Jatkoajan Kerholaiset Meeting osa 2

• 8 705
  • 145

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Kuten tuossa pikkujoulujen jälkimainigeissa alustavasti sovittiin, pidämme keväällä kokouksen, jossa pohdimme muunmuassa mennyttä runkosarjaa ja ervatsalon nuoruusmuistoja. Päivämääräksi on sittemmin vahvistettu lauantai 8.3. ja paikaksi sama kuin viimeksikin, eli saunaosasto Visamäentie 25:ssä Hämeenlinnassa. Sauna on lämmin klo 18-22.

Poikkeuksena edelliskertaan on se, että joudumme perimään tarjottavista elintarvikkeista marginaalisluonteisen maksun, jollei sponsoreita ilmoittaudu vapaaehtoiseksi. Loihdimme suuhunpantavaa pöytään siinä määrin, ettei kenenkään tarvitse nälkään kuolla illan aikana. Tarjolla lienee mm. ervatsalon lämmöllä valmistamaa silakkalaatikkoa.

Tapahtuman operatiivisina takuumiehinä toimivat miehistä rehellisimmät, eli minä ja ervatsalo.

Pyytäisin kaikkia halukkaita vahvistamaan osallistumisensa tähän ketjuun, jotta osaamme varata oikean määrän tuotteita pöytään. Myös lisätietopyynnöt ja parannusehdotukset tähän ketjuun. Kiitos.

On käynyt ilmi, että joukossamme on paljon henkilöitä, jotka tiiviisti seuraavat Jatkoaikaa, mutta eivät ole syystä tai toisesta kirjoittautuneet sisään. Esimerkkeinä mainittakoon mm. koodinimi "Kaima", koodinimi "Käpälämäen kaima" ja "Gangsterna i Wasa." Varattakoon siis heillekin mahdollisuus osallistua tähän painostus- ja propagandatilaisuuteen ilmoittautumalla osoitteeseen Master_Godie@hotmail.com

edit: Niin, daespoon kutsu on edelleen voimassa. Tervetuloa syömään, juomaan ja saunomaan kanssamme. Minä maksan.

edit II: Mikäänhän ei tietenkään estä myös muiden vihulaisjoukkueiden fanien osallistumista. Ilmoittautumisia otetaan vastaan myös heiltä.

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kauno Saarioiden play off-valvojaiset

Niin, eli omasta puolestanikin kehoitan kaikkia Jatkoajan Kerhosakkeja pistämään ilmoittautumisen käyntiin.

Meetingin tarkoituksena on paitsi luoda katsaus alkavaan playoff-sarjaan, myös kokoontua joukolla viihtymään ja pesemään rankan runkosarjan pölyt ja muutkin kateellisten kuolat nahoistamme.

Mikäli porukassa on ns. sudeettikerholaisia jotka tarvitsevat mahdollisesti yösijaa, niin ottakaapa yhteyttä allekirjoittaneeseen. Matalassa majassani saattaisi muutama ihmisyksikkö päästä yön vanhaksi siskonpedillä.

Ko. turneen hinnasta vielä sen verran, että tämä 20 euroa sisältää siis pientä syötävää ja äkkiseltään laskien noin 10 ravintola-annosta alkoholia.
Hinta siis riippuu lähinnä porukan halusta nauttia "talontuotteíta".

Ottakaa siis kantaa haluatteko minkälaista palvelua, lähinnä siis talon vai omat eväät, vai sekä että...?

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Alustavasti voisin siteerata Del Monte -miestä, joka tunnetusti sanoo "Kyllä!". Sudeettikerholaisena tarttunen myös ervatsalon majoituspalvelutarjoukseen.

Ja vihulaisille voin antaa rauhoittavan tiedon: virtuaalisesti perskohtaisella kokemuksella (siis ei ollenkaan konkreettisesti) voin vakuuttaa, että kerholaiset ovat hyvin rauhaa rakastavaa kansaa naamakkain kohdattuna. Jyppiläiset voivat vahvistaa tiedon.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Ossi
Ja vihulaisille voin antaa rauhoittavan tiedon: virtuaalisesti perskohtaisella kokemuksella (siis ei ollenkaan konkreettisesti) voin vakuuttaa, että kerholaiset ovat hyvin rauhaa rakastavaa kansaa naamakkain kohdattuna. Jyppiläiset voivat vahvistaa tiedon.

Mit vit? Eikö serbiä ole kutsuttu? Itse en sano omista osallistumisistani vielä mitään. Viimeksikin jäi väliin, olenkohan ujo?

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Tietokoneeni hassuttelee

Kävin tuossa "JA:n uudet vaatteet" -ketjussa ja nyt en enää tiedä, onko kokoontumisessamme kysymys

a) Jatkoajan "Pimp Mastah" Kerholaiset Meeting osa 2:sta,
vai
b) Jatkoajan "Mistress Anal" Kerholaiset Banging osa 2:sta, isäntänään Master "Up the Arse" God,
vai
c) Jatkoajan "the Champ" Kerholaiset Meeting osa 2:sta?

Toki saavun paikalle. Sitä en vielä tiedä, että oonko justiin aamulla käyny suihkussa, vai onko rivakka käynti Kaurialasta sopivasti iskenyt pikku hien pintaan? Riippunee kohdista a ja b.

Ennakkoon maksetussa boolissa on sellainen ongelma, että iltapäivällä paikalle hivuttautuneet janakkalalaiset laittavat Otson ja Smurffin suhteen kuntoon learning by doing -menetelmällä ja muiden vieraiden saapuessa paikalle em. henkilöt nukkuvat naamaat silakkalalaatikossa. Seuraa ikävää suukopua. Täältä siis yksi ei-ääni boolille. Jotain talkkunaa siinä pöydässä toki voisi olla tarjolla. Piimä tekee hyvää riivatulle vatsalle.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Tietokoneeni hassuttelee

Viestin lähetti Tilatiili
Ennakkoon maksetussa boolissa on sellainen ongelma, että iltapäivällä paikalle hivuttautuneet janakkalalaiset laittavat Otson ja Smurffin suhteen kuntoon learning by doing -menetelmällä ja muiden vieraiden saapuessa paikalle em. henkilöt nukkuvat naamaat silakkalalaatikossa.
Tämä nimenomainen kauhuskenaario tuskin tulee tapahtumaan, sillä janakkalalaiset ovat tunnetusti sen verran kultivoitunutta kansaa, että tämä learning-osio on hoidettu alta pois (kyseisellä menetelmällä tosin) jo aikapäiviä sitten, joten suhteet osataan laittaa kohdalleen vaikka unissaan.

Siitä hinnasta vielä, että en tosiaan tullut avausviestissäni ajatelleeksikaan mitään muuta kuin talo tarjoaa kaikki -vaihtoehtoa, mutta asiahan on toki osallistujien päätettävissä, joten hyvä että se tuli esiin nyt. Paikan vuokrahan saadaan osallistujamäärästä riippuen katettua parilla-kolmella eurolla, joten siitä on hyvä lähteä rakentamaan.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Mikäli tähdet ja kuu ovat oikeassa asennossa suhteessa planeettoihin sekä aurinkoon, on Flonaldon ja minun osallistuminen näin tärkeään strategiapalaveriin varma juttu.

Eli suomennettuna osallistuminen on otettu harkintaan.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hejssan.

En vielä uskalla luvata saapumista paikalle enkä myöskään juhlien väliin jättämistä... suoraan sanottuna en tiedä mitään aikataulustani tuolloin.

Pistän kuitenkin päivämäärän muistiin kalenteriini. Ehkäpä saavun tällä kertaa terveenä ja pirteämpänä juhlimaan.

Sudeettikerholaisena tosiaan tarvitsen sen yöpaikan - joko Ervan lattialta tai sitten potkaisen pikkusiskoni ulos hänen asunnostaan noiden juhlien ajaksi, kuten viimeksikin, tai sitten jostain muualta, en kuitenkaan mielellään Hämeenlinnan miliisin suojista.

Katsotaan, tapaammeko silloin.

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sopiiko Tilatiili, että saatat minut/meidät kyseiseen paikkaan? Nimittäin näin ollen minäkin saattaisin uskaltaa kyseiseen juhlaan. Nolona poikana nimittäin hieman pelkään ihmisiä. Voitaisiinpa jopa ottaa pari rohkaisuryyppyä ennen illan koitosta. Voitaisiin perinteiseen tyyliin kävellä rantatietä nahkatakki ja farkkuliivi päällä kepardikassin kanssa kohti treenikämppää... ;) Tulee niin nostalginen olo.

Naisväellekin annoin option tulla mukaan. Tämä "kissanainen" ja tuleva rouva on nimittäin kääntynyt niin hyvin tamperelaisesta aidoksi hämeenlinnalaiseksi "kerhovaniksi"!

Eli Axel K. sekä CatWoman erittäin todennäköisesti ja toivottavasti Tilatiilen johdattamana saapuvat paikalle.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Eiköhän se ole jo minunkin aika tuoda naamani julki, ja mahdollisesti myös uudelleen muotoiltavaksi. Ilmoittaudun siis mukaan joukkoon hupaisaan. Sudettikerholainen olen, mutta yöpaikkaa en näillä näkymin tarvitse. Joko evakuoidun viimeisellä junalla Tampereelle tai vaihtoehtoisesti nukun ojassa.

Tuo tilien tasaus hoidetaan ilmeisesti paikanpäällä? Juomapuolesta sen verran, että boolia paremmin toiminee perinteinen olut- ja siiderikorikonsepti.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Tietokoneeni hassuttelee

Viestin lähetti Tilatiili

Ennakkoon maksetussa boolissa on sellainen ongelma, että iltapäivällä paikalle hivuttautuneet janakkalalaiset laittavat Otson ja Smurffin suhteen kuntoon learning by doing -menetelmällä ja muiden vieraiden saapuessa paikalle em. henkilöt nukkuvat naamaat silakkalalaatikossa. Seuraa ikävää suukopua. Täältä siis yksi ei-ääni boolille. Jotain talkkunaa siinä pöydässä toki voisi olla tarjolla. Piimä tekee hyvää riivatulle vatsalle.

Täytyy myös muistaa, että janakkalalaiset voidaan jakaa kahteen luokkaan: turenkilaisiin ja muut. Turenkilaiseen juomakulttuuriin kuuluu motto: "Älä ota pohjia selvinpäin." Eli boolin pinnan lasku on suoraan verrannollinen turenkilaisten määrään.

Sikälimikäli tuota boolia tulee todellakin riittävästi, niin miksikäs ei sitä tehtäisi. Ruokakin voisi maistua. Mutta tuon boolin kanssa saattaa tosiaan tulla onglemia, jos porukka valuu paikalle hyvinkin eri aikoihin.

Minä ajattelin jättää tuon ervan luona yöpymisen väliin ja säästää itseäni kesäiseen Pärnuun, jossa toivottavasti saamme jällen nauttia toistemme henkevästi seurasta.

Kalenteri näytti tyhjää juuri tuolle päivälle, mutta ei näytä enää. Eli mukana ollaan.

p.s. Monelta saa tulla?

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kaikenlaisiin kinkereihin ja erilaisiin hauskanpitotapahtumiin helposti mukaanlähtevänä, ilmoittaudun täten myös näihin kekkereihin.

Turenkilainen + booli on minun mielestäni aivan yhtä arka yhdistelmä kuin mitä on avotuli + ruuti. Parempi olisi kaikkien kannalta, että kumpaakaan yhdistelmää ei näissä pippaloissa nähtäisi. No, jos nyt kuitenkin niin pääsee käymään, on muistettava yleiset turvallisuusohjeet, sekä yleinen hätänumero 112, joka onneksi myös erilaisista numeropalveluista löytyy.

Oikeasti Turenki on ihan hieno maa, ja sen kansa on rauhaarakastavaa ja vilpitöntä sakkia muutenkin. Elkää peljätkö.

Mukana olen siis. Jos kelpuutetaan...

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Laskekaa minut mukaan!

Kerrankin pääsen mukaan noihin kosteaakin kosteampiin juhliaisiin, jossa nappiverkkareiden napit pullistelee ja ritarilasit saavat olla ihan luvalla päässä. Kotoinen salibandykausikin on silloin loppunut, joten ei ole velvotteita sieltäkään suunnasta enää maaliskuussa.

Laskekaa siis minut mukaan karkeloihin.

Minä olen sitä mieltä, että jokainen tuokoon omat juomat mukaansa ja sitten pöytään voisi yhteisrahoituksella hankkia jotakin suolaista ja makeaa. Tulisi kaikille halvemmaksi ja selvemmäksi, vai?

Monelta paikalle voi saapua? Onko tarkoitus lähteä koluamaan kapakoita saunottelun jälkeen? Katsos perkula! Minähän voisin vaikka juhlistaa synttäreitäni tuona päivänä...hmm...pojathan ovat valinneet hyvän päivän!

frank

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
palaveri

Täältä Rengon suunnalta voi laskea mukaan kaksi (2) henkilöä.

Suosittelisin omia juomia ja talon tarjoamia (pieni maksu) purtavia

Fränä

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Lisää Turchesterilaisverta...

Eli siis näitä bileitähän ei auta jättää tällä kertaa väliin, mikäli nyt ei mitään mahotonta estettä ilmaannu.

20 egen maksua kritisoisin kuitenkin hieman, sillä kaikella kunnioituksella Ervatsaloa kohtaan, minähän en prkl silakkalaatikkoa syö. Juomienkin suhteen luottaisin mieluummin omiin pussikoffeihin, kun booliin.

Turchesterin suunnalta siis kulkee yksi kappaletta Ford Sierra henkilöautoja, mikäli saan jonkun selväpäisen kuskin kiinnitettyä kyseiseksi illaksi. Joten mikäli tarvitsee kyyditystä suuntaan tai toiseen niin ojennan auttavan käteni. Sitä en tosin tässä vaiheessa ole päättänyt, että vietänkö jatkot Hamptonlinnassa vai siirrynkö jossain vaiheessa iltaa Tanssi- ja Painiravintola Mesperian hekumalliseen tunnelmaan.

Nähtäväksi jää.

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
No perhana sentään, pitää laittaa ihan vakavissaan harkintaan tämmöiset kekkerit. Periferioissa kun asun, siirtyminen ihmisten ilmoille tuo kuitenkin elämääni aina hieman hankaluuksia. Kysyisinkin, onko miittiin lähdössä Helsingistä päin autoilevia kuppikuntia, ja jos, mahtuisiko yksi pieni, sisäsiisti, savuton, raivoraitis, kunnollinen ja humalassa säyseä ihminen kyytiin? Olisin valmis maksamaan jonkin rovon kyydityksestä , mutten hirveästi, köyhä opiskelija kun olen.

Mutta vaikkei kyytiä tippuisikaan syystä eli toisesta, ilmoittaudun ainakin varovaisen alustavasti mukaan, sillä tuo kuulostaa oikein hyvältä idealta. Minulle maistuu ruoka (mieluiten kädenlämpöinen pullamössö, silakoille sanon nej tack), juoma (booli, olut, aivan sama, lasiin en sylje), huumeet, naiset, räminärokki, pihalätkä ja sauna.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Välikatsaus

Varmahkoja ilmoittautumisia on tähän mennessä ilmaantunut 14 kpl; epävarmahkoja muutama lisää. Tämä on hyvä alku ottaen huomioon, että itse tapahtumaan on aikaa vielä reilu kuukausi.

Viestin lähetti Jomppa
p.s. Monelta saa tulla?
Niin, itse haen avaimet perjantaina puoli viiteen mennessä, joten... ;) Ei vaan, itse luultavasti menen sinne johonkin aikaan lauantai-iltapäivästä, ja minun puolestani sinne saa tulla vaikka heti. Sauna on lämmin 18-22. Asiasta tarkemmin lähempänä.

Viestin lähetti pokki
Minä olen sitä mieltä, että jokainen tuokoon omat juomat mukaansa ja sitten pöytään voisi yhteisrahoituksella hankkia jotakin suolaista ja makeaa.
Tämän suuntaisia kommentteja on tullut siinä määrin, että näyttää tässä vaiheessa siltä, että hylätään booli- ja alkoholijuomaidea (siis yhteisrahoituksella), koska se ei kaikille osapuolille sovi, ja keskitetään painopiste syömiseen. Rahoituksen osalta tuo tarkoittaa siis sitä, että katsotaan, mitä menee rahaa ja tasataan tilit itse tilaisuudessa. Tämä sopinee kaikille. Kenties keksimme jotain muutakin syötävää kuin silakkalaatikko.

Jatketaan...

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Uutena jatkoajan kirjoittajana ja kunnioitetun Master Godin tituleeraamana "gangsterna i Wasa" itseoikeutettuna jäsenenä tunnen syvää velvoisuudentunnetta osallistua näihin hulppeisiin illanistujaisiin.

Huhujen mukaan kyseisistä kekkereistä saattaa muodostua varsin promillepitoinen, mikä ainakin allekirjoittaneelle kelpaa vallan mainiosti. Aionkin jopa ehdottaa erästä Hämeenlinnalaista, nykyään enemmänkin ex-kansanedustajaa, mahdollisesti kuskiksi koko illan ajaksi.

Eiköhän nämä kekkerit hoideta sillä samalla tutulla kaavalla, kukin tuokoon tarvitsemansa lasolit itse. Mutta mukana ollaan, itseni lisäksi todennäköisesti myös se toinen gangsteri josta Master God esipuheessaan mainitsi.

Viimeksi muokattu:

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Osallistumiseni pitäisi olla sanomattakin selvää

Mutta sanotaan nyt, että en ainakaan aio osallistuessani pippaloihin olla selvä.

Luiro

Jäsen
Mikäli mahdollista on, niin tulisin mielelläni teidän kokoontumiseenne mukaan tuolloin. Jos olen kelvollinen osallistumaan. Tulen varmasti toimeen monen turenkilaisen kanssa, vaikka Parolasta iltaan osallistuisin.

Jos olen kelvollinen saapumaan, olisin otettu.

Itsekin olen sitä mieltä, että omat eväät, ainakin juomapuolella olisivat hyvä juttu.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Luiro
Mikäli mahdollista on, niin tulisin mielelläni teidän kokoontumiseenne mukaan tuolloin. Jos olen kelvollinen osallistumaan.
Tähdennettäköön, että kyseessä nimenomaan on meidän kokoontumisemme; siis sinun, minun ja muiden Jatkoajan kerholaisten. Tästä syystä siis kenenkään ei ole syytä epäillä kelvollisuuttaan. :)

Kuten todettua, tämä koskee myös vihulaisjoukkueiden edustajia. Itse asiassa olisin erittäin kiinnostunut tutustumaan myös heihin. Älkää peljätkö - me emme pure.

Muuten, viimeksi muutenkin kuin ainoastaan fyysisesti paikalla olleille esittäisin sellaisen kysymyksen, että paljonkohan siellä saunaosastolla viime kerralla olikaan populaatiota, ja kuinka täynnä se paikka itse asiassa oli. Itsekin tosin olin paikalla, mutta oma muistini rajoittuu lähinnä siihen, että olihan siellä minun, ervatsalon ja tilatiilen lisäksi vissiin muitakin ;) (Totta puhuen muistan kyllä paljon muitakin nimimerkkejä, mutta lukumäärä ei oikein tarkkaan ottaen valkene)

Luiro

Jäsen
No hienoa, ilmestyn siis paikalle oluen tai muun miestä väkevämmän kanssa. Jos on kyseessä minua väkevämpi, niin lienee 0,7 prosenttista siideriä.

No, kyllähän minä olen siis innolla mukana ruotimassa tulevaa mestaruusjuhlaa...

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Helsingistä olisi lähdössä vielä 1. Tosin en ole 100%-varma...lompakon paksuusaste ratkaissee tämän visaisen kysymyksen että kärsiikö sitä tulla.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Master God

Muuten, viimeksi muutenkin kuin ainoastaan fyysisesti paikalla olleille esittäisin sellaisen kysymyksen, että paljonkohan siellä saunaosastolla viime kerralla olikaan populaatiota, ja kuinka täynnä se paikka itse asiassa oli.

Saunaan taisi mahtua n 7 - 8 ihmistä = n 5 - 6 lauteille ja n 1-3 seisoo siinä oven edessä, laulun johtajana.

Kokonaisuudessaan meitä taisi olla n 16 kaikkiaan mutta ehkäpä n 11 käytännössä - alkuillasta taisi muutama osallistuja poistua.

Tämä siis ihan mutulla - ja samaan syssyyn voisi arvioida että kyllä sinne varmaan vähä yli 20 ihmistä mahtuu jos tilat otetaan oikein käytöön eli muutama röökillä, osa saunassa, pari pöydän (ns keittiö) ääressä ja loput takan vieressä.

Voi olla että mutuni pikkaisen valehtelee, mutta so not. Mullon semmonen bon voyage - tunne että me mahdutaan sinne mesta paikkaan ihan fifty/sixty.

Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti mikkoz

Tämä siis ihan mutulla - ja samaan syssyyn voisi arvioida että kyllä sinne varmaan vähä yli 20 ihmistä mahtuu jos tilat otetaan oikein käytöön eli muutama röökillä, osa saunassa, pari pöydän (ns keittiö) ääressä ja loput takan vieressä.

Tällaisista vastaavista iloluonteisista illanistujaisista kokemusta omaavana voin kertoa, että paitsi pöydän äärestä, myös pöydän alta löytyy yleensä monta varsin mukavaa lepuuttelupaikkaa. Kaikki on tietysti kiinni pöydän koosta sekä juhlijoiden asenteesta.

Itse kuitenkin pyrin pysymään pöydän valoisammalla puolella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy