Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 547
  • 2 930

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hitsit oonki 21 asti töissä,mitenkäs,varmaan ootte ysin jälkee viä paikan päällä. Duunista kävelee jonku 10minsaa Höyryyn :)

Bizniz nährään Höyry(i)ssä ?

EDIT:Kas iski lukihärö. Joo ei nähäkkää Bizniz tua, ku et oo tulossa
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Rixa74
Duunista kävelee jonku 10minsaa Höyryyn :)

Pahalainen kun huomasin tän näin myähään...

Olisin itse ehdottanut Pikilinnaa koska
A, se on jäkisväritteinen, höyry on potkupallopubi.
B, kulkuyhteyksistä johtuen Höyryn reissu joko jää lyhyeksi tahi ei toteudu ollenkaan. Viime kerrallakin piti lähteä aikasin...

Noh, ehkä sit ens kerralla. Sauerknopfelkrautsenit olis kyllä maistunut...

Edit, sohlausta
 
Viimeksi muokattu:

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valitettavasti joudun jättämään väliin vedoten koulu ja työkiireisiin.
Taistelkaa urheasti siellä futaajien keskellä ;)

-Waky
 
Syvästi pahoitellen joudun myöskin perumaan. Ja vieläpä niin myöhään ,että kaikki te olette jo sinne Höyryyn ehtineetkin.
Kunnianarvoisa pomoni keksi järjestää tänään mulle rengasmatkan Tre-Turku-Eura-Tre. Aamuseiskalta lähdin ja juuri kotiuduin. Mehut poissa ja paikat muusina. MB 307 on aika raskas ajettava näillä keleillä. Flunssaakin pukkaa ja aamulla taas aikainen lähtö. Perseestä on, kun työ haittaa jo viinanjuontiakin.

Kirjaimellisesti vesi kielellä odottelen paikalla-olleiden raportteja. Toivottavasti myös mun Sauerschnitzel-annos saatiin tuhottua.
Ens kerralla lupaan olla mukana.

-Buddy
 
finaalivoitto!

Osallistumisprosetti surkea!!!
1 ipa vs 3 kerholaista. :((((
No positiivista on se, että vinaalis Hammer lynx otti selkävoiton ifotasta. Täällä ollaan edelleen ja tuuletellaan.
Sauerkjfhgkfdjhgdlkjfg jäi väliin, kun kerho keskittyi vaan oman siniviivan tukkimiseen.
Perkeleen ostojoukkueen miähe.
Virn sano voittaja
edit: jaa nii kiitti ipale pisteistä.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Välisarjan miitti

Jees, Kerho osoitti ylivoimansa tälläkin saralla. Vain Ipa sinnitteli yhden miehen voimin, mutta ei voinut Kerhon ykkösketjulle mitään, vaikka oikea laituri antoi tasoitusta urheilujuomissa. Sen verran löytyi hämäläisjoukkueilta yhteishenkeä, että läheiset seireenit saivat koko jengin loitsut päälleen, kun uskalsivat hoilottaa Anu-Nightin päälle. Asiasta lähtee raportti ÄTPPOMK:ille, sillä haastattelun aikana oli havaittavissa selvää Penan Tönimistä.

Ajankohta oli miitille ehkä hieman epäotollinen, eikä tietokaan saavuttanut suuria massoja tarpeeksi ajoissa. Otetaan seuraava tapahtuma hiukan huolellisemmin :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juu, jäipä taas väliin, valitettavasti. Toivottavasti oli kivaa ja ifota välitti terveiseni, jotka soitin kun olitte lähdössä. Meillä oli myös kivaa opiskelijabileissä. Ehkä jo ensi kerralla olen mukana.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
ke 26.3 Pikilinna?

Apfelknautsersopfel-hammasta on alkanut kolottaa sen verran pahasti että ehdotankin pientä palaveria.
Play-offeista minulla, lomalaisella, ei ole mitään tietoa joten valaiskaa ihmeessä jos ylläoleva päivämäärä on huono.

ajatuxii?
KOKEMUXII??
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: ke 26.3 Pikilinna?

Viestin lähetti Helinkopteri
Apfelknautsersopfel-hammasta on alkanut kolottaa sen verran pahasti että ehdotankin pientä palaveria.
Play-offeista minulla, lomalaisella, ei ole mitään tietoa joten valaiskaa ihmeessä jos ylläoleva päivämäärä on huono.

ajatuxii?
KOKEMUXII??

Voi hemmetti... mikä teillä on meikäläistä vastaan, kun aina kokoonnutte silloin, kun meikäläisellä on menoa. :)

Tuona päivänä olen Porin suunnalla excursiolla...

Eli siis... minulle ei sovi.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Re: ke 26.3 Pikilinna?

Hip hei kirjotetaas pitkästä aikaa tällekin palstalle. Kai sitä pitänee sortua tuolloin lähipubiin, kun seuraava päivä on vapaatakin (toivottavasti). Lisätietoa Pikilinnasta, jos joku ei ole kyseisessä paikassa ole vieraillut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sorgen, työmatkalla banaanisatamassa 26.3. Seuraavalla viikolla olisi loma... ;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olisko seuraava viikko mitään?

Koko ensi viikko menee pääkaupunkiseudulla töiden merkeissä, joten tuo 26. päivä on poissuljettu vaihtoehto. Paremmin kävisi seuraavan viikon keskiviikko, eli 2.4. Tapparalaiset voisivat sitten kertoa meille lomalaisille miltä tuntuu pelata välierissä tänä vuonna.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Olisko seuraava viikko mitään?

Viestin lähetti Designer

Tapparalaiset voisivat sitten kertoa meille lomalaisille miltä tuntuu pelata välierissä tänä vuonna.

Mistäs ne sen tietää?

Kyllä minulle sopii tuo ke 2.4 myöskin,
itseasiassa taitaa sopia paremminkin.
Sovitaanko sitten niin?
Pikilinna edelleen paikkana.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
2.4. mucho parempi! Pikilinna A-OK.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, onko Tampereen kokoontuminen jäämässä torsoksi.
Tällä hetkellä allekirjoittanut, Helinkopteri, Designer ja Ossi olisivat tulossa.

Sistis ja vilperi#18 eivät ole vielä ottaneet uuteen aikaan kantaa, mutta silti vähäiseltä vaikuttaa osanotto. Viikko aikaa!

-Waky
 
Sauerkraut vaan kaikille!

Sorry, en ole aikaisemmin ehtinyt ilmoittautumaan kun työt on painaneet päälle. Eli tulossa ollaan, joskaan en voi seurassanne hirvittävän kauan viipyä. Mulla kun on samana iltana edessä elämäni ensimmäinen täysmittainen keikka esiintyvänä taiteilijana siinä Pikilinnan lähellä sijaitsevassa Music Bar Amadeuksessa.

Ramppikuumetta toki on tarkoitus lääkitä raskaalla kädellä ja osan lääkityksestä aion nauttia siellä Pikilinnassa. Muille Jatkoaikalaisille ystävällisenä kutsuna mainittakoon, että jos loppuillan ohjelma on avoin ja laajamittainen otanta sensationaalisen Sleepy Sleepers-orkesterin tuotannosta kiinnostaa olette erittäin tervetulleita siirtymään Pikilinnasta Amakukkoon. Kakkapartio-yhtye aloittanee siinä yhdentoista pintaan.

Heil sauersnautzer!

-Buddy
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Sauerkraut vaan kaikille!

Viestin lähetti Buddy Langwitz
Kakkapartio

Huimaa!

Olisiko klo 20.00 hyvä aika?
Kerkeämme juottamaan basistimme? sekä itsemme keikkakuntoon.
Itse en perhesyihin vedoten oikein aikaisemmin malttaisi lähteäkään.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
2.4

...Käypi sekin näillä näkymin, vaikken tiedä tällä hekellä onko töitä tuolloin. Tuo päivä ja Helink.n ehdottama 20.00 sopinee siis hyvin.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Re: 2.4

Viestin lähetti vilperi#18
...Käypi sekin näillä näkymin, vaikken tiedä tällä hekellä onko töitä tuolloin. Tuo päivä ja Helink.n ehdottama 20.00 sopinee siis hyvin.

2.4. ainakin alkuilta (klo 18-) menee Semaforissa ainejärjestön hallituksen kokouksessa. Jatkosta en tiedä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Waky
Sistis ja vilperi#18 eivät ole vielä ottaneet uuteen aikaan kantaa, mutta silti vähäiseltä vaikuttaa osanotto. Viikko aikaa!

2.4. ei myöskään käy - tosin itselläni on kaiken maailman menojen takia muutenkin koko huhtikuu kovin kiireistä, joten en pääse kyllä messiin varmaan kovinkaan helposti muulloinkaan.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Koska h-hetki lähestyy niin nostetaan ketju ylöspäin että saadaan tietää peruuttaneet sekä mahdolliset uudet ÄPKFL*n ystävät.

Itse hyökkään paikalle ehkä hieman myöhässä mutta tulossa siis kuitenkin olen!


* ÄPfelkornersnautserKauerFlanderLeis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös