Perhana. Oli itellä seuraavana listalla.Jakob Chychrun Ottawa @Teemu#8
Perhana. Oli itellä seuraavana listalla.Jakob Chychrun Ottawa @Teemu#8
Voin ottaa. Ja mulle voi muutkin heittää listoja, jos haluaa. Kun oon tehnyt just edellisen valinnan, niin tässä menee se yli 40 nimeä ennen mun seuraavaa vuoroa. Tietty joillakin vielä vähän kauemmin. :)Ottasko joku aktiivinen multa 5 äijää kun en välttämättä tämän päivän aikana hyvin pääse päivystämään?
Tästä eteenpäin se vasta hankalaa onkin. Seiskakiekka ehkä menee vielä, mutta viimeiset 4-5 viimeistä kierrosta on aikamoista sekundaa jäljellä.Tähän asti draftin suurimpia ryöstöjä omien valintojen lisäksi on Tage Thompson ekan kiekan lopussa. Loppujen lopulta aika pirun tasainen on tuo pelaajamassa nhl:ssä ja aika vaikeaa on näin ennakkoon sanoa, kuka on vahvoilla. Monella vuorolla on oikeen ahistanut kun on niin paljon hyviä vaihtoehtoja, joista nappaat sen yhden samalla tietäen, että seuraavalla vuorolla näistä nimistä tod näk ei oo enää ketään jäljellä.
Sanoisin myös, että Thompson toissa kaudella oli ryöstö, jos kukaan ylipäätään varasi. Oli siihen mennessä pelannut 4:nä kautena ja tehnyt enimmillään 14 pistettä. Siitä sitten 68 pistettä kaudella 2021-22. Jopa viime draftissa oli siinä mielessä ryöstö, että ehkä kukaan ei ajatellut, että pisteet nousevat 68:sta vielä 94:n. Tietty voi olla, että liito vielä jatkuu tuostakin, kun joukkue taas yleisesti vahvempi, mutta voi myös jäädä 80-90 pisteen välille.En näkisi että ekalla kiekalla varattu olisi suurimpia ryöstöjä, siellä vielä paljon 60-80 pinnan pakkeja ja maalivahteja sekä n. 100 pinnan hyökkääjiä odottamassa. Jos Tage tekee reilusti yli 100 pinnaa, niin silloin voisi katsoa ryöstöksi.
Edit: jos nyt joku löytää sen 20-40 pistettä viime kaudella tehneen, joka lyö vaikka 60-80 pistettä tauluun, niin se vasta ryöstö onkin.
En näkisi että ekalla kiekalla varattu olisi suurimpia ryöstöjä, siellä vielä paljon 60-80 pinnan pakkeja ja maalivahteja sekä n. 100 pinnan hyökkääjiä odottamassa. Jos Tage tekee reilusti yli 100 pinnaa, niin silloin voisi katsoa ryöstöksi.
Otin viime kaudella Nugent-Hopkinsin numerolla 149 ja Skinnerin numerolla 202 (mikä on sama ku Knapin seuraava valinta). En tietty uskonut, että kaverit vetävät ihan överit kaudet, mutta jotenkin osasin ketjukavereista ennustaa, että vähän enemmän ku edellisillä. No RNH 50 -> 104, Skinner 63 -> 82. Sitä vastoin pari aiempaa hyökkääjävalintaa: Landeskog 59 -> 0, Hall 61 -> 36. Että eipä näistä aina tiedä.Juu, tässä vaiheessa on vielä vaikea sanoa. Itellä oli viime vuonna omasta mielestä potentiaalia. Ennusteissa kuitenkin viimeinen ja kauden jälkeen pari-kolme sijaa pois mudista. No, se taas kertoo mun änäritiedosta.
Hall 61 -> 36. Että eipä näistä aina tiedä.
En näkisi että ekalla kiekalla varattu olisi suurimpia ryöstöjä, siellä vielä paljon 60-80 pinnan pakkeja ja maalivahteja sekä n. 100 pinnan hyökkääjiä odottamassa. Jos Tage tekee reilusti yli 100 pinnaa, niin silloin voisi katsoa ryöstöksi.
Se on tän draftin suola, että tässä valitaan eri pelipaikoille samaan aikaan. Voi lähteä niin eri kantilta katsomaan asiaa ja tavallaan joka pick on riski pl. ehkä 10 ekaa vuoroa, jossa oikeastaan kannattaa melkein ottaa ne varmat +100p hyökkääjät. Parhaat maalivahdit ei oikein yli 90 pisteen herkästi pääse, mutta toisaalta huonoimmat saa vain sen 20 pistettä maalivahdillaan. Siinä voi siis antaa sen 10p/hyökkääjä tasoitusta, jos hyvä maalivahti. Samoin Bedard jollain 70 pisteen kaudella on aika hyvä, kun monilla tulokas saattaa jäädä nollille. Tulokkaita on vaikein ennustaa, koska sieltä nousee jopa TOP10:een tulokkaiden pistepörssissä sellaisia, joita kukaan ei ole edes valinnut. Muistaakseni kukaan ei valinnut esim. Lucas Raymondia tulokaskautenaan. Korjatkaa jos olen väärässä.Niin, en minäkään Tagea ehkä ryöstöksi sanoisi, mutta mielestäni hyväksi valueksi varauksella #30. Toki siinä kohti voi taktiikasta riippuen lähteä varaamaan myös muita pelipaikkoja ja itsekin harkitsin siinä vaiheessa maalivahtia, koska niitä paljon voittavia startereita ei ihan liikaa ole.
Varaussijoille 22-26 on sattunut tyypit, joilla ei ole ollut muuta elämää viikkoon ku tämä. :)Aamuvirkut täällä touhunneet kovaan tahtiin. @Zigmund puolen tunnin sisässä tulee mun pick.