Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 538
  • 600

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Samperi kun menee taas monta sellaista jotka on omalla listalla korkealla.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Samperi kun menee taas monta sellaista jotka on omalla listalla korkealla.
Yeah you don't say.. Gusev, Strome, Lindholm etunenässä olleet niitä joiden joukosta ajattelin seuraavan ottaa.. Noh, kai sieltä joku turakainen vielä löytyy.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä olen huomenna todennäköisesti pois koneen äärestä about klo 19 asti... @Lico onko ok, jos @Nelone hyppää mun ekan vuoron yli (jos osuu ennen klo 19) ja vetää tuplat, niin saadaan sitten mun tuplan jälkeen drafti taas jatkumaan hyvällä tahdilla...?

edit. No, eipä tässä toki voiteta muuta kuin se, että nelonen ei tarvi notkua koneen ääressä koko ajan... Mutta mun puolesta siis, nelone voi ottaa molemmat ukkonsa ennen mun ekaa vuoroa...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mä olen huomenna todennäköisesti pois koneen äärestä about klo 19 asti... @Lico onko ok, jos @Nelone hyppää mun ekan vuoron yli (jos osuu ennen klo 19) ja vetää tuplat, niin saadaan sitten mun tuplan jälkeen drafti taas jatkumaan hyvällä tahdilla...?

edit. No, eipä tässä toki voiteta muuta kuin se, että nelonen ei tarvi notkua koneen ääressä koko ajan... Mutta mun puolesta siis, nelone voi ottaa molemmat ukkonsa ennen mun ekaa vuoroa...

Sopii se, jos et halua listojas jakaa jollekin toiselle. Itse en kerkeä.
 

Nick Neim

Jäsen
@Noppa10 päivystän huomenna aamupäivästä ja iltapäivästä palstalla, jos haluat jotain listaa toimittaa. Olen kaiken lisäksi aivan toisessa päässä varauslistaa, joten en sun ~20 nimen listasta voi hyötyä ollenkaan...
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
@Noppa10 päivystän huomenna aamupäivästä ja iltapäivästä palstalla, jos haluat jotain listaa toimittaa. Olen kaiken lisäksi aivan toisessa päässä varauslistaa, joten en sun ~20 nimen listasta voi hyötyä ollenkaan...

No mä katson aamusta, jos saan jotain listaa sulle nakattua, varsinainen kirjanpito kun on tällä hetkellä niin sanotusti muualla... Hyvällä tsägällä pääsen kyllä itsekin koneen ääreen jo aiemmin huomenna.. Mä yritän päästä viimeistään iltapäivällä koneelle, ja laitan tarvittaessa sulle listaa tulemaan!

Mutta siis, jos multa ei oo listaa tippunut ja mun ensimmäinen vuoro tulee, niin mun puolesta @Nelone voi varata molemmat ukkonsa, jos ehtii ennen mua palstalle...
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Vielähän hällä on 4 tuntia aikaa. Tuo 12h on kyllä liian pitkä venailuaika, kun otetaan huomioon että "yötauko" on siihen päälle 8h.

Samaa mieltä. Minun puolesta tuon vois vaikka puolittaa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vielähän hällä on 4 tuntia aikaa. Tuo 12h on kyllä liian pitkä venailuaika, kun otetaan huomioon että "yötauko" on siihen päälle 8h.
Joo ei sinällään kiire mutta jos vaikka mies unohtanut että hänen vuoro niin yritin vähän herätellä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Varaustilaisuus on todella hyvällä mallilla tällä hetkellä, mutta ymmärrän, että pysähtyminen vähän hiertää. @neks0n :n kohdalla mainitsen näin ääneen semmosen, että painappas listoja jatkossa tai ota numeroita ympäriltä ylös, jos tuntuu ettei aika riitä päivystämään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Anteeksi, olin Tampereella nauttimassa Pukki partystä! Oma heppani tulee ihan pian!
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Varaustilaisuus on todella hyvällä mallilla tällä hetkellä, mutta ymmärrän, että pysähtyminen vähän hiertää. @neks0n :n kohdalla mainitsen näin ääneen semmosen, että painappas listoja jatkossa tai ota numeroita ympäriltä ylös, jos tuntuu ettei aika riitä päivystämään.
Suuret pahoittelut tästä, oli jotenkin ajatukset aivan muualla eilen kun olin ystävien kanssa katsomassa Suomi-Kreikka ottelua. Laitan jatkossa listoja muille jos ilmenee ongelmia varausten kanssa. Tämä viive ei tule toistumaan!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Meikäläisellä menoa tuossa illemmasta, joten jos joku haluaisi ottaa muutaman nimen sisältävän listan meikäläiseltä ja varailla jahka minun vuoroni mahtollisesti tänään vielä koittaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Meikäläisellä menoa tuossa illemmasta, joten jos joku haluaisi ottaa muutaman nimen sisältävän listan meikäläiseltä ja varailla jahka minun vuoroni mahtollisesti tänään vielä koittaa.
Mä voin tarvittaessa ottaa, joku muukin voisi tosin myös ottaa varmuudeksi. Ei pitäisi alkuillasta olla mitään erikoisempaa, mutta sen verran terassifiilistä on ilmassa, että saatan eksyäkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös