Oli mulla vielä tarkoitus ottaa yksi Edmontonin pelaaja ja yhdistää Campbell-Skinner parivaljakko. Oikeastaan se oli yksi syy, miksi Campbellin valitsin. Ei sitten.
Mites toi Skinnerin rookie kelpoisuus?
"Alle 26-vuotias syyskuun 15. päivänä, edellisellä kaudella enintään 25 pelattua runkosarjaottelua tai kahdella edellisellä kaudella alle 6 peliä kummallakin. "
Skinnerillä on
1 peli kaudelta 20-21
13 peliä kaudelta 21-22
Tuossa aika hyvin kiteytetty. Eli koska Skinnerillä ei ole väh. 6 peliä kaudelta 20-21, niin on edelleen tulokas.
Tuossa aika hyvin kiteytetty. Eli koska Skinnerillä ei ole väh. 6 peliä kaudelta 20-21, niin on edelleen tulokas. Näin minä ainakin asian käsitin. Tästä käytiin mm. @Lico kanssa pitkää pohdintaa viime kaudella tulokasvetoja asettaessa, ja tuo twiitti oli lopulta se, mikä selvensi ne tulokaspelaajan rajat. Tuo NHL:n oma määritelmä, kun on ainakin suomeksi käännettynä vähän tulkintoja herättävä.
Jes, kiitos tästä tarkennuksesta. Mä tartuin tohon lainaamaani muotoiluun "alle 6 peliä kummallakin". Mutta se on siis muodossa ei ole rookie jos on kahdella peräkkäisellä kaudella vähintään 6 peliä tai yli 25 peliä yhdellä. Ja ikärajoitteet.
Eteenpäin. :)
Mulla meni vähän vihkoon tää aikataulutus, jos tässä tulee tuo 7-8 varausta tän illan aikana vielä, nii en pääse koneelle ja listoille ennen huomisaamua.
RetroRenttu taas nähty torstaina, että tuskin sieltä on varausta tulossa hetkeen.
RetroRenttu taas nähty torstaina, että tuskin sieltä on varausta tulossa hetkeen.
Kahtellaan. Onneks tätä palstaa voi katsella myös anonyymina.