Jatkoajan ikäjakauma vuonna 2020

  • 1 649
  • 33

Minkä ikäinen olet?

  • alle 18

    Ääniä: 3 1,8%
  • 18 - 25

    Ääniä: 18 10,8%
  • 25 - 30

    Ääniä: 30 18,1%
  • 30 - 35

    Ääniä: 28 16,9%
  • 35 - 40

    Ääniä: 24 14,5%
  • 40 - 45

    Ääniä: 23 13,9%
  • 45 - 50

    Ääniä: 21 12,7%
  • 50 - 55

    Ääniä: 10 6,0%
  • 55 - 60

    Ääniä: 6 3,6%
  • 60 - 65

    Ääniä: 3 1,8%
  • yli 65

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    166
  • Poll closed .

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Hiljattain pinnalle nostettu ikäjakaumaketju on vuodelta 2005, jolloin jatkoaika oli palstana vielä nuori. Nyt Jatkoaika lähestyy jo 20 vuoden ikää, joten on selvästi päivitetyn mittauksen aikana. Palstalla on paljon uutta ja nuorta verta, mutta myös paljon niitä, jotka on täällä vaikuttanut tuolta alkuvuosista lähtien. Myös toki niitä, jotka on liittyneet joukkoon vasta varttuneemmalla iällä.

Eli, katsotaan minkä ikäistä porukkaa täällä on nykyään?

E: Vastaukset sijoitetaan ikähaarukoihin, eli jos olet täyttänyt juuri 30, niin olet 30-35 haarukassa, etkä enää 25-30 haarukassa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
46, varjossa. Syyskuussa paukkuu 47. Kohta siis keski-iässä, kun tavoitteeni on kuolla satavuotiaana sydänkohtaukseen 18-kesäisen tytön päällä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Keski-ikäinen, jonkun asteikon mukaan.

Veteraanipelaaja, kiekkoasteikon mukaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Keski-ikäinen, jonkun asteikon mukaan.

Veteraanipelaaja, kiekkoasteikon mukaan.
Kyllähän se vähän ahisti, kun samana vuonna kuin minä syntyneet kiekkoilijat (Ville Peltonen, Jere Lehtinen), jotka joskus julistettiin lupaaviksi nuoriksi kyvyiksi, olivat ensin kaiken kokeneita veteraaneja ja pian jo eläkeläisiä. Sai miettimään, että ehkäpä se pitkään hautunut unelmani ammattiurheilijan urasta olisi syytä unohtaa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
21 vielä jonkun aikaa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
29 ollaan. Sieltä se kolmekymppiä lähestyy vääjämätöntä vauhtia.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Area 51:llä mennään. Välillä tuntuukin alienilta nykymaailmassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitäs tässä, eihän tässä. 52 vuotta nuori olen. Olo ei tunnu pätkääkään aikuiselta, ja hyvä niin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Herra 47. Hitto, vastahan mä tähän samaa kysymykseen reilu kolmekymppisenä vastasin. No, mä olen @Evil in tapaan lähes keski-iässä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taaskaan en onnistunut äänestämään suosituinta vaihtoehtoa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
33, komea mature. Vaatimatonkin vielä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ja niin löytyy kaikki muutkin puolikkaat kympit. Tiedä sitten miten niiden osalta on tarkoitus vastata.

Tavoittelin siis ikähaarukoita, mutta asian voi ymmärtää noinkin. Lisäsin ohjeistusta avausviestiin, kuinka ajattelin tähän vastattavan. Aina pitäs olla riittävän perusteellinen tällaisten tutkimusten alustuksissa. Me ollaan kuitenkin kansakuntana selvitty koronastakin toistaiseksi hyvin ja me selvitään myös tästä, yhdessä.

No voi perse, olisin mielummin halunnut olla kategorisoitu nuoresti 30-35 välille, nyt jouduin saatana nelikymppisten joukkoon.

Siksi määrittelin äänestykseen, ettei annettu ääni identifioidu antajaansa. Saat siis tuntea olevasi juuri niin ikääntynyt kuin haluat.

Ja toisaalta, onks tällä nyt enää mitään väliä, kun on 30 takana ja tasainen alamäki edessä. Mä meen jo kaukana sun edellä. Jätin havuja ladulles...
 

MegaForce

Jäsen
24, vielä tämän vuoden puolella pääsen vielä seuraavaan ikäjakaumaan. Taisin olla 18 kun aikanaan loin tämän nickin, oikeastaan Sotshin olympialaisia varten.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vittu millä vauhdilla tuo 3-0 lähestyy!

Auttakaa vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös