Jatkoajan Kesäpuuma 2018

  • 34 029
  • 135

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Halle Berry, yksi maailman kauneimmista naisista edelleen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Get your point and agreed, mutta joku sen eksä vihjaisi, ellen väärin muista, että Halle on laiska lakanoissa. Saattaa muuten olla yleinenkin probleema hottiksilla.

Joo kyllä mäkin oisin Hallen kaa muuten, mutta ku se on laiska ni en viitti. Mikään ei oo niin ärsyttävää ku laiska nainen lakanoissa, etenkin silloin kun lakanoita viikataan. Ei se viikkaus vaan onnistu kun naiselta joko pääsee ote irti tai ei jaksa vetää kireälle, jolloin jää ryppyjä lakanaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta miettikää kuinka paljon metsää tässä ketjussa mainitut naiset ovat tuhonneet lisääntyneen talouspaperin kulutuksen muodossa.

Älä ota seuraavaa itseesi, koska se ei ole tarkoitus. Mutta olen aina nauranut runkkareille, joilla pitää olla rasvaa ja talouspaperia saatavilla. Toi jos mikä on neitimäistä runkkailua. Itse runkkaan aina kun on tilaisuus ja aina ei todellakaan ole rasvaa tai paperia följyssä. Silloin mennään tilanteen mukaan.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Äänestyksestä on muodostumassa hieman tylsä näine ikiaikaisine Berryineen, Anistoneineen ja Lopezeineen. Kuumia mammoja toki kaikki tyynni, mutta eiköhän jatkiksen miesosasto ole nämä jo kollektiivisesti puhkirunkanneet (olen osallistunut).

Hieman kaipaisi siis jotain yllättäjää tuonne joukkoon. Taidetaan olla vähän myöhässä liikkeellä, mutta äänestetään Aikakoneen Sania, josko tässä kävisi vielä viime hetken miracle on Jatkis.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo kyllä mäkin oisin Hallen kaa muuten, mutta ku se on laiska ni en viitti. Mikään ei oo niin ärsyttävää ku laiska nainen lakanoissa, etenkin silloin kun lakanoita viikataan. Ei se viikkaus vaan onnistu kun naiselta joko pääsee ote irti tai ei jaksa vetää kireälle, jolloin jää ryppyjä lakanaan.
Itse käytän kumilakanoita, koska ne ovat helppoja hinata takapihalle. Moottorisaha pörisemään ja homma halki. Itse pitäsisin Halle Berryn kriittiset osat takapihalla, kunhan kärpäsiä ei olisi liikaa. Toisaalta, onhan pakastinkin ja Joulu olemassa.

Täältä tulee ääni Halle Barrylle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viimeinen ääni ei ehtinyt mukaan, mutta ei hätää. Halle on mukana finaalissa.
 
Äänestyksestä on muodostumassa hieman tylsä näine ikiaikaisine Berryineen, Anistoneineen ja Lopezeineen. Kuumia mammoja toki kaikki tyynni, mutta eiköhän jatkiksen miesosasto ole nämä jo kollektiivisesti puhkirunkanneet (olen osallistunut).

Hieman kaipaisi siis jotain yllättäjää tuonne joukkoon. Taidetaan olla vähän myöhässä liikkeellä, mutta äänestetään Aikakoneen Sania, josko tässä kävisi vielä viime hetken miracle on Jatkis.
Vahva sama tälle ja vaikka myöhässä tulee, kerron koska teitä kaikkia kuitenkin kiinnostaa, että oma suosikkini on:
Diane Kruger
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös