Jatkoajan KesäRinki – suunnitteluketju

  • 6 388
  • 78
Tila
Viestiketju on suljettu.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ei kai sinne Kontulaan asti Tokoinrannasta lähteä jos halpaa bisseä halutaan, Roskapankki tms ajanee saman asian?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kukaan ei vielä kumonnut tuota ideaani aloittaa Tokoinrannassa ja jatkaa Kontulassa. Tai no toki joku vastusti Kontula-ideaa, mutta eihän sinne pakko ole lähteä. Pääasia että mahdollisimman moni palstatoveri eksyisi paikalle.

Jos tuonne oikeasti tulee väkeä kuten tämän ketjun perusteella kiinnostusta tuntuisi olevan, niin eiköhän sieltä kaikille löydy oma jengi, jonka kanssa voi siirtyä sieltä Hakaniemestä minne huvittaa. Ja suunnitelmia voi muuttaa lennosta jos siltä tuntuu.

Mutta siis, tämänhetkinen suunnitelma on aloittaa Tokoinrannassa 13.6. klo 15. Siitä siirtyminen matsin kautta tai ilman Kontulaan tutustumaan oikeaan Itä-Helsingin lähiöön. Ainoa mikä tästä vielä puuttuu on se paikka mihin Kontulassa mahdumme? Voisivatko paikalliset ehdottaa jotain? Ei toki mitään hajua kuinka monta jatkislaista sinne tulee, mutta ketjun perusteella jonkun verran.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kukaan ei vielä kumonnut tuota ideaani aloittaa Tokoinrannassa ja jatkaa Kontulassa. Tai no toki joku vastusti Kontula-ideaa, mutta eihän sinne pakko ole lähteä. Pääasia että mahdollisimman moni palstatoveri eksyisi paikalle.

Jos tuonne oikeasti tulee väkeä kuten tämän ketjun perusteella kiinnostusta tuntuisi olevan, niin eiköhän sieltä kaikille löydy oma jengi, jonka kanssa voi siirtyä sieltä Hakaniemestä minne huvittaa. Ja suunnitelmia voi muuttaa lennosta jos siltä tuntuu.

Mutta siis, tämänhetkinen suunnitelma on aloittaa Tokoinrannassa 13.6. klo 15. Siitä siirtyminen matsin kautta tai ilman Kontulaan tutustumaan oikeaan Itä-Helsingin lähiöön. Ainoa mikä tästä vielä puuttuu on se paikka mihin Kontulassa mahdumme? Voisivatko paikalliset ehdottaa jotain? Ei toki mitään hajua kuinka monta jatkislaista sinne tulee, mutta ketjun perusteella jonkun verran.
No Himabaari on aika kova paikka ja tilava isommallekin porukalla. Sitten on toki Aapeli jossa on varmasti tilaa. Muut ovat aika pieniä, vaikka Bar 94 on nykyään yllättävän tilava.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Voiko sinne tulla kuka vaan? Riittääkö, että on kaljaa ja istuu turpa kiinni? Kaverin puolesta tiedustelen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja kavereita saa toki tuoda myös. More the merrier tms.

On tuolla sennumiiteissäkin ollut porukkaa, jotka eivät ole palstalaisia.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Oma aktiivisuus ollut aika paskaa. Jotenkin liikaa häpeää omia viestejään ja ja mielipiteitään, niin ei tule kirjoiteltua. Mutta kiva ois törmäillä palstalaisiin, edes lyhyesti.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Oma aktiivisuus ollut aika paskaa. Jotenkin liikaa häpeää omia viestejään ja ja mielipiteitään, niin ei tule kirjoiteltua. Mutta kiva ois törmäillä palstalaisiin, edes lyhyesti.
Ei tapaaminen mitään palsta-aktiivisuutta vaadi. Olen tavannut monia tyyppejä, jotka eivät juuri koskaan kirjoita tänne, mutta tykkäävät huvikseen nähdä mimmoisia hahmoja sinne (siis tänne) palstalle oikein kirjoittaa. Enkä minäkään ole aktiivinen kirjoittelija (no joo viime aikoina enemmän), mutta taisi olla reilusti alle 1000 viestiä ensimmäisen 15 vuoden jäsenyyden aikana. Eikä tuo vajaa 2000 vuodesta 2001 alkaen ole siltikään paljoa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tämä vaikuttaa kyllä eeppiseltä, jos vaan päivämäärä antaa myöten. Peukkua.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ei tapaaminen mitään palsta-aktiivisuutta vaadi. Olen tavannut monia tyyppejä, jotka eivät juuri koskaan kirjoita tänne, mutta tykkäävät huvikseen nähdä mimmoisia hahmoja sinne (siis tänne) palstalle oikein kirjoittaa. Enkä minäkään ole aktiivinen kirjoittelija (no joo viime aikoina enemmän), mutta taisi olla reilusti alle 1000 viestiä ensimmäisen 15 vuoden jäsenyyden aikana. Eikä tuo vajaa 2000 vuodesta 2001 alkaen ole siltikään paljoa.

Noh, hyvä kuulla. Jos vain on mahdollista, nauttisin mieluusti oluen tahi pari porukalla.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Noh, hyvä kuulla. Jos vain on mahdollista, nauttisin mieluusti oluen tahi pari porukalla.
Tule ihmeessä messiin, sinutkin kelpaisi nähdä livenä. Vähät väliä siitä mitä on kirjoitellut vuosien varrella vai onko kirjoitellut mitään. Jatkoaikalaisia olemme ihan jokainen. Se riittää.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tule ihmeessä messiin, sinutkin kelpaisi nähdä livenä. Vähät väliä siitä mitä on kirjoitellut vuosien varrella vai onko kirjoitellut mitään. Jatkoaikalaisia olemme ihan jokainen. Se riittää.

Jatkoaikalaisia kaikki, totta. Kyllähän täällä hyviä tyyppejä tuntuu olevan. Ja mukava, että täällä on fiksuja nuoria myöskin, etenkin nuori rokkarinalku.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oma aktiivisuus ollut aika paskaa. Jotenkin liikaa häpeää omia viestejään ja ja mielipiteitään, niin ei tule kirjoiteltua. Mutta kiva ois törmäillä palstalaisiin, edes lyhyesti.
Mitäs sä niitä häpeet? Täällä on sellaista soopaa, ainakin iteltä, ettei paljon hetkauta. Vapauta mielesi, viritä kielesi ja lähde matkaan. Elämä on yksi seikkailu ;).
 

Glove

Jäsen
Mitäs sä niitä häpeet? Täällä on sellaista soopaa, ainakin iteltä, ettei paljon hetkauta. Vapauta mielesi, viritä kielesi ja lähde matkaan. Elämä on yksi seikkailu ;).
Aika vähän taidan itsekin kirjoittaa asiaa, saati jääkiekkoon liittyvää. Saatan hyvinkin tulla jos vaan aikataulut passaa. Eli käytännössä tyttö on ko. viikonlopun kotona äitinsä luona eikä minulla.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika vähän taidan itsekin kirjoittaa asiaa, saati jääkiekkoon liittyvää. Saatan hyvinkin tulla jos vaan aikataulut passaa. Eli käytännössä tyttö on ko. viikonlopun kotona äitinsä luona eikä minulla.
Mun tekis kovin mieli lähtee, vaan saattaa kotiasiat sotkea kaavailut. Saa kattoo ny, pystyykö järkkään jotain systeemiä, että vois osallistua tapahtumaan. Onhan täällä aivan ihmeellisiä heeboja!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllähän tuonne "pitää" ilmaantua. Tokoinrantaan verestämään vanhoja muistoja ja fudismatsikin kuuluu näillä näkymin suunnitelmaan. Kontulaa en lupaa, sieltä on vittumainen matka (tai kallis) matka himaan. Tai on mulla parikin tuttua Kontulan liepeillä, joten eiköhän se yösija löydy.

Kun en tosiaan tunne tietääkseni ainuttakaan palstalaista. Naamatututkin on vain tänne laitettujen kuvien ansiota. No, mä olenkin introvertti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun en tosiaan tunne tietääkseni ainuttakaan palstalaista. Naamatututkin on vain tänne laitettujen kuvien ansiota. No, mä olenkin introvertti.

Niinhän minäkin olen introvertti. Tällaisia kokoontumisia varten pitää siis vähän ponnistella, mutta kyllä se on sen arvoista. Mukaan vaan siis.
 

Glove

Jäsen
Niinhän minäkin olen introvertti. Tällaisia kokoontumisia varten pitää siis vähän ponnistella, mutta kyllä se on sen arvoista. Mukaan vaan siis.
Kerätään oma introverttirinki kun päästään paikalle. Ja otetaan tarpeen vaatiessa erätauko ylitsevuotavasta sosiaalisuudesta. En minä jaksa olla sosiaalinen kuin ehkä puolitoista kaksi tuntia kerrallaan. Sitten pitää kerätä ittekseen vähän voimia, että jaksaa taas. Menee offtopikiksi, mutta oon tässä miettiny semmosta duuniakin, mitä saisi tehdä rauhassa yksin ilman liiallista sosiaalista kanssakäymistä. Vielä en ole lopputulokseen päässyt, mutta enköhän minä jotain keksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös