Haista paska!Pitihän se arvata, että Licoon tää homma kaatuu.
Varaan kohta!
Haista paska!Pitihän se arvata, että Licoon tää homma kaatuu.
William Nylander
Jos nyt laittasin, niin ois 15 nimen lista. Hyi helv. En ehkä listaa niin montaa jätkää, katotaan jos tää nyt puolessa tunnissa vähän lisää etenisi.Saa laittaa mulle. Omaani vielä niin pitkä matka, että voin hoidella tänään muiden listoja.
Kannattiko noin paskaa valintaa pihdata noin pitkään??
No vitsivitsi!
Älä nyt, 11 miljoonan 2000-luvun teesejä kunnioittava blondi ruotsalainen fruittari-hurri pelaa ykkösketjussa jossain jengissä tulevalla kaudella.Lico ymmärtänyt, että 2. kierroksen varaus pitää olla 2. ketjusta.
Älä nyt, 11 miljoonan 2000-luvun teesejä kunnioittava blondi ruotsalainen fruittari-hurri pelaa ykkösketjussa jossain jengissä tulevalla kaudella.
Aijai, mun ykkösheppa puolustajissa.Ehkä vähän kurotus, mutta Evan Bouchard pelannee sen verran herkullisella positiolla, että napataan mies remmiin.
@Uniquewn
Aijai. Tän mun viime vuoden 5. kierroksen varauksen olisin halunnut.Ryan Nugent-Hopkins
@Zhaman
Kiva saada viel 100p hyökkääjä täs vaiheessa.Aijai. Tän mun viime vuoden 5. kierroksen varauksen olisin halunnut.
Pelkäsin, että Helsing#65 tulee nappaamaan tämän tänään ja pääsee ku koira veräjästä. :)Kiva saada viel 100p hyökkääjä täs vaiheessa.
Tämänkin sai viime draftissa loppuvaiheessa. Mukavat 75 pistettä tuli.