Viestin lähetti Fläppis
Otetaanko sinne häviäjiä ollenkaan? Jos otetaan niin täältä lähtee yksi semmoinen...
Viestin lähetti Jomppa
Oma pyyhekin on varmaan suotavaa olla mukana, sillä tuskin kauniimman sukupuolen edustajat jaksavat koko iltaa katsoa raavaiden miesten kolehtihaavien vilkkuvan.
Mahtaako kyseissä paikassa olla minkäänlaisia poppivehkeitä? Ei kai ne naapurit nukkua meinaa. Tai toisaalta tuskin se musiikki kuuluu, kun saunassa kymmenen äijää "laulaa" ja yksi hakkaa löylykuupalla lauteisiin tahtia.
Visamäentiehän sijaitsee - yllätys, yllätys - Visamäessä. Helpoiten sinne pääsee varmasti siten, että kääntyy vanhalta kolmostieltä, siis seututieltä numero 103, hieman ennen Hämeenlinnaa Helsingistä päin tullessa oikealle; sen kyltin kohdalta, jossa lukee "Visamäki". Muistaakseni Visamäentie alkaa jo siitä; www.keltaisetsivut.fi auttaa mielellään.Viestin lähetti HOOPEEKOO
Pyrin tulemaan mukaan kerhopyyhkeeni kera!
Missä muuten tämä Visamäentie mahtaa sijaita?
Kylhän sitä kartan kans varmasti perille löytää mut näin etukäteistietona ihan kiva tietää
Viestin lähetti Designer
Daespoo on kutsuttu, mutta ainakaan minun silmiini ei ole osunut vastausta suuntaan tai toiseen. Miksi ei tulisi, kun viihtyy seurassamme niin hyvin täällä palstallakin. Hyvää viskiä olisi tarjolla minun piikkiini.
Jos ilmoittautumisten tahti pysyy näin tiiviinä, joudutaan kohta siirtymään jonotusnumerokäytäntöön ulko-ovella. Mutta ei se mitään, pidot sen kun paranevat kun väki lisääntyy!
Viestin lähetti HOOPEEKOO
Dougie Killmore: Kun kerran samalta suunnalta olisimme lähdössä niin ootko menossa autolla?
Saattaisin muuten saada saunalle erittäin laadukasta makkaraa Lihatukku Veijo Votkinilta alehintaan, joten onx siellä mahdollista grillata tai paistella vaik kiukaalla lerssejä? Ja pitäskö sieltä ostaa isompikin satsi eli haluaisko muut?
Laitanpa tähän ketjuun kysymyksen, jota ei viitsi paljon muitten joukkueitten fanien silmiin laittaa (vältytään turhalta leijumiselta) eli onx kellään tietoa monen aikaan finaaliottelut pelataan viikonloppuna? Lähinnä kiinnostaisi monen aikaan kiekko putoaa jäähän 5.4. pelattavassa toisessa finaaliottelussa? Missä ikinä peli pelataan niin paikanpäällähän täytyy olla, olis vaan töitä klo16:sta asti... Siitä päivästä eteenpäin onkin sitten viikon loma varattuna mestaruusjuhlia varten :)
Saattaisin muuten saada saunalle erittäin laadukasta makkaraa Lihatukku Veijo Votkinilta alehintaan, joten onx siellä mahdollista grillata tai paistella vaik kiukaalla lerssejä? Ja pitäskö sieltä ostaa isompikin satsi eli haluaisko muut?
Itse tulen jonakin päivänä edellisellä viikolla Otaniemestä Hämeenlinnaan autolla, joten kuljetuksen läänin eteläosista tänne pääkaupunkiin voin ottaa hoidettavakseni, mikäli määrä on liian suuri kannettavaksi. Kyrsää tilaisin itse sellaisen puoli kiloa; olettaen että se on hyvää ja edullista.Viestin lähetti HOOPEEKOO
Hinta muodostuu varmaan siitä et kuinka paljon sitä halutaan?! Laittakaan mulle yv:tä kaikki ketkä haluaisivat makkaraa niin katotaan monta kiloa sitä pitäisi tuoda... Jos tuun junalla niin ei hirveen montaa kiloa jaksais raahata ku pitää vielä kaljakorikin kantaa : )