Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2020–2021

  • 9 812
  • 143
Mitä olette mieltä vaihtoehtoisesta alustasta draftin tekoon? Vai luotetaanko siihen, että kuukaudessa homma rockaa?

Kyllä se kuukaudessa rokkaa! 11 valintaa per joukkuetta ja mukana 20-30 joukkuetta eli 220-330 valintaa. Ei tuohon kahta viikkoa enempää saa kulutettua eli jos saadaan homma käyntiin tämän kuun puoliväliin paikkeilla, niin ei pitäisi tulla mitään ongelmaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Mulle käy mikä vaan alusta.
Sama juttu. Minulle käy Slack, mutta voi olla, että 20-30 osallistujasta löytyy aina muutama, jotka eivät käytä sitä.

Viimeksi draft näytti menneen 21 osallistujalla viikossa, mutta sitä edellisellä kerralla siihen taisi mennä 36 osallistujalla selvästi pidempään. Mutta ehkä se hoituu nyt suht nopeasti, kunhan varauksen tekemiseen käytettävän ajan pitää tarpeeksi lyhyenä. Eli jos varausta ei ole tehnyt x tunnin sisällä, niin vuoro siirtyy seuraavalle.

Edit: Viimeksi varausaika oli näköjään 8 tuntia (pois lukien yöt). Mielestäni sen voisi lyhentää esim. kuuteen tuntiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Mä luotan siihen että tämä saadaan taas maaliin kuukaudessa täälläkin.

En silti pistä pahakseni jos koitetaan Slack.

Varausaika vois olla 6h max
 

Helsing#65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers, sympatiat myös Senators & Hurricanes
Mun puolesta vaan täällä, ollaan edelliskausillakin saatu homma hienosti ja kunnialla finaaliin! Kuuden tunnin varausaika vaikka justiinsa.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Minusta aiemmin draftit on toimineet hyvin niin en koe tarvetta vaihtaa alustaa. Aikaa voisi tosiaan lyhentää hieman kuten edellä mainittiinkin. Joko kuuteen tai jopa neljään tuntiin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mennään siis täällä! :) Se sopii!
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Pääsiskö tähän vielä mukaan? En oo aiemmin osallistunut, mutta kiinnostaisi. Tosin täytyy vähän tutustua tähän konseptiin... toisin sanoen miten nuo draftit hoidetaan. Joku eri liveketju siihen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pääsiskö tähän vielä mukaan? En oo aiemmin osallistunut, mutta kiinnostaisi. Tosin täytyy vähän tutustua tähän konseptiin... toisin sanoen miten nuo draftit hoidetaan. Joku eri liveketju siihen?

Jes eri ketju!
 

Esgo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit pre KHL
Ai nii vielä, pidin tässä välikauden. Pelataanko vielä samoilla säännöillä, 1 rookie pitää valita jengiin?
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Ai nii vielä, pidin tässä välikauden. Pelataanko vielä samoilla säännöillä, 1 rookie pitää valita jengiin?

Taisipa olla 6h 3p 1mv 1rc

Mikä se panos oli? Millonka siis alkaa? Oliko hyvä että oli tehnyt listan valmiiksi vai ei? Vähän sekava kun on tässä vanhassa ketjussansa! Tai ite oon sekava mut ei helpota et asioita ei tehdä vanhuksille helppoluettaviksi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit

Uusi ketju!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös