Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 665
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tadaa! Vai miittiä täällä suunnitellaan selän takana? Ajatus kaunis, vaan ajankohta ruma. Nääs olen sen viikon teillä tietymättömillä. Eli onko mitenkään mahdollista, että komuttaisiin Tampereen yössä viikolla 29? Ei ihan koko viikkoa kuitenkaan... To? Tai pe? Tai la?

Mitenkäs on asiain laita?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Viikko 29 käy myös. Ei ole niin väliä.

Eri, ei onnistu. Itse asiassa kun tässä kalenteria katselin niin on tuota hulinaa tuonne elokuun loppuun sen verran että suosiolla taidan skippailla ennen sitä olevat hässäkät
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Selkä edellä tulevaisuuteen..." Tästä elämänasenteestani se johtuu, että kaikki huomisia koskeva suunnitellaan meikämimmin selän takana;)
Täytyy ottaa tämä JA:ssa käynti aamurutiiniksi heti hampaidenpesun jälkeen, niin ei päästä kuittailemaan, hehee.
Elikäs siis varovaisesti arvioiden ja tulkiten vko 29 on suhtkoht mahdollinen? Äänestystä pystyyn - pe vai la. Minulle passaa varsin erinomaisesti kumpi vain. Kun olen LOMALAINEN:p
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tadaa! Vai miittiä täällä suunnitellaan selän takana? Ajatus kaunis, vaan ajankohta ruma. Nääs olen sen viikon teillä tietymättömillä. Eli onko mitenkään mahdollista, että komuttaisiin Tampereen yössä viikolla 29? Ei ihan koko viikkoa kuitenkaan... To? Tai pe? Tai la?
Teillä tietymättömillä.. just joo, voi sen ryyppyputken tuohonkin kirjalliseen asuun pukea. Minullehan käy tietysti kaikki, ei ole omaa tahtoa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jaa, osaisko joku opettaa mua lukeamaan viikkoja kalenterista oikein?
Ei se 29 käykään, alkaa pe loma ja heti lähtö maaseudulle. Joten se on mun kohdalta ohi ohi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
... Minullehan käy tietysti kaikki, ei ole omaa tahtoa.

Poikakoira on kyllä suloisin karvanaama, mitä maailma päällään kantaa:DD Vai onko naama perattu?
Enivei - joku päättäköön ja me muut tahdottomat peesataan.......

EDITTI: Onhan vko 30 tietysti yksi vaihtoehto.. Vaan taitaa olla niin, että koskaan ei saada koko remmiä paikalle, joten siksi on vain kylmästi nimettävä aika ja paikka - ja se on siinä sitten!!?
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Poikakoira on kyllä suloisin karvanaama, mitä maailma päällään kantaa:DD Vai onko naama perattu?
Onhan tuo ruokottu jo, eipä sitä risukkoa olisi pidempään katsellut susikaan. Vaikka testailin kyllä "tyylikkäitä" hitsaajaviiksiä siinä ajellessa, kaameat oli. Aloitan uuden kasvattamisen kun runkosarja alkaa, uusintamestaruuden aikaan näkyy jokunen haiven.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
...Aloitan uuden kasvattamisen kun runkosarja alkaa, uusintamestaruuden aikaan näkyy jokunen haiven.

Montako vuotta menee kasvattaessa??? *kuitti*

Käväsi mielessä, että suosittelisin ruokapaikaksi mausteista Nanda Vediä:
http://www.nandadevi.fi/

Siellä saattaisi jopa See you at jäähallikin tulla tyydytetyksi. Puhun siis mausteista edelleen... ;D

ps. Saako osoitetta laittaa tänne näkyviin vai suuttuvatko modet??
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Pe tai La onnaa vko 29 . . .

Ihailtavaa itseluottamusta!

Oma elämänhallintajärjestelmä on niin sekaisin, etten uskalla vielä tässä vaiheessa luvata mitään. Pitää katsoa sitten lähempänä ehdinkö tonteille.

Intialaiselle pöperölle lentävän maton kokoinen kyllä!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Viikko 29 ei käy mulle pe eikä la, viikko 30 sen sijaan käy kyllä. Nanda Devi on sinänsä ihan ok niin mun ei tarvi suurinpiirtein muutakun laskeutua hissillä alas ja olen paikalla ;).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Päättäkää joku ajankohta, mietin sitten mitä teen.

Nandan jätän väliin, kun työttömän palkoilla tollasissa mestoissa ei vaan syödä.

Mutta yritän toki haalia töitä ennen miittiä!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pe 17.7. huudettu - ensimmäinen, toinen, kolmas - pum!
Eli tuolloin perjantaina tod näk? Ketkäs kaikki ovat lähdössä syömään, ja onko Nanda Vedi kaikille lähteville passeli mesta? Voisin varailla pöytää.......
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
En pääse 17.7. En kyllä pääsisi 24.7 myöskään, joten teillä on varmasti paremmat juhlat. Pitäkää hauskaa!
 
Pe 17.7. huudettu - ensimmäinen, toinen, kolmas - pum!
Eli tuolloin perjantaina tod näk? Ketkäs kaikki ovat lähdössä syömään, ja onko Nanda Vedi kaikille lähteville passeli mesta? Voisin varailla pöytää.......

Kyä käy, mut mikä toi Nanda vedi on? Kuullostaa joltain vasuri-ituhippikasvismestalta....
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyä käy, mut mikä toi Nanda vedi on? Kuullostaa joltain vasuri-ituhippikasvismestalta....

Nanda Devi on Intialainen ravintola. Intialaiseen tyyliin ihmeemmin mitään nauta- tai possuruokia ei listalta löydy, mutta herkullisia mausteisia ruokia muuten. Vähän kuuma tuolla on mielestäni kesäaikaan. Asuin ennen yläkerrassa, tuli käytyä useamminkin natustamassa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vedin ihan ulkomuistista tuon Vedin. Eli Nanda Devi. Intialaista osaamista mausteiden suhteen. Pyydetään jättämään ovi auki, niin ei läkähdytä;)

Huskis, Tarinankertoja, hammer lynx, Poikakoira ja mie lähdössä, ymmärtääkseni. Ja muita? Niin varaan sen pöydän..
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Huskis, Tarinankertoja, hammer lynx, Poikakoira ja mie lähdössä, ymmärtääkseni. Ja muita? Niin varaan sen pöydän..

Jaa mää vai? Meinasin ensi jättää evästyksen väliin, pistä listaan sitten, olisit kuitenkin yhdellä vihaisella käskysanalla pistänyt takaisin ruotuun ;)
Ihan asiallista pöperöä Nanda Devistä saa, lihaosastolla on lammas ja siivekäs ystävämme, varmaan hyvää mennen tullen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös