Eilen pelasin tätä liigaa pari peliä. Molemmissa jo heti alusta asti kiinnostus oli nolla (ei johtunut kummastakaan vastustajasta). Kyllähän tää keskustelu on lähteny aivan lapasesta jo kun näin aamusesta lukee läpi. Puolet on haukuttu pystyyn ja haistatettu vitulla sekä neuvottu opetteleen pelaan kun on niin vitun nolo ja paska. Eihän oo oikeesti mitään järkee raivota jollekin palstalla että miten voi olla noin vitun apina ja paska pelaan jotain peliä? Mä kun kuulisin tollasta oman muksun suusta, lähtis ensin boxi parvekkeelta ja sen jälkeen muksut määräis suunnan, minä vauhdin.
Anaheim jättäytyy suosiolla pois. Mä teen ihan aidosti muutakin elämässäni, pelaan sillon kun huvittaa ja pelatessani koitan pitää hauskaa. Vaikeetahan se on näillä hermoilla mutta silti oon jaksanu lähes päivittäin avata sen boxin ja pelata muutaman pelin. Eilen tuli ekan kerran mitta täyteen siinä määrin ettei vaan enää huvittanu ees avata koko laatikkoo. Ei tän pitäis hei kenellekään olla nyt ihan näin vakavaa, vai?
Kyllähän fakta on juurikin se, että alussa lähti monella noi treidit niin helkutin tumpusta että Kingsin kanssa lähdettiin sitten leikkiin vähän isommilla merkeillä. Ihan vaan vittuiluna. Hetken aikaa äsken mietin että kotiin kun pääsen, siirrän kaikki Anaheimin pelaajat vapaisiin pelaajiin. Edelleen ihan vittuiluna. Mutta ei, en mä pilaa teidän kautta. Kingsiltä kysymättä mutta kaverin tuntien, me tehdään vaihto takasin (Doughty+Kopitar+Richards <=> Koivu, Blake, Souray) ja sen jälkeen poistun liigasta.
Kiitos kuitenkin niistä muutamasta pelistä jotka pelasin, hetken oli ihan kivaa.
ps. En kirjottanu tota henk.koht. kenellekään. Miettikää hetki ja vilkaskaa peiliin, hengittäkää sisään ja sit vaan taas uutta pökköä pesään. Noniin, hyvät jatkot jos oma ei riitä.
Wicci / Anaheim