Jatkoajan IFK-osion Muistojen Polku ja FAQ

  • 36 038
  • 411

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@Defender lisätty Hiihtäjäpainija Hall of Fameen! Niin se vaan menee sanoisi Tami!

Edit: ja seuraava Hiihtäjäpainijan reinkarnaatio tulee olemaan Jubileum-painos eli 10. uudestisyntyminen! Sitä pitää mielestäni jo juhlia meidän osiossa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olikos jossain ylläpidettävää listaa näistä agentin eri henkilöllisyyksistä?
Katso veli tämän ketjun avausviesti! Sieltä löydät päivittyvän listan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Edit: ja seuraava Hiihtäjäpainijan reinkarnaatio tulee olemaan Jubileum-painos eli 10. uudestisyntyminen! Sitä pitää mielestäni jo juhlia meidän osiossa.

HP on lykkinyt takaisin viime aikoina Jatkoajan areenalle vähintään yhtä kovalla tahdilla kuin Juha Mieto Lake Placidissa. Vieläkö ehtii takaisin tälle kaudelle?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ihan kuin itsekin olisin viime päivinä haistanut suksivoiteet ja kuullut trikoisen paukkeen. Seurataan tilannetta.
Yleensähän kyseinen kirjoittaja on pitänyt pienen tauon ennen paluutaan uudella nimimerkillä, mutta nyt ei ulko-ovi ehtinyt mennä kunnolla edes kiinni, kun on taas täällä hämmentämässä. Jokusen kerran on myös kyennyt piilottelemaan hetken aikaa todellista itseään, mutta nyt tuli sisään heti ihan avoimesti alusta alkaen tutulla tyylillään.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Jälleen ajankohtainen tapahtumasarja historiastamme, joka kuuluu ilman muuta niihin legendaarisimpiin:





Olipahan tuossa maikkarin linkin takana niin Penamainen lausunto kuin olla ja voi:

Onko järkeä, että kuka tahansa hörhö voi tällaisia tutkintapyyntöjä tehdä? Jätän asian omaan arvoonsa. Tutkintapyynnön jättäjä ei selvästi ole laji-ihminen, koska hän ei ymmärrä kamppailu-urheilun luonnetta, Matikainen puhisi.

Jumalauta jos Pena olisi ollut työssään hyvä :D Tuolla asenteella ja olemuksella olisi osaava Matikainen traumatisoinut muut seurat.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nostetaas tätä ketjua ylemmäs valmiustilaan mahdollista päivitystä ajatellen. Bing @Frankie

Lähdin rohkeasti kyselemään, että olenko minäkin hiihtäjäpainija, kun mulle ko. kirjoittajan ajatukset ja näkemykset eivät ole lainkaan vieraita ja musta niissä on ihan valideja pointteja? Vai olenko minä vain paikallinen kylähullu, johon on jo totuttu?
 

Nykan

Jäsen
Tuolta JA:n ‘Jäsenet’ -osiosta löytyy listaukset Top20 eniten viestejä kirjoittaneista ja Top20 eniten tykätyistä. @Walkin taitaa olla ainoa HIFK-fani, joka päässyt ekaan joukkoon. Hän on myös tuossa toisessakin (tykätyt) rankingissa, jonka aivan käkijoukoissa ovat @Mojo, @BOL ja @Frankie.

Ensimmäiset Jatkoaika-palstalaiset lienee kirjattu jäseniksi 19.3.2001. HIFK-porukasta löysin tuolta pioneerilistalta (kröhöm) itseni lisäksi vain @tiki10 ja @mixu , joista jälkimmäinen ei ole kohta 4 vuoteen tänne kirjoitellut (ura päättyi kai pelikieltoon?). Löytäisikö joku lisää HIFK-kirjoittelijoita tuohon kategoriaan? Kävin jo läpi tässä ketjussa esiinnostettuja sankareita, mutta sieltä ei muita tarttunut haaviin. Lähimmät kuten @JHag oli kirjattu 27.3.2001 tai myöhemmin ko. vuonna. Tuo eka aalto saattoi kirjautua joidenkin osalta pienellä viiveellä, kun Jatkoaikaa käynnistelivät ja isoa käyttäjämassaa järjestelivät. Kiekkopesä-palstalta oli tulijoita varmasti riittämiin.
Itse kirjoittelin jo aikoinaan kiekkopesään. Nykyään tämä palsta muistuttaa suurta avohoitolaa. Aivan sairaan toksinen paikka.

Käyttäjä odottelee putkassa kurinpitokäsittelyn valmistumista.

Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Itse kirjoittelin jo aikoinaan kiekkopesään. Nykyään tämä palsta muistuttaa suurta avohoitolaa. Aivan sairaan toksinen paikka.
Avohoitola mainittu. Enää ei jää arvailulle varaa. Tämä on tuttua kauraa pelikirjasta talvelta.

Olisi mielenkiintoista nähdä perustelut, miksi juuri minä ansaitsen paikan jatkoaikaan. Aiemmin tälläinen kysely piti läpäistä, jotta oikeidet kirjoittelulle sai.
Siinä olisi legendojen aineksia ainakin pariin romaaniin.
 

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä
Sukset jalkaan, nimi lehteen, kymppi täyteen, mitä näitä nyt on. Huomenna saa taas lukea JA-sanomien nimimerkkiosion kuolinilmoitukset, että miten tämän kertainen visiitti arvokkaasti sanoitetaan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähdin rohkeasti kyselemään, että olenko minäkin hiihtäjäpainija, kun mulle ko. kirjoittajan ajatukset ja näkemykset eivät ole lainkaan vieraita ja musta niissä on ihan valideja pointteja? Vai olenko minä vain paikallinen kylähullu, johon on jo totuttu?
Kyllä mä ymmärrän, että siellä posisiivessä alkaa olemaan yksinäistä, mutta ei nyt sentäs noin epätoivoiseksi pidä alkaa.
Ja ymmärrät varmaan, että siihen on ihan syytkin modeilla olemassa miksi sama kaveri joutuu aina limboon. Ne löytyy myös sivuston säännöistä.

Ps. Hulluja ollaan me kaikki HIFK-kannattajat. Eihän tätä touhua voi enää järjellä selittää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä ymmärrän, että siellä posisiivessä alkaa olemaan yksinäistä, mutta ei nyt sentäs noin epätoivoiseksi pidä alkaa.
Ja ymmärrät varmaan, että siihen on ihan syytkin modeilla olemassa miksi sama kaveri joutuu aina limboon. Ne löytyy myös sivuston säännöistä.

Ps. Hulluja ollaan me kaikki HIFK-kannattajat. Eihän tätä touhua voi enää järjellä selittää.

Viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa :).

Hänellä on ihan hyviä pointteja, jotka osuvat mun ajatusteni kanssa usein yksiin, mutta koko performanssi nyt ei muuten kyllä mene mun jakeluuni. Aikuisia kai tässä kaikki kuitenkin ollaan. Mutta huvinsa kullakin ja saatan kuvitella, miten meikäläiset ovat koko illan raporttinappulat pohjassa :D.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa :).

Hänellä on ihan hyviä pointteja, jotka osuvat mun ajatusteni kanssa usein yksiin, mutta koko performanssi nyt ei muuten kyllä mene mun jakeluuni. Aikuisia kai tässä kaikki kuitenkin ollaan. Mutta huvinsa kullakin ja saatan kuvitella, miten meikäläiset ovat koko illan raporttinappulat pohjassa :D.
Olen kuullut tuon saman joskus ennenkin, odotas...se taisi olla ex-vaimo.

On varmasti ihan asiaakin joukossa, en sitä kiellä, mutta ne hukkuu siihen aggressiiviseen ja riidan hakuiseen kirjoitustyyliin, joka sitten jossain vaiheessa flippaa vaan yli.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
On varmasti ihan asiaakin joukossa, en sitä kiellä, mutta ne hukkuu siihen aggressiiviseen ja riidan hakuiseen kirjoitustyyliin, joka sitten jossain vaiheessa flippaa vaan yli.

Tähän kun vielä lisää tarkoituksellisen hämmentämisen ilmasiltoineen, kimmoheinoineen ja Spengleristä neuvoteltavine vahvustuksineen yms. , niin järkevät pointitkin hukkuu sinne likaveden sekaan.

En oikein ymmärrä, että kun tämä paikka on kuulemma toksinen avohoitola, niin mikä hinku arvon Painijahiihtäjällä tänne on tunkea jatkuvasti mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Lähdin rohkeasti kyselemään, että olenko minäkin hiihtäjäpainija, kun mulle ko. kirjoittajan ajatukset ja näkemykset eivät ole lainkaan vieraita ja musta niissä on ihan valideja pointteja? Vai olenko minä vain paikallinen kylähullu, johon on jo totuttu?
Olen kieltämättä pohtinut, että nimikirjaimien BOL takaa löytyvä Da Vinci- koodi/merkitys onkin Marit Bjørgen Petra Olli Marja-Liisa Kirvesniemi. Odotan sitä päivää, kun sinä lähdet henkseleistä samalla tapaa kuin kaikki muut Hiihtäjäpainijat. Ottaen huomioon kykysi argumentoida ja tuottaa pitkää laadukasta tekstiä niin en ole aivan varma, onko edes Jatkoajan palstasofta valmis siihen performanssiin vai onko se kenties koko Jatkoajan resetointi ja uuden alku? Sinä kyllä ansaitset Hiihtäjäpainija- Hall of Fame-maininnan sijaan oman osion tänne Jatkoajan IFK-osioon, jos lähdet isoista ovista.

Pikkaisen olen kyllä jäänyt näiden uusimpien reinkarnaatioiden kohdalla harmittelemaan sitä, ettei ole ”slaidattu enää Jatkoajan DeeÄmmään” ja kutsuttu toisella erätauolla Brewer’s Streetille painimaan. Ote lipsuu.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
JHag on mun kautta aikojen suosikki palstalla. Palstaa olen lukenut jostain 2005 asti ja silloin jo suuri haave oli, että kun musta tulee aikuinen, niin pääsen tänne vaihtamaan näkemyksiä jääkiekosta ja IFK:sta. JHag lopetti uransa ja minusta ei koskaan (vielä) ole aikuista tullut mutta sainpahan monen vuoden möyrinnän jälkeen oikeudet tänne. Nykyinen tavoittelemisen arvoinen juttu on se, että jonkun palstan vanhemman käyttäjän kanssa pääsisi nordiksella vaihtamaan kuulumisia kasvotusten, juomaan 10e muovikaljan ja puhumaan tästä sadismiin verrattavissa olevasta kannustamisesta IFK:ta kohtaan.

Alkkisfaija, persereikä ja sen lumous myös vahvasti jäänyt vahvasti metaforaltaan mieleen.
 

Number#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkas moni oli mukana legendaarisella Turun megamatkalla 2006? Oliko ensimmäinen vähän isompi fanimatka koskaan vai muistanko ihan väärin? Muistelen, että voitettiin tuo ottelu 4-3 tjsp ja tuohon aikaan ei Turussa oltu kovin usein juhlittu. Toinen asia minkä muistan on Salmelaisen maali kun pinkaisi vauhtiin omalta alueelta ja luisteli neljän TPS pelaajan välistä karaten vielä läpiajoon. Voin muistaa kyllä ihan väärinkin.

Edit. Muutenkin koko kausi oli kyllä Lostedteineen ja Sheddeneineen sellaista ilotulitusta, että on hienot muistot tuosta jäänyt. HPK:lle taidettiin pudota välierissä ja kukas muukaan sen ratkaisevan maalin olisi jatkoajan jatkoajalla iskenyt kun Pasi Nielikäinen :D
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kuinkas moni oli mukana legendaarisella Turun megamatkalla 2006? Oliko ensimmäinen vähän isompi fanimatka koskaan vai muistanko ihan väärin? Muistelen, että voitettiin tuo ottelu 4-3 tjsp ja tuohon aikaan ei Turussa oltu kovin usein juhlittu. Toinen asia minkä muistan on Salmelaisen maali kun pinkaisi vauhtiin omalta alueelta ja luisteli neljän TPS pelaajan välistä karaten vielä läpiajoon. Voin muistaa kyllä ihan väärinkin.

Minä olin. Ilmapallotifo oli muistaakseni myös.
Lennu teki maalin 3-5 alivoimalla.
Se oli hieno ottelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös