Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 397
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olen saikulla, enkä liiku minnekään tänään. Huomennakin käyn max vain Ilveksen pelissä, jos sielläkään.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Oikeasti tuolla Haraldissa ruoka on aivan hirveää. En söisi edes ilmaiseksi. Muut tamperelaiset vahvistanee tämän.
En vahvista. Olkoon ketju tai mitä tahansa mutta vain kerran muistan tuolla pettyneeni. Oli jossain vaiheessa vaimon kanssa vakiopaikka mihin mentiin syntymäpäivinä yms. syömään. En ole nyt hetkeen käynyt, eli en tiedä onko mennyt huonompaan suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Viimeisestä Harald käynnistä on about 20 vuotta.. ruuasta ei muistikuvia, vietiin meillä asunut kanadalainen sinne.

Tänään Tampere Cup, huomenna Ilves - HIFK 90-vuotisjuhlaottelu Ratinassa. Ei kylä muualle enää repee
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ootte te pojat paikat valinnu :) ite olin just pari päivää reissussa ja kämppä täynnä juomaa niin ehkä keskityn niihin
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oikeasti tuolla Haraldissa ruoka on aivan hirveää. En söisi edes ilmaiseksi. Muut tamperelaiset vahvistanee tämän.
Menkää tamperelaiset ja Tampereella kävijät syömään mihin haluatte, eihän se minulle kuulu, mutta olen hitusen kallellaan tuohon hammer lynxin näkemykseen. Olen käynyt tasan kolme kertaa syömässä Haraldissa, ja kokemus ruoasta on ollut kerta kerralta vaisumpi. Viimeisin vierailuni on kyllä jostakin kahden vuoden takaa, joten ihan tuoretta näkemystä ei ole. Jos on tapahtunut jotain olennaista parannusta tuon jälkeen, niin siihen en osaa ottaa kantaa.

Olen varmaan jotenkin tylsä, mutta ne tekoviikinkihenkiset annosten ja ainesten nimet herättävät ihan helvetisti myötähäpeää. Ei tuolla tietysti olisi paljoakaan väliä, jos ruoka olisi ihan huippua. Jos safkan nimi on jotain mahtipontista, missä on sotkettu ainakin päällikköä, kilpeä ja valhallaa, niin kyllähän se vähän hassulta tuntuu, jos annoksen kastike ei juuri knorrista erotu.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
En muuten itsekään ole hetkeen käynyt Haraldissa syömässä. Ainakin pikkujouluissa 2014 ja silloin ruoka oli syötävää. Tosin, en ole varma oliko etukäteen harjoitettu nestetankkaus syynä asiaan...

Joka tapauksessa, en ole tulossa. Liian monta liikkuvaa muuttujaa aikataulussa ja tätä nykyä alkaa olla liian iso riski mennä liian täytettyihin sisätiloihin ruuhka-aikaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt kun pää on avattu, uskallan minäkin mollata Haraldia. Kallis teema-ABC, ei muuta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tunnustetaan. Käytiin työporukalla keskiviikkona lounaalla Haraldissa. Olin yllättynyt ruuan tasosta. Salaattipöytä aika hyvä, leipä rapeaa ja tuoretta. Pöytään tarjoiltu pääruoka yllätti eniten. Paistettu kana ei ollut kuivaa. Mehukas, nesteet tallella ja soosikin oli hyvää. Ehkä lounaalla saa vaan parempaa ruokaa kuin illalla.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt o paljon reunaehtoja, mutta jos jossakin välissä ehtisi teitä näkemään. Mähän siis olen Ässäukko, mutta ei kai se haittaa? Jos näissä kiivaissa peleissä jossain nähtäis?
 
Kesä/Syksy-miittiä?

Törmäsin @Bone kanssa sattumalta perjantaina. Esille nousi se että Tampere-miittiä ei ole järjestetty pitkiin aikoihin.

Saadaanko aikaan miitti esim. Tampere-cupin tai liigan osalta loppukesästä tai alkusyksystä? Uutta verta hoodeille on varmasti tullut ja vanhoja partoja olisi kiva nähdä.

Mennäänkö pelin kautta vai perinteisen syöpöttelyn ja juopottelun kautta?
 
Noniin. Tampere Cup viikonloppuna. Tässä ohjelma:

Pe 11.8. klo 16:30 Timrå–Ässät
Pe 11.8. klo 20:00 Ilves–Tappara

La 12.8. klo 13:30 pronssiottelu
La 12.8. klo 17:00 loppuottelu

Olisko jompanakumpana päivänä miittille tynkää otteluiden ohella?
  • Turnauslippu (kaikki 4 ottelua): aikuiset 30 €
  • Yhden päivän lippu (2 ottelua): aikuiset 20 €
 
Minä ja Grimson mennään huomenna molempiin peleihin. Koordinaatteja ennen ja jälkeen pelien voi tiedustella vaikkapa YV:llä.
 
Old mates voisi olla hyvä starttipaikka.suunniteltiin että mennään ekaan matsion vasta loppupuolella kun muuten tulee turhan pitkä päivä. Esim klo 17 old mites ja kuuden maissa halliin.

Tai sitten alkulöylyt O,Connelsissa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös