Tässä on vedetty draftia nyt 1,5 viikkoa ja olen itse päässyt varaamaan viisi pelaajaa eli olemme jo pian kierroksella kuusi. Eli yli puolen välin.Toistaiseksi vähän heikko päivä taas ollut, kun 5 valintaa saatu tehtyä. Tähän olisi se yksi lääke, josta on mainittu useamman kerran. :)
Kai sinä kuusi pelaajaa olet valinnut kun pian käynnistyy seitsemäs kierros.Tässä on vedetty draftia nyt 1,5 viikkoa ja olen itse päässyt varaamaan viisi pelaajaa eli olemme jo pian kierroksella kuusi. Eli yli puolen välin.
Jäitä hattuun!
Joo säännöt on selvät ja aikataulu sillä tavalla reilu, että sellaisetkin pystyy osallistua jolla ei ole välttämättä kokonaisen päivän aikana mahdollisuuta tiirata puhelinta lainkaan.Tässä on vedetty draftia nyt 1,5 viikkoa ja olen itse päässyt varaamaan viisi pelaajaa eli olemme jo pian kierroksella kuusi. Eli yli puolen välin.
Jäitä hattuun!
Totta! Eli jumalauta, tahti on turhan kova!Kai sinä kuusi pelaajaa olet valinnut kun pian käynnistyy seitsemäs kierros.
Nappaako joku iltavirkku listan ylös jos @Boogey tulee vielä paikoille ennen aamua? Itse olin aikeissa käydä nukkumaan.
Mulle voi laittaa, oon 18 asti suht aktiivisesti paikalla.Kohta auton rattiin koko päiväksi. Pistin jo @Boogey lle pari nimeä kysymättä. Päivystääkö joku täällä (jos hän ei).
Olipa hyvinkin. Oli myös itselläni listan kärjessä...