Jatkoaikalaisten ikäjakautuma?

  • 3 440
  • 34

Jatkoaikalaisten ikäjakauma?

  • alle 15

    Ääniä: 2 0,7%
  • 15 - 20

    Ääniä: 49 18,1%
  • 20 - 25

    Ääniä: 58 21,5%
  • 25 - 30

    Ääniä: 63 23,3%
  • 30 - 35

    Ääniä: 44 16,3%
  • 35 - 40

    Ääniä: 22 8,1%
  • yli 40

    Ääniä: 32 11,9%

  • Äänestäjiä
    270

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Minkäikäiset "hemmot" tänne oikein kirjottelee? Itsellä 40 v. täynnä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tämä "hemmo" täyttää valitettavasti tänä vuonna jo 35 v... Ikämiessarjat kutsuu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Holocaust
Tämä "hemmo" täyttää valitettavasti tänä vuonna jo 35 v... Ikämiessarjat kutsuu.

Samaa ikäluokkaan tämäkin kirjoittaja kuuluu, itseasiassa ikämiesikä saavutetaan hyvinkin pian.

vlad.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös oikeasti tuollaisissa äänestyksissä noiden ikien pitäisi mennä alle 15, 15-20, 21-25, 26-30, 31-35 jne? Niinkuin sillä nyt mulle mitään väliä olisi, mutta nyt esim 20-vuotiaat voivat valita "nuoremman" tai "vanhemman" porukan, mihin kuulua. (Mistäänhän ei taas huomaa, että on tullut istuttua tilastollisten menetelmien kurssilla, eihän)

Joka tapauksessa, minä olen 22-vuotias typerä tyttö.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tämä hemmo on 23-vuotias pojankloppi, jolla kolmenkympin kriisi pärähti käyntiin reilu vuosi sitten.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, itse täytin 25 tammikuussa, eli olen siis keski-ikää lähestyvä heppu.

En vaan tiedä, äänestäisinkö 20-25, vai 25-30. Kai sitten 25-30, koska olen tosiaan 25v ja 1kk.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
26-vuotias pikkupoika. Sen voi nähdä tuolta profiilista vakoilemalla.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Holocaust
Tämä "hemmo" täyttää valitettavasti tänä vuonna jo 35 v... Ikämiessarjat kutsuu.
Juu Selänteen Temen ja nimimerkki Holocaustin kanssa samaa vuosikertaa ollaan.

Olin minäkin joskus nuori tulevaisuuden lupaus. En vaan muista missä lajissa. En kai missään...
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itselläni tulee tänä vuonna 24 ikävuotta täyteen, joten pikkuhiljaa sitä aletaan lähestymään 30 vuoden rajapyykkiä. Ikäkriisistä en alkaisi vielä puhumaan, mutta jokainen vuosi tuntuu kyllä menevän edellistä vuotta nopeammin. Niin se vaan menee ja aika tuntuu kuluvan todella nopeasti, liiankin nopeasti etten sanoisi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tänä vuonna 23 vuotta tulee täyteen.Aikuistumisen merkkejä ei näy missään.Ehkä sitten kaksvitosena?Kolmekymppisenä?
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Pikku Myy
Eikös oikeasti tuollaisissa äänestyksissä noiden ikien pitäisi mennä alle 15, 15-20, 21-25, 26-30, 31-35 jne? Niinkuin sillä nyt mulle mitään väliä olisi, mutta nyt esim 20-vuotiaat voivat valita "nuoremman" tai "vanhemman" porukan, mihin kuulua. (Mistäänhän ei taas huomaa, että on tullut istuttua tilastollisten menetelmien kurssilla, eihän)
Jos nyt lähdetään pilkkua runkkaamaan, niin noiden pitäisi mennä: alle 15, 15-19, 20-24, 25-29 jne.

Eikö teille opetettu, että luokan täytyy aina alkaa pyöreällä, kauniilla luvulla? ;)

t: 34
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Playmaker
Eikö teille opetettu, että luokan täytyy aina alkaa pyöreällä, kauniilla luvulla? ;)
Emmä tiiä, voi olla. Mä surffailin suurimman osan ajasta netissä tai istuin käytävällä juomassa teetä, kun sitä ei saanut tuoda luokkaan sisälle. Ja kerran lähdin kävelemään kun meni hermot. Että voi olla:) Yleensä opettaja kyllä käytti niin epämääräisiä ryhmittelyjä noissa. Ei se ole niin vakavaa, ei ketään kuitenkaan kiinnosta vastata sosiaalitoimen kyselyihin, jos niistä ei hyödy jollain tavalla.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
30.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Minä ilmoittaudun 22-vuotiaiden ikämiessarjaan. Lisättäköön tuohon vielä 3 kk päälle. Eläkepaperit vetämään vain, ei kai tässä muutakaan.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
28.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kolmenkympin ja kuoleman välissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös