Auts, nyt sattui. Vaan minkäs sille mahtaa, että kaikki näkyy mittarista, mitä on ajettu;D
No kato sen siitä saa kun ottaa aina ekan kyydin minkä sattuu saamaan :)
Auts, nyt sattui. Vaan minkäs sille mahtaa, että kaikki näkyy mittarista, mitä on ajettu;D
Minä aattelin tulla Tampereelle ensi perjantaina, eli 31.7.2009.
Ketkä on kiinnostuneita lähtemään tuonne Nanda Deviin?
Eli kehitelläänkö vaikka jonkinasteinen kauden avajaismiitti alkusyksystä...?
Kiinnostaa ihan vitusti joku "Nordic Trophy" tai Ilves-TPS. Mieluummin hakkaan tunnin vasaralla sormeeni kuin menisin kumpaakaan katsomaan :)
Kohtuullisen tulinen sinulle, muille liki tappokamaa. Viime kerralla sinäkin taisit pari kertaa puhallella, olisi kuva pitänyt ottaa siitä ihmeestä :)Käytiin eilen Designerin kanssa Gringos Locosissa syömässä. Jotenkin vaikutti siltä, että Diablo Burgeria olisi miedonnettu sitten viime kerran. Kohtuullisen tulinen se oli toki vieläkin.
Kohtuullisen tulinen sinulle, muille liki tappokamaa. Viime kerralla sinäkin taisit pari kertaa puhallella, olisi kuva pitänyt ottaa siitä ihmeestä :)
Jou!
Mitäs jos mietittäis jotain miittiä vaikka tuohon lokakuun alkuun?
Liigakin jo kivasti tuolloin päässyt vauhtiin ja saadaan toivottavasti pientä väittelyä aikaan. Joko a: perus syönti/juonti tai b: jokun jatkoaikalaisen luo aloittelemaan ja siitä jonnekin?
Tuo viikonloppu näyttää juuri ainoalta varmasti varatulta ennen joulua.No minäpä aloitan heittämällä 27. tai 28.11. Mulla on kyllä melko avointa, eli olen avoin ehdotuksille.
Kyllä nää joulunalusajat taitaa olla aika mahdotonta yhteensovittaa, mutta mites olisi tuossa tammikuussa 23.1.?