Mainos

Jatkoaika Warriors

• 36 259
  • 568

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Jooh kiitos liigasta, matsiakaan en pelaa näitä vastaan mitkä eivät muuta tee kun etukulmasta pikkuveivillä sisään, nähty on. Näin pelaa Hunajata ainakin.

Kuinka säälittävä olet? Tai no, mitäpä edes kysymään. Huomaahan sen. Neljäs maali oli vain etukulmaan. Ei jumalauta.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Minun puolesta voittosi saat, ihan sama miten, pelaamaan en viitsi edes aloitaa näit bugijanareita vastaan. En tiedä komissaarin oikeuksista, mutta jos hän pystyy voiton laittamaan canucksille siihen peliin niin hieno homma.

Minun puolestani koko äijän saa pistää liigasta pihalle.

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Minun puolesta voittosi saat, ihan sama miten, pelaamaan en viitsi edes aloitaa näit bugijanareita vastaan. En tiedä komissaarin oikeuksista, mutta jos hän pystyy voiton laittamaan canucksille siihen peliin niin hieno homma.

Jaa minut liigasta ulos? Hyvä läppä, ite lähet peleistä menemään.

Edit. En tajua näitä vikisijöitä, opetelkaa pelaamaan ja pitäkää ne vitun vetosektorit kiinni että niitä vetoja ei pääse laittamaan sinne etukulmaan.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa minut liigasta ulos? Hyvä läppä, ite lähet peleistä menemään.

Edit. En tajua näitä vikisijöitä, opetelkaa pelaamaan ja pitäkää ne vitun vetosektorit kiinni että niitä vetoja ei pääse laittamaan sinne etukulmaan.

Siinä vaiheessa kun käytetään pelin bugimahdollisuudet hyödyksi niin lähden jatkossa aina menemään. Joka niitä käyttää hyväksi niin minun puolesta koko liigasta pois.

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Näistä etukulmarannareista on ollut paljon puhetta tuolla 2. liigassa.

Mielestäni nuo asetussarjat ovat kohtalaisen hyvin eliminoineet ne löysät etukulmarannarit. Kuitenkin se on todella rasittavaa, jos joku hakee koko aika sellaisia ja vielä tehden sellaista "vispausta" ennen rannaria. Itse jopa jossain määrin luokittelisin tuon "vispaamisen" jatkuvan käytön ihan puhtaaksi glitchien hyödyntämiseksi.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Voi vittu että vituttaa, yhtään vapaata pelaajaa ei ole tullut treidejä ei ole hyväksytty! No meneepähän yö siinä miettiessä että lähenkö helvettiin koko liigasta onpahan TAAS EA onnistunut tämänkin pelimuodon sössimään ja pahasti!!! Ja sitten vituttaa nuo Kingsin ja Ducksin sopupelitreidit!!
Ihme kitinää. Itse halusit sallia noi hassuttelutreidit, jolloin oli pakko kalkuloida, että paljonko on capissa tilaa, jotta saa hommattua halutut pelaajat. No Grabner ja Kovalchuk tuli ja capissa alta milli tilaa.

Näillä mennään, vaikka totaalisen perseestähän toi on.

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Siinä vaiheessa kun käytetään pelin bugimahdollisuudet hyödyksi niin lähden jatkossa aina menemään. Joka niitä käyttää hyväksi niin minun puolesta koko liigasta pois.

SIIS MITÄ VITTUA SÄ JÄTKÄ TEET? kaveri lähtee uudestaa menemään kun tein vittu läpiajosta maalin! Heatley, heitä toi pelle vittuun koko liigasta.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokeiltiin uudestaan 4-1 tilanteesta ja sama paska jatkuu, pelkkää etukulmaa kaveri hakee samalla pienellä veivillä, ulos koko liigasta tämmöiset pellet.

Opettele vittu pelaamaan normaalisti äläkä hyödynnä pelin bugeja. En todellakaan pelaa matsiakaan tämmöisiä idiootteja vastaan.

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kokeiltiin uudestaan 4-1 tilanteesta ja sama paska jatkuu, pelkkää etukulmaa kaveri hakee samalla pienellä veivillä, ulos koko liigasta tämmöiset pellet.

Opettele vittu pelaamaan normaalisti äläkä hyödynnä pelin bugeja. En todellakaan pelaa matsiakaan tämmöisiä idiootteja vastaan.

Vittu sä olet oikeesti säälittävä pelle. Onko se sun mielestä etukulmabugipaskarannemaali jos teen vittu läpiajon? Sä oot niin turha jätkä.

Edit. Lähe vittuun tästä liigasta jos ei kasetti kestä häviämistä. Saadaan Näsärille kunnon GM, eikä mitään tuollaisia itkupotkuraivari kersoja.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sehän on ihan vitun sama mikä se tilanne on mistä teet sen etukulmabugipaskan? Läpiajo tai normaali ajo maalille, saman paskaveivin sä siihen silti teet, vähän tulet sivusta ja veivaat hieman sivuun ja napautat etukulmasta sisään, joka kerta.

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Sehän on ihan vitun sama mikä se tilanne on mistä teet sen etukulmabugipaskan? Läpiajo tai normaali ajo maalille, saman paskaveivin sä siihen silti teet, vähän tulet sivusta ja veivaat hieman sivuun ja napautat etukulmasta sisään, joka kerta.

Ainiin joo, läpiajossa ei saa harhauttaa mokee? Okei. Pitää muistaa tästä lähtien. Vitun pelle.

Titans

Jäsen

Nyt valoja päälle sinne suuntaan.

Maaleja saa tehdä ja minun mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä, millä tavalla ne tekee. Tajuatko sä kaveri, että sinä olet se kuka tässä on pelle. Ei ole tuolla toisessa liigassa paljon Hunajatasta ininää kuulunut.

Lähe menee.

Titans

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vastahan mä hävisin edellisenkin pelin, kaveri osas oikeesti pelata, paukutteli 4 vai 5 maalia eikä edes yrittäny etukulmasta, sä et muuta tee. Ja eiköhän toi kersa ole ikänä jo aika kaukana.

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Vastahan mä hävisin edellisenkin pelin, kaveri osas oikeesti pelata, paukutteli 4 vai 5 maalia eikä edes yrittäny etukulmasta, sä et muuta tee. Ja eiköhän toi kersa ole ikänä jo aika kaukana.

Siltä se ei todellakaan tunnu. Ja koita nyt tulla sinne peliin että se saadaan alta pois. Päästät mut 4-1 johtoon, nii sen jälkeen en enää hyökkää, niin ei tarvi porata ja lähteä menemään. : )

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä jos vittu hyödyntää vaan pelin bugit eikä edes yritä(osaa) muuta niin pitää mennä vapaaluisteluun treenaamaan eikä tulla vääntämään liigaa.

Peli jää niin kauaksi aikaa pelaamatta kunhan joku nyt antaa jonkun päätöksen näiden bugimaalien suhteen, jos niitä saa edelleen tehdä niin lähden mieluusti liigasta pois.

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kyllä jos vittu hyödyntää vaan pelin bugit eikä edes yritä(osaa) muuta niin pitää mennä vapaaluisteluun treenaamaan eikä tulla vääntämään liigaa.

Peli jää niin kauaksi aikaa pelaamatta kunhan joku nyt antaa jonkun päätöksen näiden bugimaalien suhteen, jos niitä saa edelleen tehdä niin lähden mieluusti liigasta pois.

Sä et voi oikeesti olla tosissas? Lähe samantien meneen, täällä paljon tarvita tommosia vitun kitisijöitä.

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eihän näitä ole pakko lukea, pitäisi olla säännöt sitä varten kun on näitä pellejä jotka ei osaa todellisuudessa pelata vaan hakkaavat päivästä toiseen samaa maalia vastustajasta riippumatta. Kenenkään muun kanssa ei ole tarvinnut kitistä pätkääkään tähän mennessä.

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Nashvillelle on GM jo tiedossa. Pistän Heatleylle viestiä, niin ei tarvitse tuollaisia pellejä täällä kattella.

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins

Koita sitten antaa se voitto, vitun pelle.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Eilen pelasin tätä liigaa pari peliä. Molemmissa jo heti alusta asti kiinnostus oli nolla (ei johtunut kummastakaan vastustajasta). Kyllähän tää keskustelu on lähteny aivan lapasesta jo kun näin aamusesta lukee läpi. Puolet on haukuttu pystyyn ja haistatettu vitulla sekä neuvottu opetteleen pelaan kun on niin vitun nolo ja paska. Eihän oo oikeesti mitään järkee raivota jollekin palstalla että miten voi olla noin vitun apina ja paska pelaan jotain peliä? Mä kun kuulisin tollasta oman muksun suusta, lähtis ensin boxi parvekkeelta ja sen jälkeen muksut määräis suunnan, minä vauhdin.

Anaheim jättäytyy suosiolla pois. Mä teen ihan aidosti muutakin elämässäni, pelaan sillon kun huvittaa ja pelatessani koitan pitää hauskaa. Vaikeetahan se on näillä hermoilla mutta silti oon jaksanu lähes päivittäin avata sen boxin ja pelata muutaman pelin. Eilen tuli ekan kerran mitta täyteen siinä määrin ettei vaan enää huvittanu ees avata koko laatikkoo. Ei tän pitäis hei kenellekään olla nyt ihan näin vakavaa, vai?

Kyllähän fakta on juurikin se, että alussa lähti monella noi treidit niin helkutin tumpusta että Kingsin kanssa lähdettiin sitten leikkiin vähän isommilla merkeillä. Ihan vaan vittuiluna. Hetken aikaa äsken mietin että kotiin kun pääsen, siirrän kaikki Anaheimin pelaajat vapaisiin pelaajiin. Edelleen ihan vittuiluna. Mutta ei, en mä pilaa teidän kautta. Kingsiltä kysymättä mutta kaverin tuntien, me tehdään vaihto takasin (Doughty+Kopitar+Richards <=> Koivu, Blake, Souray) ja sen jälkeen poistun liigasta.

Kiitos kuitenkin niistä muutamasta pelistä jotka pelasin, hetken oli ihan kivaa.

ps. En kirjottanu tota henk.koht. kenellekään. Miettikää hetki ja vilkaskaa peiliin, hengittäkää sisään ja sit vaan taas uutta pökköä pesään. Noniin, hyvät jatkot jos oma ei riitä.

Wicci / Anaheim

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pelkkä bugimaalien hakeminen on totaalisen perseestä ja tappaa peli-ilon täysin ainakin täällä päässä linjaa, eli pyyntö on: Älkää hakeko pelkkiä etukulman maaleja ja bugiranteita ja sanokaa jos itse haen jotain tiettyä liikaa, niin korjaan sen.

Hunajata vastaan tuli kilahdettua totaalisesti tuolla toisessa liigassa, samalla tavalla mitä näemmä täällä nyt nimimerkki MaybeTomorrow. Omalta osaltani tuo ei toistu, aion jatkossa antaa rakentavaa palautetta järjellä. Tämä tiedoksi tänne.

Itkemiset eivät saa mitään hyvää aikaan, järjellinen ja hyvä palaute saa. Niin se vaan menee.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porvoon Hunters, Warriors
Mielestäni homma meni aika pahasti reisille, kun sallittiin nuo konetreidit sekä myös varausvuorojen käyttö. Esimerkiksi Colorado on totaalisen kupattu tällä hetkellä, kun Vancouver hommasi sieltä Duchenen kasaan sekundaa, Washington O'Reillyn ja nyt ilmeisesti myös Pens Landeskogin.

Taisi käydä niin, että komissaarilla oli alustavasti itsellä sen verran monta "ryöstöä" tulilla, että salli moiset. Nyt sitten, kun ilmeisesti caphit muodostui ongelmaksi omien treidien mennessä mönkään, komissaari itse puhuu jo koko homman kesken jättämisestä.

Mielestäni olisi pitänyt ehdottomasti ottaa se linja, että ei konetreidejä laisinkaan, tai vähintäänkin niin, että ei käytetä varausvuoroja.

edit. Tämän lisäksi en oikein ymmärrä, minkä takia tässä ilmeisesti on pelijakson ajaksi laitettu jokin muu kuin 2 viikkoa, koska 2 viikon aikana tulee kerralla mahdolliseksi pelata useampi matsi. Nyt jokaisella on käsittääkseni pelijaksossa jokin 2 ottelua, jolloin eteneminen on todella hidasta.

Joo tuli huomattua että alusta asti olisi pitänyt ottaa tiukka linja treidien suhteen. Ainut mikä tämän sirkuksen voi enää pelastaa on kuopata nykyinen liiga alas (koska on vain 1 päivitys tehtynä) ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos me ihan oikeasti halutaan liiga jossa pelaajia on se 30kpl niin konetreideille ja varausvuorojen kauppaamiselle ehdoton ei. Tuosta päivitysjaksosta vielä että se tosiaankin olisi pitänyt laittaa tuo 2viikkoa. Lisäksi kaikennäköinen vittuilu puolin ja toisin voitaisiin poistaa, ei tätä kukaan ammatikseen tee.

Eli nyt haluaisin kysyä kuka olisi mukana uudessa liigassa edellämainituilla säännöillä jatkaen? Itse voin katsoa peiliin tämän liigan vituiksi menosta, moni asia olisi pitänyt tehdä toisin mutta otetaan yksi askel taakse jotta voidaan ottaa viisi askelta eteenpäin! Toivoisin myös että wicci olisi kaikesta paskasta huolimatta mukana uudessa liigassa.

- Bettman

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelkkä bugimaalien hakeminen on totaalisen perseestä ja tappaa peli-ilon täysin ainakin täällä päässä linjaa, eli pyyntö on: Älkää hakeko pelkkiä etukulman maaleja ja bugiranteita ja sanokaa jos itse haen jotain tiettyä liikaa, niin korjaan sen.

Jos tässä (tai missä tahansa muussakaan) liigassa tapaa tuollaisen pelaajan, saa mun puolesta siinä vaiheessa vaikka heittää sen ohjaimen pöydälle. Itellä ainakin menee peli-ilo tuosta täysin. Harmi vaan ettei tässä pysty kostamaan tuota esim. ajelemalla pari vastustajan avainpelaajaa telakalle. Ihan sama vaikka ajaa kaikkea mitä liikkuu, loukkaantumiset kun tuntuu tulevan ihan randomilla.

Ymmärtäähän sen että pelissä ja liigassa haluaa voittaa, mutta jotain rajaa. Sekö on hienoa että pelaaminen keskittyy käyttämään hyödyksi pelissä olevia aukkoja ja AI:n heikkouksia? Mun mielestä on pääasia että pelaaminen on ainakin vähän hauskaa (ei sillä etteikö itelläkin menis välillä hermot ja pahasti koko peliin) ja että pelit näyttäis edes hieman oikealta lätkältä eikä. Muutamat kaverit täällä osaa pelata paitsi todella hyvin, myös todella monipuolisesti ja näyttävästi. Hattua päästä sille joka tekee ensimmäisenä vaikka Datsyuk-movella maalin läpiajosta (tai edes yrittää sitä) sen iänikuisen perusharhautuksen sijaan - näin esimerkkinä.

Tällä en ketään halua henk.koht. haukkua koska itse en ole ainakaan vielä mihinkään jatkuvaan bugimaalien hakuun törmännyt, vaikka noita etukulmamaaleja onkin varsin vahvasti esiintynyt useammassa pelissä.

edit: Ai onko tässä ollu konetreidit päällä? Ei näin... Itsekin olen sitten liigan uudelleen aloituksen kannalla, ei tää muuten kyllä nappaa.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy