On ihan eri asia oll MILF kuin pelkästään sellainen +35 rouvashenkilö jota himoitsee. MILFeissä on oma viehätyksesnsä, joka kumpuaa jostain syvemmältä kuin pelkästä ulkonäöstä.Jos jo seuraavaksi kesäksi järjestettäisiin jatkiksen kesätyttö ja -kesänainen -äänestykset. Ikärajat siihen rapiaan 35+, ettei nuorison kekkereissä ole laatua enää, kuten Katheryn Winnick. MILF on terminä kiva, mutta sekoittaa tällaiset äänestykset ihan vituralleen, kun tässäkin on jotain helvetin Johanssonia. Vitut lapsista, sillä pärstäkertoimestahan tämä äänestys on.
Tä? Mikä järki siinä sitten on kutsua kisaa MILF-kisaksi. Eikö se ois sitten enemmänki kisa hiukan varttuneemmille naisille? Eihän nainen voi olla MILF jos hänellä ei ole lasta/lapsia.Mutta olen toki ottanut nämä lapsitekijät huomioon, ja jos ensi vuonna vastaavaa äänestystä olen järkkäämässä niin hyvinkin mahdollisesti otetaan tuo lapsi-vaatimus pois jotta kisaan voi osallistua.
Joo siis nimenomaan myös nimenvaihdos toki tulisi kyseeseen myös. Vähän niinku Euroopan Cup ja jalkapallon mestareiden liiga, sama asia mutta vähän eri nimi ja säännöissä hienosäätöä. @Barcelona :n mainitsema Kesäpuuma olisi varmasti hyvä titteli.Tä? Mikä järki siinä sitten on kutsua kisaa MILF-kisaksi. Eikö se ois sitten enemmänki kisa hiukan varttuneemmille naisille? Eihän nainen voi olla MILF jos hänellä ei ole lasta/lapsia.
Tänks! Jos toi Kukkohovi voittaa niin eikö siitä sitten samantien voisi leipoa Jatkoajan ensimmäisen Kesäpuuman?@Barcelona :n mainitsema Kesäpuuma olisi varmasti hyvä titteli.
En usko, että heillä on valitettavaa.Toki noi 30-35 v naiset on aika väliinputojia kun ovat ehkä liian vanhoja kesätytöiksi mutta samalla liian nuoria Kesäpuumiksi. :D
Puuma terminä tarkoittaa vanhempaa naista joka metsästää itseään selvästi nuorempia miehiä. Ei sovellu tämän kilpailun muottiin IMHO.Kesäpuuma
Ensi vuonna Kesä-ämmä kisa pystyyn.En usko, että heillä on valitettavaa.
MILF, puuma, tätinainen, mikävaan... eikö sitä voi ihan loogisesti raapaista nimet, kuten jo ehdotin? Kesätyttö 18-35 ja kesänainen 36+.
Keksi sitten itse parempi termi. Aina on helppo ampua alas ehdotuksia, mutta sitten kun pitäisi keksi itse termejä niin yleensä aika hiljaista on. Joten ehdotuksia kehiin vaan!Puuma terminä tarkoittaa vanhempaa naista joka metsästää itseään selvästi nuorempia miehiä. Ei sovellu tämän kilpailun muottiin IMHO.
Tässä voi käydä niin, että tämän kisan voittaja on nuorempi kuin kesätyttö-kisan voittaja.Ikähän on tietenkin vaan numeroita ja toinen tykkää tyttärestä ja toinen tyttären äidistä. Mutta jos nyt haetaan MILF:iä niin mun mielestä esim. 32 v ( Scarlet ja Alizee ) ei v*ttu ole mikään MILF ??
Mutta jos nyt haetaan oikeasti sitä MILF:iä niin eihän tässä nyt v*ttu jätkät ole kuin yksi vaihtoehto. Hei oikeasti veljet. Satu Silvo ! Siis oikeasti. Nainen on 54 v !. Noissa vaihtoehdoissa on pari siinä nippa nappa 50 huudeilla, mutta nää about 35 paikkeilla olevat ???
Mitä MILF:iä niissä on ?
Oli niin itsestään selvää ettei tullut mieleenkään ettei joku muu ymmärrä. Nainen.Keksi sitten itse parempi
Loistavasti keksitty! Tossa voikin sitten olla kaikki täysikäiset naiset ehdokaana joten ei tarvii rajata ketään ulos!Oli niin itsestään selvää ettei tullut mieleenkään ettei joku muu ymmärrä. Nainen.
Voithan sinä perustaa oman kilpailun vanhoille naisille, jotka jahtaavat nuoria poikia... Jos se on sun juttu.Loistavasti keksitty! Tossa voikin sitten olla kaikki täysikäiset naiset ehdokaana joten ei tarvii rajata ketään ulos!
Olen ehdottomasti mukana, mua saa jahdata.Voithan sinä perustaa oman kilpailun vanhoille naisille, jotka jahtaavat nuoria poikia... Jos se on sun juttu.
Sulta jäi huomaamatta nyt se yksityiskohta, että ne jahtaavat _nuoria_ miehiä.Olen ehdottomasti mukana, mua saa jahdata.
Tuli tässä jälki-itkuna mieleen, että Naomi Wattsin olis pitänyt olla tässä mukana ja voittaa rökäleesti.