Halle Berry, yksi maailman kauneimmista naisista edelleen.
Get your point and agreed, mutta joku sen eksä vihjaisi, ellen väärin muista, että Halle on laiska lakanoissa. Saattaa muuten olla yleinenkin probleema hottiksilla.
Mutta miettikää kuinka paljon metsää tässä ketjussa mainitut naiset ovat tuhonneet lisääntyneen talouspaperin kulutuksen muodossa.
Ei siihen tukkipuuta käytetäMutta miettikää kuinka paljon metsää tässä ketjussa mainitut naiset ovat tuhonneet lisääntyneen talouspaperin kulutuksen muodossa.
Itse käytän kumilakanoita, koska ne ovat helppoja hinata takapihalle. Moottorisaha pörisemään ja homma halki. Itse pitäsisin Halle Berryn kriittiset osat takapihalla, kunhan kärpäsiä ei olisi liikaa. Toisaalta, onhan pakastinkin ja Joulu olemassa.Joo kyllä mäkin oisin Hallen kaa muuten, mutta ku se on laiska ni en viitti. Mikään ei oo niin ärsyttävää ku laiska nainen lakanoissa, etenkin silloin kun lakanoita viikataan. Ei se viikkaus vaan onnistu kun naiselta joko pääsee ote irti tai ei jaksa vetää kireälle, jolloin jää ryppyjä lakanaan.
Vahva sama tälle ja vaikka myöhässä tulee, kerron koska teitä kaikkia kuitenkin kiinnostaa, että oma suosikkini on:Äänestyksestä on muodostumassa hieman tylsä näine ikiaikaisine Berryineen, Anistoneineen ja Lopezeineen. Kuumia mammoja toki kaikki tyynni, mutta eiköhän jatkiksen miesosasto ole nämä jo kollektiivisesti puhkirunkanneet (olen osallistunut).
Hieman kaipaisi siis jotain yllättäjää tuonne joukkoon. Taidetaan olla vähän myöhässä liikkeellä, mutta äänestetään Aikakoneen Sania, josko tässä kävisi vielä viime hetken miracle on Jatkis.