Noniin, nyt saa AnFankin tyttöystävä taas nukkua yönsä rauhassa, sillä drafti on pyörähtänyt läpi.
Itselleni tipahti sieltä tämmöinen joukkue:
Steve Sullivan - Brad Richards - Shane Doan
Cory Stillman - Andy McDonald - Brad Boyes
Fabian Brunnstrom - Patrice Bergeron - Claude Giroux
Ryan Shannon - Kyle Wellwood - Richard Park
Mason Raymond - Rich Peverley
Erik Johnson - Ryan Whitney
Chris Campoli - Drew Doughty
Keith Yandle - Kris Russell
Victor Hedman
Miikka Kiprusoff
Marc-Andre Fleury
Taktiikkana oli alkuun (kuten arvata saattaa) hommata maalivahdit, jonka jälkeen lähdettiin muuta joukkuetta varaamaan laitahyökkääjät, puolustajat, sentterit periaatteella. Itselläni homma vain kusi vähän siinä, että liigassa oli ihan liikaa valveutuneita managereja, jotka sitten veivät pelaajia joidenka laskeskelin "unohtuvan" viime kauden loukkaantumisen takia. Tosin, olihan se nyt tyhmää olettaa ettei muut huomaa samoja pelaajia kuin minä.
No kuitenkin. Maalivahdit on rautaa, se osasto tullee kannattelemaan minua tällä kaudella. Senttereihinkin olen erittäinen tyytyväinen. Richards, AndyMac, Bergeron(omien sanojensa mukaan vihdoinkin täysin terve + Krecji sivussa kauden alun), Welwood ja Peverley(ihme että miehen sai kierroksella 22) on hyvä viisikko. Etenkin kun ottaa huomioon sen että Richards oli ainoa joka varattiin alle 100 numerolla.
RW-osasto on myös kunnossa, kiitos: Doan, Boyes, Giroux kolmikon. LW-osasto ei ole ihan yhtä hyvä, mutta kyllä Sullivan, Stillman ja Brunnström kolmikko myös tuhoja saa aikaan.
Puolustukseen hain kovempia nimiä Pre-ranking listani perusteella, mutta kun muutkin olivat hereillä, jäi nimet Gonchar, Markov, Weber, jne vain haaveeksi.
Onneksi haaviin tarttui kuitenkin edes: Johnson, Whitney, Campoli, Doughty, Yandle, Russell ja Hedman. Jokaiselta voi odottaa ihan hyvää kautta, mutta toisaalta floppivaara (fantasymielessä) on myös melkoinen.
Overall ihan jees joukkue.