Odotetaanko tässä nyt sitten sinne noin klo 17 saakka (käy sekin), vai onko @Hockey Puck kenties antanut listaa jolle kulle, kun ilmeisesti on itse yövuorosta tulleena unilla?
Sääntöjen mukaan mennään, ei auta kuin odottaa tai toivoa jollain olevan hänen lista.Odotetaanko tässä nyt sitten sinne noin klo 17 saakka (käy sekin), vai onko @Hockey Puck kenties antanut listaa jolle kulle, kun ilmeisesti on itse yövuorosta tulleena unilla?
Joo, onpahan aikaa ainakin puntaroida seuraavaa valintaa huolella.Sääntöjen mukaan mennään, ei auta kuin odottaa tai toivoa jollain olevan hänen lista.
Et vittu ole tosissas. Aattelin että haistelen tän itelleni.
Dylan Sikura (rookie)
Teemaan sopiva linkkisuositus, Signing Sikura: https://www.youtube.com/watch?v=TIM4glgcKXc
@FutureHockey
Mulla alkaa muuten myös ensi viikolla parin viikon yöputki, jota ilmottelen näin jo etukäteen. Joka tapauksessa olen hereillä aina 8 korville, ja sitten tarvittaessa laitan jonkinlaista listaa @Largolle tai @Ferrisille jos tilanne siltä näyttää.
Oho, siinä löytyy luottoa!Jesse Puljujärvi
Pällistelenkö mä täällä nyt turhaan loppuillan vai lähteekö käyntiin?
Sama juttu joka kerta, että juuri näillä paikkeilla kierrosta tökkii. Viikonloppu tuo omat huolensa, joten saa nähdä varaanko itse seuraavan kerran vasta maanantaina.Pällistelenkö mä täällä nyt turhaan loppuillan vai lähteekö käyntiin?
Olis mikava olla itse paikalla, ettei tarvi antaa Licolle vinkkejä oman listan kautta.