Toivottavasti huomis aamuun mennessä pyörähtää omien vuorojen ohi. Jos ei, niin pitää sit kysellä kuka ottas listaa
Itsellä meni 5.kierroksella niin että oli 2 varausta ennen mua ja mun listalla oli Hronek ja Durzi,no tietysti molemmat meni niin päätin että nyt unohdetaan pakit ja otetaan sitten mitä on lopuksi tarjollaHah oisin tän napannu, jos jollekki ois Zegras kelvannut.
Toivottavasti menee kuitenkin siun vuoron ohi, ennenkun listaa jaan, hymiöMä pystyn olemaan aktiivinen päivittäjä täällä näillä näkymin sunnuntai iltaan asti eli mulle voi tarvittaessa iskeä listaa, kun oma vuoro lähenee.
Anna tänne vaan.Ottaako joku multa muutaman pelaajan listan? Pääsen vasta 21 jälkeen suorittamaan varausta.
Pahoittelut viivästyksestä varaan tähän väliin Jonathan Huberdeau
Jep, ei kumpaakaan. Se ~50p tulee. Ei uhka, ei mahdollisuus. :)Huberdeau on uhka tai mahdollisuus, jos ei kysy Calgary-miehiltä. Mulla oli jo 50 pickiä sitten ukko top5 listalla. 40-90pist.
Tässä varauksia odotellessa niin mitäs mahdollisia ryöstöjä olette huomanneet tästä draftista?
#111 Joseph Woll
#150 Jeff Skinner
Itse uskon näillä olevan hyvä potentiaali tuoda rutkasti pisteitä varausvuoroon nähden.
Hmm... liekö järkevää kovasti mehustella nimillä, joita ei vielä ole valittu?Bedard on kyllä riski. Laine ja Huberdeau tutuista nimistä sellaisia että saattavat olla hyvinkin ppg jos kaikki natsaa, Paten tapauksessa ppg mielellään yli 40 pelissä...
Zacha myös valui yllättävän alas, kuka ryökäle ehtikään ottaa...
TämäHmm... liekö järkevää kovasti mehustella nimillä, joita ei vielä ole valittu?