Jatkoaika ylitti uutiskynnyksen!

  • 132 353
  • 292

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sama juttu todennäköisesti myös Iltasanomissa, jossa Noitarummun kommenttia lainattiin. Iltasanomien jutun otsikko on :Kummola: "En seurustele sosiaalisessa mediassa"

Tässä tuo mainittu IS:n juttu: Kummola: "En seurustele sosiaalisessa mediassa"

Sinänsä ihan kiihkoton juttu siitä, millaista liikehdintää Kal&Co on saanut aikaan ahneuksissaan ja ihan hyvä, että myös Jatkoaika "pääsi mukaan" Noitarummun mielipiteen muodossa.
 
Nimenomaan keskustelupalstan. Se on kyllä hyvä, että kannattajat ovat tehneet mielenilmauksia, kun Jatkoajan toimitus nuoleskelee kisajärjestäjiä brezhnevläiseen tapaan.

Ei täysin, on onneksi tällaisiakin juttuja. Nythän lippuhinnoista, paskasta kisatunnelmasta, tv-lähetyksistä tai muusta negatiiviseen sävyyn kirjoittavia on alettu myös mollata kisatunnelman pilaamisesta. Minusta on hyvä että näistä asioista kirjoitetaan. Sitä paitsi: he tekevät sen ihan itse.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
MM-kisojen uusi selostajanimi saa hehkutusta - katso ja kuuntele videot! | MM-jääkiekko 2012 | Iltalehti.fi

Jatkoaika päässyt taas Iltalehteen. MM-kisojen selostajia koskevassa uutisessa lainattu nimimerkkiä Jyp Dynastia näin:

- Mielelläni kuuntelisin enemmänkin Suomen pelejä Juha Taivaisen selostamina. Asiatuntemus on paljon parempaa kuin Mertarannalla, ja voihan nuo Mertarannan hehkutukset kuunnella jonkun huumorivideon yhteydessä Youtubesta myöhemminkin. Siinä ne toimivat ihan hyvin.

-Iltalehti.fi
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Yle Uutisten Suorassa Linjassa oli juttua nuuskasta. Jutussa mainittiin, että Jatkoaika.com sivustolla Obelix kertoo, että ostaa Haaparannalta 100 purkkia nuuskaa kun siellä käy, eikä perheautoja ratsata. Jotenkin noin se meni.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yle Uutisten Suorassa Linjassa oli juttua nuuskasta. Jutussa mainittiin, että Jatkoaika.com sivustolla Obelix kertoo, että ostaa Haaparannalta 100 purkkia nuuskaa kun siellä käy, eikä perheautoja ratsata. Jotenkin noin se meni.
Juu ja opelixille oli oma lukijaäänensäkin, joka oli ihan erilainen kuin mitä olen opelixista kuvitellut. Se oli sellainen nörttimäinen nettiääni, ei äijjämäinen lätkä-ääni. Muuten toki kohtuu noloa että joku kansankynttilä nuuskaa.
YLE Uutiset Suora linja: Yle Uutiset Suora linja | Tv | Areena | yle.fi noin ajassa 6:00. On muuten vielä nimimerkki väärin kirjoitettu ruudussa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muuten toki kohtuu noloa että joku kansankynttilä nuuskaa.
On kyllä pöljyyden huippu jos ylipäätään nuuskaa, oli ammatti mikä hyvänsä. Pilvenpolttokin on fiksumpaa.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Huutonaurua "obelixin" äänelle myös täältä. Nyt kaivataan itse kaverin kommentteja. Täsmääkö vai onko jopa päässyt itse lukemaan kyseisen tekstin.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Täsmääkö vai onko jopa päässyt itse lukemaan kyseisen tekstin.

Ei varmastikkaan, koska nimimerkit hämäävät aika usein. Jossain Iltiksen jutussa esimerkiksi oltiin siteerattu naisnimimerkkiä tyylin Villehani#42 ja se oli luettu miehen äänellä johtuen tuosta Villestä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ehdotan siis että Jatkoajan sääntöhin tulee kohta, että jokaisen käyttäjän tulee lisätä, millä äänellä mahdollisissa uutisissa hänen tekstinsä tulee luetuksi.
Jos ei perus mies - nainen vaihtoehdot kelpaa, voisi olla vielä Darth Vaderit ja Aku Ankat mukana vaihtoehdoissa. Bonuksena turunmurteella huutava Hannu Jortikka.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Juu ja opelixille oli oma lukijaäänensäkin, joka oli ihan erilainen kuin mitä olen opelixista kuvitellut. Se oli sellainen nörttimäinen nettiääni, ei äijjämäinen lätkä-ääni.

Kiitos päivän nauruista! Oli kyllä hieno ääni tällä tyypillä, joka tuossa esitti nimimerkki opelixia. Tuli kyllä nyt ihan eri mielikuva nimimerkki opelixista tuon jutun takia/ansiosta.

Näköjään jatkoajan keskustelupalstaa seurataan mediassa tiiviisti muutenkin kuin vain jääkiekon osalta. Hienoa, että jatkoaika saa näkyvyyttä muutenkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehdotan siis että Jatkoajan sääntöhin tulee kohta, että jokaisen käyttäjän tulee lisätä, millä äänellä mahdollisissa uutisissa hänen tekstinsä tulee luetuksi.
Minä valitsen Marlon Brandon käheän muminan Kummisedästä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Nimimerkki vilpertin tuotokset luetaan jatkossa Jason Stathamin äänellä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minulle Peter Griffinin ääni.

Hieno huomata, että Jatkoaikaa seurataan aika laajalti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Game Over. Tätä paremmaksi ei voi pistää.
Voipas. Kimi Räikkönen tai Lasse Virén. Ruotsinkielisille sitten Tommy Ekblom.

Jostain syystä kuvittelen useammallakin nimimerkillä olevan luonnossa tuollainen kimeä, naukuva, valittava nasaali. En viitsi sanoa keitä tarkoitan.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Minulle Arnold Schwarzeneggerin ääntämä suomen kieli ehdottomasti jos joskus noin ylös onnistutaan pääsemään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun tekemiä tilastoja saisi lukea sillä aina niin eläväisellä ja innostuneella robottiäänellä, jolla ainakin YLE palvelee näkövammaisia katsojiaan (sekä sellaisen ikivanhan, omia mielenkiintoisia valintoja itsenäisesti tekevän, digiboksin omistajia).
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Mun tekemiä tilastoja saisi lukea sillä aina niin eläväisellä ja innostuneella robottiäänellä, jolla ainakin YLE palvelee näkövammaisia katsojiaan (sekä sellaisen ikivanhan, omia mielenkiintoisia valintoja itsenäisesti tekevän, digiboksin omistajia).
Eikö maikkarilta tutuksi tullut puhuva pää kelpaisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös