Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu...
Tämä silloin kun mennään toisen joukkueen alueelle kirjoittamaan jotain, oli asia sitten mikä tahansa. Myönnetään että joskus olen kyllä itsekin tuollaisen laittanut, mutta luulisi kyllä että jos ihan asiallisen viestin kirjoittaa niin tuskin tarvitsee sen kummemmin anteeksi pyydellä.
Matias Macelli vai miten se nyt menee. Eikö kaveri oo lähtöjään... ILVEKSESTÄ? Tulee mieleen muutamakin sitcom-kohtaus. Käykää nyt ihmeessä lukemassa Mathias Maciaton ketjua NHL-osiossa.
Vapise Loundge.Nokia Areenan Friends & Brgrs lienee tullut Jatkoajan huhukeskusteluissa jäädäkseen.
Mikäs tää juttu on, on mennyt omien kiikareiden ohi ihan kokonaan?Nokia Areenan Friends & Brgrs lienee tullut Jatkoajan huhukeskusteluissa jäädäkseen.
Alkaa olemaan poppariketjun kamaa, mutta odotellaan vielä hetki.Nokia Areenan Friends & Brgrs lienee tullut Jatkoajan huhukeskusteluissa jäädäkseen.
Liigan yleisen puolen huhuketjussa, etenkin siinä ensi kautta koskevassa, on HTT päässyt irti. Tai tässä tapauksessa NAFBTT.Mikäs tää juttu on, on mennyt omien kiikareiden ohi ihan kokonaan?
No niin, sieltähän se löytyi. Minä etsin Ilveksen ja Tapparan osioista mutta ei siellä mainittu Friends and Brgrsia missään.Liigan yleisen puolen huhuketjussa on HTT päässyt irti. Tai tässä tapauksessa NAFBTT.
On toki arvostettavaa, että huhuille on löytynyt koti ja että maailmasta löytyy vielä kirkasotsaisia, puhdasmielisiä henkilöitä, jotka auliisti jakavat kaiken kuvit... kuulemansa eteenpäin.Nokia Areenan Friends & Brgrs lienee tullut Jatkoajan huhukeskusteluissa jäädäkseen.
Tätä pitäisi varmaan kysyä nimimerkiltä itseltään. Itsekin vähän tuota @wilco n viestihistoriaa selailin ja näyttää, että hän on aivan ensimmäisestä viestistään asti tuota harrastanut. Eli siis 18.2.2001 lähettämässään viestissä on jo tuo "Että silleen...." mukana:Itse olen sen verran uudempaa "keskustelijaerää" että ei ole oikein kaikkien "meemien" alkuperät tiedossa.
Joten kysymykseni onkin että mikä on tuon wilcon pakkomielteisen että silleen... letkautuksen alkuperä?
Pikaisen haun perusteella tuo letkautus elää lähinnä HPK:n osiossa, wilcon viesteissä ja hänelle osoitetuissa vastauksissa.
Että silleen...
Itse olen sen verran uudempaa "keskustelijaerää" että ei ole oikein kaikkien "meemien" alkuperät tiedossa.
Joten kysymykseni onkin että mikä on tuon wilcon pakkomielteisen että silleen... letkautuksen alkuperä?
Pikaisen haun perusteella tuo letkautus elää lähinnä HPK:n osiossa, wilcon viesteissä ja hänelle osoitetuissa vastauksissa.
Että silleen...
Tätä pitäisi varmaan kysyä nimimerkiltä itseltään. Itsekin vähän tuota @wilco n viestihistoriaa selailin ja näyttää, että hän on aivan ensimmäisestä viestistään asti tuota harrastanut. Eli siis 18.2.2001 lähettämässään viestissä on jo tuo "Että silleen...." mukana:
wilcon ensimmäinen viesti
(--) Ja voin luvata että tästä hamaan loppuun keskitytään Joelin ja Ellien suhteeseen. Toki muita hahmoja myös tulee vastaan, mutta ovat melko kuriositeettieja.
Niin - ainoa oikea asia on syyttää tuollaista kurjaa petturia arvostelukyvyttömyydestä ja/tai seteliselkärankaisuudesta.Kun oman jengin prospekti siirtyy vihulaisen leiriin, täyttyy joukkueen osio viesteistä, missä kerrotaan, että kuinka paska pelaaja hän oikeasti on. Eli onko kyseessä sitten oikeastaan mikään menetys?