Jatkoaikalaisten ikäjakautuma?

  • 3 440
  • 34

Jatkoaikalaisten ikäjakauma?

  • alle 15

    Ääniä: 2 0,7%
  • 15 - 20

    Ääniä: 49 18,1%
  • 20 - 25

    Ääniä: 58 21,5%
  • 25 - 30

    Ääniä: 63 23,3%
  • 30 - 35

    Ääniä: 44 16,3%
  • 35 - 40

    Ääniä: 22 8,1%
  • yli 40

    Ääniä: 32 11,9%

  • Äänestäjiä
    270

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
21 täytän toukokuussa. Yhtään aikuiseksi en itseäni silti tunne.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
30 tärähti viime kesänä, siis nuorimies!
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Itse olen vuosimallia 69, täytän nyt huhtikuussa 36.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minulla on lompakko. Ja siinä lompakossa on ajokortti. Muistaakseni kerran käynyt pikavisiitillä vedessä eli vessan
pöntössä tuo ajolupani. Se on vuodelta 1981.

On herättänyt muutamissa (pankki et passimyöntö) virkaihmisissä ihmetystä tuo asiapaperi eli henkilöllisyystodistus, eivät ole niin vanhaa nähneet ennen. Nuoret.
Jiihaa, jotkut vain skarppaavat, pitävät papereistaan huolen.
Mutta onhan se kieltämättä nyt jo hieman hapero. Olen vältellyt ylinopeuksia osittain siksikin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tekisi mieli mennä uuteen passikuvaan tuon nykyisen ollessa ajalta ennen pitkiä hiuksia. Hyvä kun tunnistan itseäni siitä, vaikkei vaikuta tuottavan hankaluuksia myyjille. Päivityksen tarpeessa.
Minä kun joudun näyttämään ajokorttiani, niin muistan aina pahoitella että valokuva on 30 kiloa vanha.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on myös ajokortissa kuva vuodelta 1994. Tukka on samanlainen, ja kaipa tuosta vielä tunnistaa. Ei ainakaan ole kukaan vielä kehottanut vaihtamaan tuoreempaan, joten en vaihda.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näytän muuten ajokorttikuvassani aika lailla nälkiintyneeltä, nuorelta Joe Strummerilta. Tukka on vedetty vedellä taakse ja ilme paljastaa, että jotain suurta odotellaan tapahtuvaksi. Odotellaan edelleen, 29 vuoden kuluttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös