Eli Ted Raikas on saanut ainaski kerran. Good for you! Toivottavasti oli kiva kokemus, että uskallat joskus vaikka jopa toisenkin kerran! ;DTed Raikas kirjoitti:...Nimim. Munassani Oli Kerran
Eli Ted Raikas on saanut ainaski kerran. Good for you! Toivottavasti oli kiva kokemus, että uskallat joskus vaikka jopa toisenkin kerran! ;DTed Raikas kirjoitti:...Nimim. Munassani Oli Kerran
Et kai sinä nyt niiiiiiiiiiiiiiin alas ole vajonnut, herranen aika! Olisin ymmärtänyt, jos olet polvillasi, mutta että ihan vallan...vieläkin alempana??? :-obozik kirjoitti:Mä luulin ettei mäyräkoiraa lasketa.
Vaan hyvä näinkin.
Näkeekö sen naamasta?mauri kirjoitti:Eli Ted Raikas on saanut ainaski kerran.
No, naamaa en ole nähnyt. Mutta jos 'kerran on ollut', niin kerran olet tod.näk. saanut. Lyhyen oppimäärän matematiikkaa.Ted Raikas kirjoitti:Näkeekö sen naamasta?
Joo, useammankin kerran, en tosin kovin monelta eri ihmiseltä, mutta kuiteskii... ;P
No en mä muuten, mutta kun kultainen noutaja vaan haukku mulle kun näki Jokeri-pipon.mauri kirjoitti:Et kai sinä nyt niiiiiiiiiiiiiiin alas ole vajonnut, herranen aika! Olisin ymmärtänyt, jos olet polvillasi, mutta että ihan vallan...vieläkin alempana??? :-o
Way to go man! Uskon, että suoritat tuon urakan, mutta muista sitten tulla mainitsemaan asia tänne, kun olet saanut kaikki kunniakkaasti käytettyä.solamnic76 kirjoitti:Parasta ennen päiväys on tammikuu 2010. Tämä tarkoittaa nyt sitä että on neljä vuotta aikaa polttaa 500 kortsua.
Kannattaisi siirtyä viinin. Se viinipullon suu ehkä riittäisi? Ja sen voi pitää millä korkeudella tahansa.bozik kirjoitti:No en mä muuten, mutta kun kultainen noutaja vaan haukku mulle kun näki Jokeri-pipon.
Sitä paitsi mäyräkoiran reunat oli kovia.
Riippuu/roikkuu pullosta. Isot pojat mulle aikoinaan sano, että jos ottaa liian ison haasteen, niin se tuntuu samalta kuin käden heiluttelu rappukäytävässä.mauri kirjoitti:Kannattaisi siirtyä viinin. Se viinipullon suu ehkä riittäisi?
Just joo, kun minä tarvitsen puutarhuria, pesijää ja kallonkutistajaa niin Barbie-nuket alkaa heti tollaiseksi. Kyllä naiset sitten on...tant gredulin kirjoitti:Nyt, Mervi, suu suppuun siellä :)
Sääli, että olen mies, nimittäin kaikki nuo muut kriteerit periaatteessa täytän ihan oivallisesti. No, tasan ei käy onnenlahjat, enkä sano kummalla...RedRave kirjoitti:Elikkä järkyttävässä uraputkessa (koulu ei lopu koskaan) oleva opiskelijapoika, hakee tosissaan seuraa. Vaatimukseni: Punaiset hiukset (mast eli must), pituutta vähintään 170 cm (voidaan neuvotella), ikähaitari 20-25 (+/- 3 vuotta), pidät jääkiekosta (Snooker innotus on +), Juot mielummin viskiä, kuin jotain mehuviinoja (Breezerit sun muut sotkut)...Tällä mitään merkitystä ole. Olet Saipa-fani ja nainen (se 20-25v). Nämä kaksi riittää.
tant gredulin kirjoitti:Täällähän on toinen toistaan upeampia ehdokkaita! Jotenkin kyllä tuo Röörin tarjonta oli tavanomaista kiehtovampaa nyt kun se ei ole sallittua. Mutta olettaen, että saisin sen kiinteistövälittäjäheebon koukutettua, (käykö Peter White? Melkein kiinteistövälittäjä kumminkin ja hyvinkin kuvaamasi vässykän oloinen) ja siten paikan jonossa - onko mitään mahdollisuuksia ehtiä edes kolmen ensimmäisen joukkoon? Yhdeksännen kohdalla saattaa jo Röörinkin kunto pettää.
kapa76 kirjoitti:Naispuolinen Rööri olis kyllä hyvä. Olisiko sinusta Rööri sellaiseksi ?
mauri kirjoitti:Tännehän pitää kai kohta lisätä äänestys: "Ketä sitt polkaisisit?"
Tosin vaihtoehtoja lisää, kitoos. Että olisi vanahallakin, mistä ottaa. Ei mitään ikärasismia, nih!
Sanos muuta. Itsestäni tuntuu, että näytän vähän alle parikymppiseltä ja ikätoverit ovat tooosi vanhan näköisiä.jta kirjoitti:On se muuten kumma miten noi ihmiset ympärillä vaan vanhenee vaikka itse pysyy just sopivan ikäisenä aina.