Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 725
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täten uteliaana toistan:

Huskis, Tarinankertoja, hammer lynx, Poikakoira ja mie lähdössä syömään, ymmärtääkseni. Ja muita?

Niin varaan sen pöydän.. :)
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Moneltako se evästys alkais? Ku mulla on edelleen noi karvanaamat tossa vaatimassa lenkkiä ja muuta touhua. Ja tuo vanhempi karvanaama on vakavasti sairas, niin sitä ei tohdi liian ajoissa jättää ilman ihmisseuraa.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Miittiin olisin kyllä tulossa, mutta syömisestä en oikein tiedä vielä. Mutta kai mutkin vois laskee tohon joukkoon. Siis toki vain, jos on sallittua pitää yhtä "ylimääräistä" paikkaa varattuna. :)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nandassa varattu 6 hengelle paikat klo 20. Pe 17.7. Loput porukasta lyöttäytynevät remmiin pitkin iltaa..?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut jättää miitin väliin. Palataan asiaan ensi kerralla.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viimetingan muistutus: miitti alkaapi kahdeksalta -- ja remmiin saapi lyöttäytyä pitkin iltaa. Viestitelkää keskenänne te, joilla on jonkun numero jossain, että missä ollaan milloinkin..............................
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Häpeissäni ilmoitan, etten voi osallistua, koska ole ajokunnossa. En pysty lähtemään julkisillakaan Tampereelle, koska olen huomenna lähdössä puolilta päivin liikenteeseen omalla bilikallani.

Lupaan lukea tätä palstaa jatkossa ahkerammin.

-CU
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Seeyoulle tiedoksi, että jatkossa tarvitsee myös sisäinen informaatio kulkea täältä sinne, joten tamperelaiset koettavat olla aktiivisia:)

Taijan olla ensimmäinen, joka ehtii antamaan kommenttia tästä (?) illasta --> sain ILMAISEN KYYDIN, joten toki lähdin kotiin jo 11:n pintaan, vaikka se hieman lapselliselta kuulostikin, kun kesken kaiken... Mutta kyytiä vailla olin!!!

No siis EN ole lainkaan katkera, että kun koetan kolme tuntia hokea jengille, että mauri olisi miestä vaille, se ei tee mitään vaikutusta JA-porukassa; ja sitten maurin naispuolinen kuski tulee paikalle KOTIVERKKAREISSA ja alkaa halailemaan meikäläisen pöydän miehiä!!! Joo, en ole OLLENKAAN katkera! Wittu samanlaiset verkkarin vetasen kinttuihini seuraavan kerran;))

Jotenkin maurin identiteetti oli tänä iltana sekaisin; ollakko homo, lesbo vaiko hetero - siinäpä kysymys!!

Vaan huskiksen tukka ihastuttaa edelleen (eräänlainen tekoäly?) - ja jossu oli ainuu aikuinen. Koska hällä oli hame. Kaikki kaksilahkeiset ovat Designerin (joka ei ollut edes paikalla) mukaan 10-vuotiaan tasolla. Joten hame oli jossulta viisas veto!

Hammer oli se, joka alkoi halailemaan kuskia, joten ei Hammerista sen enempää...

Poikakoira lupaili kopteria baarin pöydällä, mutta jutuiksi jäi. Tää on niin tätä.
Varsinainen kopteri oli Kopteri itse, joka oli vaihtanut silmälasit ja kasvattanut parran - ja tullut miehen mittoihin (?). Kaveri toimi vilttiketjun puheenjohtajana tai jotain...?

Tarinankertoja kehui lammasta ja haikaili kilttiä. Ihme mies...

Summa summarum: sanonpahan vain, että vaikka kopterin kyyti voisikin olla poikaa, niin kyllä kirkkoveneelläkin pääsee!

Näihin kuviin ja tunnelmiin..................................täältä tähän:)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa, muistaisin näin. Jossain välissä tuli laitettua varsin hämäriä tekstareita maurille, niistä ei sen enempiä. Fall'sin pianisti oli varsin osaava, etenkin jos vertaa omiin taitoihini jolloin pianosta tulee lyömäsoitin. Aloin epäilemään että se Ukko-Nooa baarikin on identiteettiongelmaisten suosiossa, siltä vähän vaikutti. Kopteri teilasi sen yhden äijän tyylikkäästi joka yritti lyöttäytyä seuraan kun oltiin paikkaa vaihtamassa.

Selvisi sekin että minulla on 20 tuumaa ja Kopterilla vain mini, jokainen voi käyttää likaista mielikuvitustaan päätellessään mistä on kyse.

EDIT: Nimimerkki BlueJ bongattu Vanhan Montun terassilla, saattoi olla hieman päihteessä. Edelleen olen sitä mieltä että kyseinen jannu on hieman parrattoman Jouni Hynysen näköinen.
 
Viimeksi muokattu:

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Jaahans, ihme juttu ku aina ku näkee jatkislaisia ni siitä seuraa päänsärky. Ruoka oli kerrassaan mainiota, sai syödä oikealta lautaseltakin. Kaikillehan siellä ei edes tarjoiltu juotavaa eikä lautasta. Voi koirista, onneksi mauri pelasti ja lahjoitti itselleen kelpaamattoman viinin koirikselle. Ruuan jälkeen sitten siirryttiinkin Artturin kautta Fall'ssiin, matkalla Hammer joutui töihin. Ei jääty odotteleen, kyllä se sieltä perässä tuli. Fall'ssa kyllä leijui väkivallan uhka yllä. Mauri uhkasi myllyttää kenen tahansa miehen kanssa, jossulta sain yllättäen nyrkistä päähän ja ehdotukseni pelata jääkiekkoa aiheutti välittömästi sen, että Tarinankertojan oli pakko kyynärpäätaklata mua. Kukaan ei edes viheltänyt jäähyä. No oma vika, mitäs pidin päätä alhaalla. Koiriskin vaan tuuletteli JYPin mestaruutta. Yritettiin lähteä Kopterilla Villeen, ei noussut Kopteri ylös ei. Mutta nyt on saatu selville, että miten jatkisporukan saa hiljaiseksi. Se onnistuu soittamalla pianolla Lumiukkoa (ja mulle se on lumiukkolaulu!). Oli kaunista ah.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Yllä on jo sanottu paljon sellaista, josta itsekin piti mainita. Mutta kiitetään kuitenkin kaikkia erittäin mukavasta illasta. Nauraa sai taas kippurassa. Ja yllättäen olin jälleen myös yksi viimeisistä poistujista. Nyt en tosin ollutkaan puhunut mitään aikaisin lähtemisestä, ei sillä.

Haha, todella aikuinen ja viisas olen joo, mauri. Mutta tietysti jos muihin miittiläisiin verrataan... ;D Tuosta Designerin viestistähän lähti tämä Tarinankertojan kiltti-innostus. Totesi ensin, että pitää varmaan ruveta käyttämään hametta ja siitä se sitten jalostui.

Enhän mää sille mitään voi, että oon tällanen gooni. Kun joku puhu lyömisestä, niin rupes nyrkki viuhumaan huskiksen suuntaan. ;( Mitään pelikieltoja en kuitenkaan suostu kärsimään, vaikka joku videolle tapauksen olisikin saanut ja lähettäisi sen kurinpitäjälle (luultavasti maurille) nähtäväksi.

Pianisti oli kyllä todella maaginen. Ei niin pitkää hiljaista hetkeä miitissä ennen ookaan ollut. Ihailevia ja hämmästyneitä katseita vaan vaihdettiin pöydässä. Ukko Nooastakin lienee kaikki tarpeellinen sanottu. Melko outo ja väsynyt paikka oli, ainakin tällä kertaa.

Pakko on vielä erikseen kiittää Kopteria paikalle saapumisesta. Oli tosi kiva nähdä! Tän ja seuraavan miitin välillä sun ei tarvis pitää ihan niin pitkää taukoa kuin viimeksi.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Nähdään sit 6 vuoden päästä taas :)

Eiku, kivaa tosiaan oli. "Vanhoja" miittiläisiäkin oli, ja hassu ylläri oli se, että herra Hammer asuu naapuritalossa. Pitäsköhän soittaa AA-kerhoon nyt vai huomenaamulla. En nimittäin tiennytkään että täällä on oikein lähipubikin...

Ja mauri muuten, se sun "kyyti kotiin" oli ainakin Fallsissa vielä "lähetään Liatsun pubiin hähmitä", joten enpä nyt liikaa valittaisi siitä että innostus oli mitä oli. Niinkuin Tk sen sanoi, "se olis melkein kotimatkalla, mutta mää jään mieluummin tänne" :)

Pianisti oli tosiaan perkeleen hyvä, vaikka siinä välissä kävikin se yks "eikumitensenymeni"-tyyppi ratomassa, niin kyllähän lumiukko pysähdytti.

Voipi siis tosiaan olla, että seuraavaan miittiin en pidä 6 vuoden taukoa.

T: Kop "Mini mutta miehen mitoissa" teri.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Niinkuin Tk sen sanoi, "se olis melkein kotimatkalla, mutta mää jään mieluummin tänne" :)

Niin, ja kostoksi, koska en ole maurin mielestä tarpeeksi kiinnostava, jotta hän tulisi Faceboookiin että pääsisi MUN kaveriks... niin en komentoi miittiä kuin facebookissa . .

... mutta nyt sitten armopaloina...

seura, ruoka ja alkoholi olivat kaikki erinomaisella tasolla...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aargh, nyt tulee ankaraa kritiikkiä Tk:lta. Mutta kun tilannehan on tämä, että olen munaton (tyttö) ja kasvoton (huomaamaton), ettei ne meikäläistä sinne Naamapuukkiin huoliskaan.
Jään vain arvuuttelemaan, että mitä siellä kirjoitellaan selän takana. Se on tässä porukassa mitä todennäköisintä;)
Ollaan me kivoja......................................

PS. Kopteri ja muut hemmot, Lielahdessa olisitte voineet tavata vaikkas itsensä Nykäsen Mervin. Ajatelkaa, mitä jäi kokematta!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Aargh, nyt tulee ankaraa kritiikkiä Tk:lta. Mutta kun tilannehan on tämä, että olen munaton (tyttö) ja kasvoton (huomaamaton), ettei ne meikäläistä sinne Naamapuukkiin huoliskaan.
Jään vain arvuuttelemaan, että mitä siellä kirjoitellaan selän takana. Se on tässä porukassa mitä todennäköisintä;)
Ollaan me kivoja......................................

PS. Kopteri ja muut hemmot, Lielahdessa olisitte voineet tavata vaikkas itsensä Nykäsen Mervin. Ajatelkaa, mitä jäi kokematta!
Livehaukkuminen alkoi välittömästi kun takatukka hävisi näkyvistä jatkuen lopun iltaa, nyt se on edennyt naamakirjassa jo sille asteelle että suunnitellaan maurin sulkemista miiteistä jos ei sinne ala ilmestymään ;)
Ei siellä ihan kaikki omalla naamallaan ole, en minä ainakaan, niillä on katsos joku taso millainen pärstä sinne kelpaa. Kohdallani syy oman naaman paljastamattomuuteen on se, että olen Interpolin etsityimpien listalla, sieltähän ne ensimmäisenä katsoo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös