Jatkoajan Kesäpuuma 2024

  • 6 721
  • 59

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ettei tämä unohdu niin pistetään käyntiin muutama päivä edellisiä vuosia aiemmin, kun olen lähdössä reissuun ja nyt on tähän sopivasti hetki aikaa.

Idea kopioituna aiemmilta vuosilta alla:

“Cougars” are popularly defined as women in their 40s (or older) who date significantly younger men, generally at a 10-year age gap or more.

Unohdetaan nyt tuo deittailuaspekti, mutta ikäraja on 40 (ja kun joku haluaa tarkennuksen niin sanotaan että tämän kesän aikana täytettävä 40 eli viimeistään 31.8.2024) eikä lapsia vaadita eli ei ole pakko olla MILF.

Alkusarja 1.6. asti. Sitten finaali noin 10 eniten ääniä saaneiden kesken. Tulokset tulee tänäkin vuonna juhannukseksi.

Yksi ääni per tyyppi, ääntä saa vaihtaa kerran uudella viestillä.

Äänestyskelvottomia ovat aiemmat voittajat. Ensimmäisen Jatkoajan Kesäpuuma -tittelin vei Anne Kukkohovi (kuten vei myös tätä edeltäneen kesämilf kisan). Toisen vei Jaana Pelkonen (ensimmäinen kesätyttö ja kesäpuuma voittaja). Ensimmäiseksi ja valitettavasti ei viimeiseksi koronapuumaksi valittiin Pippa Laukka. Toinen korona- ja kesäpuuma oli Katheryn Winnick (ensimmäinen ulkomaalainen voittaja). Kun palattiin taas pelkän kesäpuuman äänestämiseen voittajaksi selviytyi Sabrina Salerno. Viime vuonna palattiin taas kotimaiseen naiskauneuteen kun voittajaksi julistettiin Janina Fry.

Mitä enemmän kuvia, sitä parempi.

Oma valintani tämän vuoden kesäpuumaksi on vihdoin tähän kisaan kelpaava Alizee:


 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jaana Pelkonen. Isosti esillä Nelosella kahdessa ohjelmassa tänä vuonna.

Uusi nimi myöhemmin!
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Jaana Pelkonen. Isosti esillä Nelosella kahdessa ohjelmassa tänä vuonna.
Säännöistä:

Äänestyskelvottomia ovat aiemmat voittajat. Ensimmäisen Jatkoajan Kesäpuuma -tittelin vei Anne Kukkohovi (kuten vei myös tätä edeltäneen kesämilf kisan). Toisen vei Jaana Pelkonen (ensimmäinen kesätyttö ja kesäpuuma voittaja). ...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sanni Haahdenmaa
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kotimainen tänä vuonna, eli Vuokko Hovatta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suomalaisista mieleen tulevat ensimmäisenä mieleen Annastiina Heikkilä, Else Lautala, Susanna Laine, Suvi Hartlin, Pamela Tola ja vaikkapa Milla Madetoja. Vielä pari vuotta sitten olisin ehdottanut myös Sara La Fountainia, mutta hänen kohdallaan juna on jo mennyt. Vaikea kysymys, johon täytyy paneutua.
 

#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tavannut äänestää näissä Amy Adamsia, mutta tämän päivän versio ei ehkä enää riitä näin kovan tason titteliin. Edellä mainittu Saara Kuronen ehkä menisi muuten, mutta minulle on niin valtaisa turn off nämä nimenvaihtajat, ettei sitä voi mitenkään ulkonäöllä kompensoida.

Hieman olen nyt asian kanssa hukassa, mutta koska ääni on annettava, vastaan minäkin:

Alizee
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tarttee kai tsekata mitä olen viimeksi äänestänyt. Mutta en hyväksy, että jo tässä vaiheessa tulee äänestys.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vaikka ei ole mitään syytä olla äänestämättä Isla Fisheriä, ääneni saa:

Amy Adams
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Perkeleellisen ongelman muodostaa tähän kisaan se, että sitä on mielessään kasvattanut Jatkoajan Kesäpuumia useamman kerran, mutta ennen Puumaikää (TM) puuma on mennyt leikkelemään itsensä pilalle.

Ehdokasasetteluun kannan korteni myöhemmin tarkan skriinauksen jälkeen.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kate Beckinsale. Voiton pitäisi olla selviö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös