Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 180
  • 2 930
Suosikkijoukkue
TPS
Arvoisat Mansen jatkoaikalaiset

Sattuneista syistä tuli eteen todella pikatahtiin Tampereella järjestettävät polttarit ensi lauantaille (4.4).
Kaipaisin arvon palstakolleegoilta pieniä vinkkejä aktiviteettien suhteen. Eli, mitä näin nopealla aikataululla voisi kehittää Tampereella (aktiviteetti + safka + sauna + yöriennot)? Ehdotuksia otetaan vastaan ja parhaat palkitaan :)
Tällä hetkellä ei ole muuta kuin huonevaraukset Ilveksestä ko. päivälle.

Jos joku teistä nykäisee hihasta, tarjoan bisset :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eli, mitä näin nopealla aikataululla voisi kehittää Tampereella (aktiviteetti + safka + sauna + yöriennot)?

Kyseleppä Konttori-baarista www.konttori.fi saunaa, myös juvenessaunat Tampereella kannattaa tsekata www.juvenes.fi.

Yöriennot vähän riippuu, mitä haluatte? Esim. Love Hotel tai Onnela on varmasti tuohon käypiä bilemestoja, Onnela on lähellä Anttilaa Puutarhakadulla ja Love Hotel taas Hämeenkadulla lähellä Stockmannia. Sitten metallimusiikin nälkään paras paikka lienee Inferno Tuomiokirkonkadulla.

Aktiviteetiksi suosittelisin joko megazonea (http://www.megazone.fi/Tampere-Etusivu) Tampereen Siperian alakerrassa tai sitten Karting-ajoa esim. Suzukartissa tai muussa: http://www.webinfotampere.fi/tampere/karting

Lisäksi myös Kalevassa Metro-Auto-areenalla tai Kaupissa sijaitseva hohtokeilaus on oikein mukava aloittelu:

http://www.hohtokeilaus.info/tampere.html

Eiköhän noilla pääse alkuun.



Riippuu tietenkin onko paikat mennyt jo, kun pikainen on aikataulu. Mutta soittaa kannattaa aina.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Värikuulaa Tampereen lähistöllä kannattaa myös harkita: Kolmen Sports Tarjoaa toki muutakin ohjelmaa, ei muutakuin pirauttamaan heille. Itsehän käytimme osan toisesta polttaripäivästä syksyllä värikuulasettiin, meitä oli 7.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiitos Bone;))
Nutipää, yli-ikäinen hieho kutsuu --> olisivatkos ketkä lähdössä perjantaina syömäilemään Hookiin? Olisikos 19 liian aikaisin vaiko hyvä? Ja siitä sitten Espaan? Vai mikä on plan?

Edit ps: Tarinankertoja; kiitos siullekkinnii...Mutta meikäläinenhän onkin vielä 30+.... ;D
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mutta meikäläinenhän onkin vielä 30+.... ;D

Itse onneks oon 30- vielä kuukauden, 1.5 kun tulee 30 täytettyä ja elämä loppuu siihen, tai loppuisi jos sellainen olisi.

Ikäkriisi käsillä siis. :P

Mutta ilmottelen sitten jollekin ihmiselle ja kyselen missä olette, kun jossain välissä parille tulen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Onko tämä päivämäärä muuten lyöty lukkoon, vai vieläkö mietitään?

Niin, onko?

Itse tosin olen enemmän kallistumassa tilanteeseen jossa en osallistu mutta jos kuitenkin toisin käy niin oletteko jossain?
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Päivämäärä on lyöty lukkoon, se on 3.4.2009.

Onko liian myöhästä jos kokoonnuttais Hookiin vasta 20.00 maissa? Ku mua himottelee siivet, mutta karvanaamat ei päästä mua liikenteeseen kauheen aikasin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Itse onneks oon 30- vielä kuukauden, 1.5 kun tulee 30 täytettyä ja elämä loppuu siihen, tai loppuisi jos sellainen olisi.

Ikäkriisi käsillä siis. :P

Mutta ilmottelen sitten jollekin ihmiselle ja kyselen missä olette, kun jossain välissä parille tulen.

Siitä se alamäki lähtee, itsehän olen kuudenkympin ja kuoleman välissä.. eikun en ihan niin vanha vielä ole, hyvin säilyneen näköinen vaan.

Sama kuin Lakella että evästys jää väliin, voinen saapua myöhemmin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kyllä se 3.4 on lyöty lukkoon.

No miten ois klo 18.30 O´Connells/Soho/vastaava baari ja katellaan kiekkoa. Sitten klo 20 siiwille Hookiin, jotka haluavat siivestää. Ne jotka eivät siivestä, pysyvät siinä baarissa, mistä siivestäjät lähtee. Siipien syönnin jälkeen siivestävä porukka tulee takaisin siihen baariin, mistä siiville lähtevä porukka tuli ja ei-siivestävä porukka jäi.

Menikö vaikeaksi?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä se 3.4 on lyöty lukkoon.

....jotka haluavat siivestää. Ne jotka eivät siivestä, pysyvät siinä baarissa, mistä siivestäjät lähtee. Siipien syönnin jälkeen siivestävä porukka t.... mistä siiville lähtevä porukka tuli ja ei-siivestävä porukka jäi.

Menikö vaikeaksi?

Ei menny, tää on ihan iisisiipi; max 25-v mauri liitävi siinä siivellä siiville. Hook klokkan 20. I'll be there.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Mä voisin tulla kattelemaan kiekkoa myös. Siiville on tarkoitus myös lähteä ellei ole jo siinä vaiheessa maha täynnä nesteitä ja lompakko tyhjänä paperista. Baarilla ei ole väliä, tietysti Hookin läheisyys ois kiva plussa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mää joudun sittenkin skippaamaan tulemiseni.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kyllä se 3.4 on lyöty lukkoon.

No miten ois klo 18.30 O´Connells/Soho/vastaava baari ja katellaan kiekkoa. Sitten klo 20 siiwille Hookiin, jotka haluavat siivestää. Ne jotka eivät siivestä, pysyvät siinä baarissa, mistä siivestäjät lähtee. Siipien syönnin jälkeen siivestävä porukka tulee takaisin siihen baariin, mistä siiville lähtevä porukka tuli ja ei-siivestävä porukka jäi.

Menikö vaikeaksi?
On se hyvä kun täällä on noin viisas ihminen kuka osaa selittää vaikean asian ymmärrettävästi, jopa minä ymmärsin ja järjestely on vallan mainio.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilmestyn paikalle varmaan pelin jälkeen, jonka katson kotona. Parille tosiaan tulen ja sitten takaisin kotio.

Saa nyt nähdä vielä mitä teen.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kattelin netistä tietoja, ja ainoa paikka, joka mainostaa nettisivulla näyttävänsä liigapelin, on Höyry. Sinnekö sitten vai muualle toivoen että sielläkin näkee. Luulisi toki että O.C:ssa näkee jos pyytää.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kattelin netistä tietoja, ja ainoa paikka, joka mainostaa nettisivulla näyttävänsä liigapelin, on Höyry. Sinnekö sitten vai muualle toivoen että sielläkin näkee. Luulisi toki että O.C:ssa näkee jos pyytää.

Uskoisinpa, että Kerhossakin se voisi mennä. Kyä luuleisin niin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Uskoisinpa, että Kerhossakin se voisi mennä. Kyä luuleisin niin.

Kerho nyt ois kaikkein järkevin vaihtoehto. Eihän tuossa ole mitään järkeä jos Konneliin mennään, sieltä porukka lähtee syömään ja palaa takas?

Matkaan menee turhan paljon aikaa...

Tosin siivestäjillä nyt menee sen verran aikaa, että peli kyl ehtii loppumaan ja paikkaa vaihtamaan, eipä sillä. Silti itse Kerhon, tai vaikka sitten ennemmin sen Höyryn kannalla ehdottomasti.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Sitten klo 20 siiwille Hookiin, jotka haluavat siivestää. Ne jotka eivät siivestä, pysyvät siinä baarissa, mistä siivestäjät lähtee. Siipien syönnin jälkeen siivestävä porukka tulee takaisin siihen baariin, mistä siiville lähtevä porukka tuli ja ei-siivestävä porukka jäi.

Menikö vaikeaksi?

Näytti menevän..

Tosin siivestäjillä nyt menee sen verran aikaa, että peli kyl ehtii loppumaan ja paikkaa vaihtamaan, eipä sillä.

No jos sää juot pari, niin oot jo kotona, kun me tullaan siivestämästä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Yritin katsella niin taitaa kaikki lähteä evästämään, en mä sinne yksin viitsi jäädä. Count me in siipeilemään. Lakesta ei tiedä, lähde sinäkin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Yritin katsella niin taitaa kaikki lähteä evästämään, en mä sinne yksin viitsi jäädä. Count me in siipeilemään. Lakesta ei tiedä, lähde sinäkin.

jos tuun niin juon, en syö. ja saattaapi olla että tulenkin nyt sitten. eli ainakin alkuehtoon mukana _b
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös