikaystävän mukana (paino sanalla poika).
Mehukatti-tonkka?Taidan osallistua. Tuon poikaystävän mukana (paino sanalla poika).
No Himabaari on aika kova paikka ja tilava isommallekin porukalla. Sitten on toki Aapeli jossa on varmasti tilaa. Muut ovat aika pieniä, vaikka Bar 94 on nykyään yllättävän tilava.Kukaan ei vielä kumonnut tuota ideaani aloittaa Tokoinrannassa ja jatkaa Kontulassa. Tai no toki joku vastusti Kontula-ideaa, mutta eihän sinne pakko ole lähteä. Pääasia että mahdollisimman moni palstatoveri eksyisi paikalle.
Jos tuonne oikeasti tulee väkeä kuten tämän ketjun perusteella kiinnostusta tuntuisi olevan, niin eiköhän sieltä kaikille löydy oma jengi, jonka kanssa voi siirtyä sieltä Hakaniemestä minne huvittaa. Ja suunnitelmia voi muuttaa lennosta jos siltä tuntuu.
Mutta siis, tämänhetkinen suunnitelma on aloittaa Tokoinrannassa 13.6. klo 15. Siitä siirtyminen matsin kautta tai ilman Kontulaan tutustumaan oikeaan Itä-Helsingin lähiöön. Ainoa mikä tästä vielä puuttuu on se paikka mihin Kontulassa mahdumme? Voisivatko paikalliset ehdottaa jotain? Ei toki mitään hajua kuinka monta jatkislaista sinne tulee, mutta ketjun perusteella jonkun verran.
Kyllä. Toivon kaikki paikalle.Voiko sinne tulla kuka vaan? Riittääkö, että on kaljaa ja istuu turpa kiinni? Kaverin puolesta tiedustelen.
Ei tapaaminen mitään palsta-aktiivisuutta vaadi. Olen tavannut monia tyyppejä, jotka eivät juuri koskaan kirjoita tänne, mutta tykkäävät huvikseen nähdä mimmoisia hahmoja sinne (siis tänne) palstalle oikein kirjoittaa. Enkä minäkään ole aktiivinen kirjoittelija (no joo viime aikoina enemmän), mutta taisi olla reilusti alle 1000 viestiä ensimmäisen 15 vuoden jäsenyyden aikana. Eikä tuo vajaa 2000 vuodesta 2001 alkaen ole siltikään paljoa.Oma aktiivisuus ollut aika paskaa. Jotenkin liikaa häpeää omia viestejään ja ja mielipiteitään, niin ei tule kirjoiteltua. Mutta kiva ois törmäillä palstalaisiin, edes lyhyesti.
Ei tapaaminen mitään palsta-aktiivisuutta vaadi. Olen tavannut monia tyyppejä, jotka eivät juuri koskaan kirjoita tänne, mutta tykkäävät huvikseen nähdä mimmoisia hahmoja sinne (siis tänne) palstalle oikein kirjoittaa. Enkä minäkään ole aktiivinen kirjoittelija (no joo viime aikoina enemmän), mutta taisi olla reilusti alle 1000 viestiä ensimmäisen 15 vuoden jäsenyyden aikana. Eikä tuo vajaa 2000 vuodesta 2001 alkaen ole siltikään paljoa.
Tule ihmeessä messiin, sinutkin kelpaisi nähdä livenä. Vähät väliä siitä mitä on kirjoitellut vuosien varrella vai onko kirjoitellut mitään. Jatkoaikalaisia olemme ihan jokainen. Se riittää.Noh, hyvä kuulla. Jos vain on mahdollista, nauttisin mieluusti oluen tahi pari porukalla.
Tule ihmeessä messiin, sinutkin kelpaisi nähdä livenä. Vähät väliä siitä mitä on kirjoitellut vuosien varrella vai onko kirjoitellut mitään. Jatkoaikalaisia olemme ihan jokainen. Se riittää.
Mitäs sä niitä häpeet? Täällä on sellaista soopaa, ainakin iteltä, ettei paljon hetkauta. Vapauta mielesi, viritä kielesi ja lähde matkaan. Elämä on yksi seikkailu ;).Oma aktiivisuus ollut aika paskaa. Jotenkin liikaa häpeää omia viestejään ja ja mielipiteitään, niin ei tule kirjoiteltua. Mutta kiva ois törmäillä palstalaisiin, edes lyhyesti.
Aika vähän taidan itsekin kirjoittaa asiaa, saati jääkiekkoon liittyvää. Saatan hyvinkin tulla jos vaan aikataulut passaa. Eli käytännössä tyttö on ko. viikonlopun kotona äitinsä luona eikä minulla.Mitäs sä niitä häpeet? Täällä on sellaista soopaa, ainakin iteltä, ettei paljon hetkauta. Vapauta mielesi, viritä kielesi ja lähde matkaan. Elämä on yksi seikkailu ;).
Mun tekis kovin mieli lähtee, vaan saattaa kotiasiat sotkea kaavailut. Saa kattoo ny, pystyykö järkkään jotain systeemiä, että vois osallistua tapahtumaan. Onhan täällä aivan ihmeellisiä heeboja!Aika vähän taidan itsekin kirjoittaa asiaa, saati jääkiekkoon liittyvää. Saatan hyvinkin tulla jos vaan aikataulut passaa. Eli käytännössä tyttö on ko. viikonlopun kotona äitinsä luona eikä minulla.
Kun en tosiaan tunne tietääkseni ainuttakaan palstalaista. Naamatututkin on vain tänne laitettujen kuvien ansiota. No, mä olenkin introvertti.
Kerätään oma introverttirinki kun päästään paikalle. Ja otetaan tarpeen vaatiessa erätauko ylitsevuotavasta sosiaalisuudesta. En minä jaksa olla sosiaalinen kuin ehkä puolitoista kaksi tuntia kerrallaan. Sitten pitää kerätä ittekseen vähän voimia, että jaksaa taas. Menee offtopikiksi, mutta oon tässä miettiny semmosta duuniakin, mitä saisi tehdä rauhassa yksin ilman liiallista sosiaalista kanssakäymistä. Vielä en ole lopputulokseen päässyt, mutta enköhän minä jotain keksi.Niinhän minäkin olen introvertti. Tällaisia kokoontumisia varten pitää siis vähän ponnistella, mutta kyllä se on sen arvoista. Mukaan vaan siis.