Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2024–2025

  • 6 373
  • 136

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Domi ja Jenner "varmoja" 40 pisteen ylittäjiä, budjetoidaan heille 45. Chytil on myös iso kysymysmerkki, kun seuraava päätälli voi lopettaa jopa uran. Luotetaan ettei moisia tule, ja Filip pätkii sen 40 pinnaa.

No tämähän se lähti minullakin hienosti käyntiin.. Jenner pitkään sivussa ja Chytil on ns. on the edge koko ajan. Toivotaan, että Domi saa jatkaa viime kauden lopun lentoaan Matthewsin ketjussa, niin voi vähän kompensoida..
 

F#21

Jäsen
Eipä tuo mun sheets nyt täysin pelitä, kun jostain syystä ei hae Hockey-Referencen sivuilta boldattuja kenttiä, joilla näyttävät kävijöilleen ilmeisesti sen kyseisen tilaston kärkimiehet.

Selvittelen, miten tuon saisi korjattua. Nyt se heijastuu kenttäpelaajien pisteisiin. Esimerkkinä Paul Cotter, jolla on oikeasti tehot 2+1, mutta sheetsistä ne löytyvät vain 0+1 tehoina.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Verrattain aikaisesta rookie-valinnasta tulossa kunnon pannukakku kun jämähtikin bussiliigaan. Onneks tämän kuittaa jokerivalinta Haula jolle voinee ekojen pelien perusteella ynnätä likemmäs 100 pisteen kauden.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Team Salming

Leon Draisaitl (115)
Dylan Larkin (88)
Mark Stone (70)
Anton Lundell (50)
David Perron (50)
Reilly Smith (45)

Moritz Seider (55)
Owen Power (45)
David Jiricek (30)

Frederik Andersen (60)

Jiri Kulich (25)

Jonatan Berggren (38)
Lyhyt alkupäivitys lienee paikallaan. Draisaitlilla on kolme pistettä neljään peliin. Hän pääsi viime yönä McDavidin rinnalle ja pysyy toivottavasti siinä tehtyään 1+1 tehot. Larkin on aloittanut PPG-tahtia, mutta Stone on ollut isoin valopilkku kahdeksalla pisteellä neljään matsiin. Toivoin, että hän pääsee Eichelin rinnalle ja niin on tapahtunut. Vegasin ykkösketju on ollut sarjan paras koostumus toistaiseksi, joten mitään syytä sitä ei ole rikkoa. Syvyyshyökkääjistä Smith ja Lundell saavat puhtaat paperit tähän mennessä. Reillylla on kaksi pistettä kolmeen peliin ja Lundellilla viisi paunaa viiteen otatukseen. Perron vetelee vielä kiikareilla, vaikka Aadawa teki kahdeksan maalia viime pelissä...

Alakerrasta Seider on aikataulussa kahdella pisteellä kolmeen matsiin. Power teki maalin heti avausiltana, mutta sittemmin pinnoja ei ole tullut. Se huolestuttaa. Jiricek puolestaan on ollut viltissä yllättäen, mutta jospa Gudbransonin loukkaantuminen avaa hänelle pelipaikan. Olisi pitänyt ehkä ottaa joku tasonsa todistanut puolustaja ennemmin, koska 15 pistettäkin voi olla tiukassa, jos David ei pääse pelaamaan. Andersen päästi kaksi maalia ensimmäisessä matsissaan häviten silti sen. Vaikka Kochetkov voitti yöllä, en huolestu siitä. Kulichin kohdalla unelmaskenaario on toteutunut eli hän pääsi askiin Prahassa ja kun laituriosastolla on ollut loukkaantumisia, häntä on peluutettu kakkosketjussa Cozensin ja Quinnin rinnalla. Tulosta vain pitäisi tulla nyt, kun se näytönpaikka on tarjolla. Yhtään pistettä Kulich ei ole vielä tehnyt kolmeen peliin valitettavasti, mutta managerina olen tässä tapauksessa tehnyt kaiken voitavani ja nyt pelaajan pitäisi vain suorittaa jäällä. Berggrenillakaan ei ole tehopisteitä, mutta hän on sentään nyt ollut kokoonpanossa toisin kuin viime kaudella. Nelosketjusta käsin tehoilu ei kuitenkaan ole helppoa. Voi olla, että Jiricekin tapaan potentiaaliin luottaminen kostautuu menetettyinä pisteinä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Esgo

Pakastin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Chelsea FC, Darts
@F#21 kävin tuota sun Sheetiä läpi. Huomasin siellä samat ongelmat kuin oman Tehopistedrafti seurannan kanssa.

John-Jason Peterka on muuttunu JJ Peterka muotoon Hockey Referencen puolella. Sama homma on käynyt Matthew Beniersin kanssa, joka on nyt Matty Beniers. Samalla huomasin, että Mark Stone ja Nico Hischier ei jostain syystä löytänyt maaleja tai syöttöjä. En tiiä onko tuo joskus mainitsemasi kutsun takia bugissa juuri minun avauksen kohdalla vai onko siellä jokin muu vika.

Semmosia huomoita. Laitan tänne jatkossa kommenttia, jos bongailen lisää Hockey Referencen nimiruletin muutoksia.
 

F#21

Jäsen
@F#21 kävin tuota sun Sheetiä läpi. Huomasin siellä samat ongelmat kuin oman Tehopistedrafti seurannan kanssa.

John-Jason Peterka on muuttunu JJ Peterka muotoon Hockey Referencen puolella. Sama homma on käynyt Matthew Beniersin kanssa, joka on nyt Matty Beniers. Samalla huomasin, että Mark Stone ja Nico Hischier ei jostain syystä löytänyt maaleja tai syöttöjä. En tiiä onko tuo joskus mainitsemasi kutsun takia bugissa juuri minun avauksen kohdalla vai onko siellä jokin muu vika.

Semmosia huomoita. Laitan tänne jatkossa kommenttia, jos bongailen lisää Hockey Referencen nimiruletin muutoksia.
En ole ehtinyt nyt hetkeen tsekata tota. Mä olen ainakin kerran jo Beniersin korjannut siihen muotoon mitä se on tuolla Hockey-Referencessä. Ja samoin muistaakseni Peterkan. Onko molemmat siis vaihtunut taas?
 

Pakastin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Chelsea FC, Darts
En ole ehtinyt nyt hetkeen tsekata tota. Mä olen ainakin kerran jo Beniersin korjannut siihen muotoon mitä se on tuolla Hockey-Referencessä. Ja samoin muistaakseni Peterkan. Onko molemmat siis vaihtunut taas?
Kyllä. Muistaakseni viime kaudella Beniers oli muodossa Matt Beniers. Sitten se vaihtui alkaneen kauden alussa Matthew ja nyt Matty. En ymmärrä miksi HR vaihtaa nimiä jatkuvasti. Sama ongelma oli viime kaudella suomalaisten ääkkösten kanssa.

Eikä tuo seuranta tosiaan tuohon kaadu, jos muutaman nimet aiheuttavat tässä vaiheessa kautta nollarivejä. Voi olla, että HR vaihtaa nuo nimet vielä uudestaan takaisin.....
 

F#21

Jäsen
Kyllä. Muistaakseni viime kaudella Beniers oli muodossa Matt Beniers. Sitten se vaihtui alkaneen kauden alussa Matthew ja nyt Matty. En ymmärrä miksi HR vaihtaa nimiä jatkuvasti. Sama ongelma oli viime kaudella suomalaisten ääkkösten kanssa.

Eikä tuo seuranta tosiaan tuohon kaadu, jos muutaman nimet aiheuttavat tässä vaiheessa kautta nollarivejä. Voi olla, että HR vaihtaa nuo nimet vielä uudestaan takaisin.....
Joo, no jopas on.

Enemmän mua kyrsii se muutos niihin tilastoihin, joilla näytetään kunkin tilaston kärki boldattuna. Ihan kun sellaista siinä taulussa erikseen enää tarvii, kun se voi sortata jne. En oo vielä keksinyt miten sitä korjata, vaan ne merkinnät näyttää nollaa kärkimiesten osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös