korkki kirjoitti:Kapa on oikeasti hyvä jätkä. Kannattaa tutustua. Arvostan!
kapa76 kirjoitti:Haen naista Uudeltamaalta kuka ei ole sekopää, tunnevammainen eikä bilehilepämppääjä. Ei ole väliä onko opiskelija tai työssä käyvä. Tavoitteita elämässä täytyy olla ja itsestään täytyy huolta pitää. Ikähaarukka 22-28. Vastaukset yv:llä.
Vastaukset 5-3 yv:llä?Cosmo kirjoitti:Itse hakisin yhden illan sketsiseuraa - ei tunteita, ei sitoutumista; vain silkkaa suoritusta. Olen savuton, väritön ja mauton, enkä kaihda rännejä tahi pitkiä tappioputkia. Toivon että pidät pissiksistä ja viihdyt viikonloppuisin teinisluttiketjuissa. Nimim. "lapset aikanaan"
HN kirjoitti:Olen kohta kolmekymppinen perheellinen mies. Etsin 18-20 -vuotiasta, kaunista, naisellista, urheilullista mutta muodokasta (rinnat vähintään b-kuppi, mielellään c), seksuaalisesti kokematonta mutta halukasta, hieman yksinkertaista naista. Voit ottaa myös kavereitasi mukaan, mikäli he täyttävät edellä mainitut kriteerit!
Korkki kirjoitti:Tsemppiä Kapalle tässä yrityksessä. Ja naiset, Kapa on oikeasti hyvä jätkä. Kannattaa tutustua. Arvostan!
Bandana kirjoitti:Jos tykkäät Kapasta niin paljon, mikset ITSE vastaa miehen deitti-ilmoitukseen?
1Timer kirjoitti:Stadin keskustassa ei asu yhtaan Assat-fania. Varma tieto!
Bandana kirjoitti:Rohkea Routaisen Sydämen syö.
HN kirjoitti:Olen kohta kolmekymppinen perheellinen mies. Etsin 18-20 -vuotiasta, kaunista, naisellista, urheilullista mutta muodokasta (rinnat vähintään b-kuppi, mielellään c), seksuaalisesti kokematonta mutta halukasta, hieman yksinkertaista naista. Voit ottaa myös kavereitasi mukaan, mikäli he täyttävät edellä mainitut kriteerit!
mauri kirjoitti:Tässä nyt on vain sellainen pieni mutta: 36-vuotias ei oikein ole enää kova sana näillä markkinoilla.
Juu, eli mun kohdalla: meni jo!! ;DTommy kirjoitti:...että televiissorissa juuri sanottiin naisen olevan seksuaalisesti huipussaan 35-vuotiaana.
Germanicus kirjoitti:kapa76867654: eikös sulla ollut melkoista vipinää juuri noilla naismarkkinoilla viime aikoina? Tätä taustaa vasten en oikein jymmärrä tämän ketun tarkoitusta, ellet sitten ole aikamoinen sonni, jolle ei "mikään riitä". Taidat sittenkin olla rauhallinen ja kiltti mies, joka kiksauttelee muutaman kerran päivässä.
Hörppps!!!
Ambi kirjoitti:Eikö jollain ollut allekirjoituksessaan kiduttaja-Kuken treffi-ilmoitus... Love at first sight?