Jatkoajan hauskin kirjoittaja

  • 6 612
  • 52

Jatkoajan hauskin kirjoittaja

  • ervatsalo

    Ääniä: 39 12,2%
  • kummeli

    Ääniä: 3 0,9%
  • psychodad

    Ääniä: 10 3,1%
  • mr. scarface

    Ääniä: 7 2,2%
  • daespoo

    Ääniä: 10 3,1%
  • arnold

    Ääniä: 2 0,6%
  • cairns

    Ääniä: 12 3,8%
  • ted raikas

    Ääniä: 7 2,2%
  • varjo

    Ääniä: 3 0,9%
  • red-heart

    Ääniä: 1 0,3%
  • routainen sydän

    Ääniä: 23 7,2%
  • vihanneskaappi

    Ääniä: 5 1,6%
  • Q

    Ääniä: 11 3,4%
  • kalkun rusakko

    Ääniä: 6 1,9%
  • jhag

    Ääniä: 16 5,0%
  • lapanen

    Ääniä: 3 0,9%
  • kaivanto

    Ääniä: 2 0,6%
  • elton

    Ääniä: 3 0,9%
  • tunkki

    Ääniä: 11 3,4%
  • reds1897

    Ääniä: 2 0,6%
  • Germanicus

    Ääniä: 0 0,0%
  • golden awe

    Ääniä: 13 4,1%
  • alamummo

    Ääniä: 4 1,3%
  • neekeri

    Ääniä: 4 1,3%
  • rööri

    Ääniä: 14 4,4%
  • repe joke

    Ääniä: 0 0,0%
  • moderaattorit

    Ääniä: 80 25,0%
  • the_kapteeni

    Ääniä: 2 0,6%
  • twite

    Ääniä: 2 0,6%
  • iker

    Ääniä: 2 0,6%
  • Smyth#94

    Ääniä: 5 1,6%
  • sistis

    Ääniä: 9 2,8%
  • girzilla

    Ääniä: 9 2,8%

  • Äänestäjiä
    320

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Teen tämän topicin Smythin puolesta, kun modet on kieltänyt siltä ketjujen avaamisen.

Siis tässä on tarkoituksena äänestää Jatkoajan hauskinta kirjoittajaa, niin kuin otsikkokin jo kertoo.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Missä vaihtoehto "joku muu"? Ääni Bandanalle.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
En vaihtanut, ehdokasketjusta omaa suosikkiani, vaan annoin ääneni Mr Scarfaselle.
 
Legendaarinen Tunkki (R.I.P.) pieksee nämä mukahauskat turenkilaiset yms muut vitsinikkarit 100-0. Tunkki takas!
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Smyth#94 saa ääneni tässä kisassa, etenkin seuraava lause sai hymyn huulille.

Täällä jatkoajassa riehuu kaiken maailman kriminaaleja vapaana ja sitten potkitte viattomia käyttäjiä täältä pois.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Neekerit ovat aina hauskoja, värikkäitä ja kuolevat elokuvissa ensimmäisinä joten annetaan ääni neekerille.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ohmi kirjoitti:
Neekerit ovat aina hauskoja, värikkäitä ja kuolevat elokuvissa ensimmäisinä joten annetaan ääni neekerille.

Niillä on myös parempi rytmitaju ja isot peenikset.

Mutta kyseinen nimimerkki on käsittääkseni poistettu vahvuudesta. Itse äänestin moderaattoreita, toistohuumorin mestareita.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
vatsalla-olo, äänestin.
 

krobbe

Jäsen
Hauskojahan tuossa on montakin. Joukkoon on päässyt mukaan näköjään myös nyhväke, jonka hauskanpito yltää niinkin korkeisiin sfääreihin kuin henkilökohtaiset loukkaukset ja alatyyliset solvaukset, joihin oma ehdokkaani ei katso tarpeelliseksi puuttua. Voidaa kaiketi todeta, että huumori on verrannollinen vastaanottajansa elämänarvoihin.
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Mun ääneni menee kummelille koska se oli eka joka uskalsi laittaa ittensä ehdokkaaksi ja lisäksi kiitoksena siitä että teki tän äänestyksen mun puolesta.
Toisaalta kun sen viestejä lukee niin onhan se hauskuudessa ihan eliittiä (ainakin niistä kenen viestejä oon lukenu) että onhan se äänensä ansainnu muutenki :)

EDIT: Mun mielest on aika yllättävää että Red-Heartilla ei oo vielä yhtään ääntä kun sitä on kehuttu täällä niin monissa muissa ketjuissa esim. jatkoajan parhaat letkautukset-ketjussa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Näyttää vähän siltä, että Moderaattorit ovat menossa kovaa vauhtia jatkoajan hauskimman kirjoittajan titteliä kohti! :D

No, onhan se ihan kiva niille modeillekin, kun joku joskus niitäkin huomioi ;)
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Kummeli kirjoitti:
Näyttää vähän siltä, että Moderaattorit ovat menossa kovaa vauhtia jatkoajan hauskimman kirjoittajan titteliä kohti! :D

No, onhan se ihan kiva niille modeillekin, kun joku joskus niitäkin huomioi ;)

Suurin osa niitä äänestäneistä varmaan ennemmin äänestää sen takii että niiden ehdokkaana olo on hyvä vitsi, ennemmin ku niiden lähettämät viestit.

Mut sillon kerran ku ne vastas mun viestii tuolla "kysymyksiä moderaattoreille"-ketjussa ni se allekirjotus oli aika hauska :D "Epäreilu natsimode-setänne."
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokseenkin pelottavaa, että minä olen tuolla listalla ehdokkaana... Millähän avuilla?

No anyways, hankala valita, joten panttaan vielä ääntäni.

Ihmettelen tosin, että Paitselo ja veinikretski puuttuu listalta?
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Oma ääneni menee Eltonille, koska hän on se kirjoittaja josta tietää että nyt tulee hittikamaa pelkän nickin näkemällä
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Jee, mullaki on jo viis ääntä :) Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä että millä meriiteillä mutta onhan se ollu positiivinen yllätys et joku on muaki äänestäny. Toi yks mua äänestäny perusteli valintansa mut en sit tiiä oonko mä niin hauska ollu. Vähän mua kyllä huvittaa toi oma ketjunavaus: "miksei jouluaattona pelata lätkää" ihan vakavissaan mä sen avasin mut nyt se tuntuu jotenki hölmöltä ku tarkemmin aattelee :D
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ted Raikas kirjoitti:
Ihmettelen tosin, että Paitselo ja veinikretski puuttuu listalta?

Se lista tehtiin sen Smythin tekemän topicin perusteilla. Että olisit voinut laittaa sine ne ehdokkaiksi niin ne olisi päässyt äänestykseen mukaan. Tosin ei siihen enää montaa olisi mahtunutkaan. Äänestyksessä on mukana 33 nimimerkkiä.

On näköjään tullut jo kaksi ääntä! :o Yks ääni tuli Smyth#94:ltä, mutta veikkaanpa että se toinen ääni tuli ihan vaan mun nimimerkin ansiosta :)
 

Ana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No varmasti se zigomagico vai mikä olikaan joka suomen jääkiekkojoukkuetta niin rakasti.

Theorginaljagsin suomen jääkiekkojoukkuealistusviesteille jaksan myös nauraa.

Tsillai
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Milläs perusteella just noi nimimerkit? En nyt tarkota, että oma nimimerkki pitäisi siellä olla, mutta miksi juuri noi.

Moderaattorit on noista niitä "hauskimpia". Ääni siis niille.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös