Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Niin tarkoituksenhakuista, että ehdottomasti listaan. Onhan hän jo jäähyllä ja paluu ei muuta tilannetta.
Luin sitä ketjua uudelleen ja huomasin, että kirjoittaja leikittelee siinä ajatuksella olevansa hiihtäjäpainija. Oikea HP ei sitä tee ja päinvastoin, on pyrkinyt aina kiistämään sen ja vetänyt herneet nenään niistä syytöksistä. Varaan siis itselleni oikeuden muuttaa mielipidettäni ja kallistun siihen, että kyseessä on sittenkin copycat.Olen itse koulutuskeikoilla seuraavat kolme viikkoa, joten joudun jääväämään itseni päätöksenteosta tällä kertaa. Siispä, vedetään perinteinen demokraattinen äänestys paras viidestä hengessä? Nythän meillä on jo 1 (yksi) kappale ”JAA”-ääniä @Metukka ja 1 (yksi kappale ”NEJ”-ääniä @Lartem . Otatko @McBean Aulis Gerlanderin roolin tällä kertaa ja valvot loput kolme ääntä? Voit itse myös halutessasi antaa ääneen. Varmaan helpointa lienee odottaa puhtaasti seuraavan kolmen IFK-palstakamraatin äänet ja sitten tehdä lopullinen päätös? Maajussit eivät omaa äänestysoikeutta, mutta ovat toki tervetulleita antamaan vaatimattoman mielipiteensä. Olen valmiudessa sitten päivittämään aloitusviestin listausta, jos Jury niin päättää.
PS: henkilökohtaisesti en sulje mitään vaihtoehtoja pois, mutta kummallisesti Hiihtäjäpainija olisi nyt kuluvalla kaudella ruvennut seuran arvostelijaksi, kun aiemmin ei kyennyt antamaan tai sietämään minkäänlaista kritiikkiä IFKta kohtaan vaan lähti lopulta aina henkseleistä. Nyt logiikka ollut hiukan erilainen. En myöskään poissulje ”Copycätti” mahdollisuutta edelleenkään, sillä Hiihtäjäpainija-titteli on kuumaa tavaraa. Tosin Hiihtäjäpainijan ainainen tarkoitus on ollut hakea reaktioita, joten se kyllä puhuisi näiden uusien reinkarnaatioiden puolesta.
Keskustelun kohde ei kyllä vaikuta HP:lta. Tällä yksilöllä on selvä agendaa, mitä lähti ajamaan ja lähti laukalle saman tien. Ei sovi HP:n tyyliin.
Tämä on totta, mutta toisaalta vastaus on tuohon todella salamyhkäinen ja selkeästi on tietoinen ko. Casesta.Luin sitä ketjua uudelleen ja huomasin, että kirjoittaja leikittelee siinä ajatuksella olevansa hiihtäjäpainija. Oikea HP ei sitä tee ja päinvastoin, on pyrkinyt aina kiistämään sen ja vetänyt herneet nenään niistä syytöksistä. Varaan siis itselleni oikeuden muuttaa mielipidettäni ja kallistun siihen, että kyseessä on sittenkin copycat.
Hiihtäjäpainija on kuitenkin mielenkiintoinen ilmiö. Onko hän Batmanin/Mustanaamion kaltainen mystinen hahmo, joka elää päivisin normaalia elämää mutta täällä hän ottaa siviiliasun pois ja pukee trikoot päälle?
Kyseessä siis oletettavasti useammalla nimimerkillä palstalla vierähtänyt yksittäinen henkilö. Osa nimimerkeistä viitannut vanhoihin kansainvälisen tason hiihtäjiin ja tunnusomaista on se, että hänellä on tapana haastaa muita palstalaisia painimaan, jos joku sattuu olemaan kanssaan rankasti eri mieltä. Käy katsomassa ketjun avausviesti, josta löytyy nimimerkkien Hall of Fame.Sori, jos tähän on vastattu, mutta mikä tää hiihtäjäpainija juttu nyt on?