Roberto Luongo on lähdössä Vancouverin rosterista, pistäkää tulemaan tarjouksia, jos kiinnostaa! Mielellään, joku 1/2 kentän hyökkääjä ja jonkun sortin veskari.
Ja myös Sedinit, koska edellinen treidi ehdotus hylättiin.
Voisin tulla mukaan. Edmonton joukkueeksi ellei se jo ole varastettu.
Niin ja GT: Iekkulii
Welcome! Laita liittymispyyntöä Jatkoaika Warriors liigaan!
Eikö tässä vieläkään ole saatu jaksoa vaihtumaan? Itsekin pelailin nuo kolme matsia konetta vastaan ja onhan se kyllä sellaista kura, että oksat pois. Eka peli meni ihmetellessä ja sen jälkeen konetta vastaan olikin aika helppo pelailla. Siitä ei näköjään loppupeleissä ole mitään vastusta, jos/kun käyttää sen tyhmyyttä hyväksi. Nyt noiden kolmen AI-matsin ansiosta olen vähintään tuplannut offline-AI -matsit NhL 09, 10, 11, 12 -verrattuna. Luultavasti triplannut.
Itse en kyllä aio kauaa liigassa hillua, jos tämä on pääasiassa noita AI-jengejä vastaan pelailua. Ja veikkaanpa, että hirveetä ryysistä noiden kupattujen jengien puikkoihin ei ole.
Katotaan toi eka päivitys niin laitan sulle offeria, kai se Myers on annettava prkl! :D
edit. Ääh sain Tavaresin markkinahintaan ;)
Mikäs tämä markkinahinta oli?
Samaa tasoa kuin palstaveljillä...
Eli? Kiinnostaa itseä että onko tässä tehty näitä "kusetus" treidejä esim. 2018 ja 2017 ykköskiepit + nelosenjyrä <-> Crosby
No ei kyllä lähde mun Crosbyni tuohon hintaan, valitan. (Joo tiesin että oli esimerkki)
Juu siis mutta jos olisi AI GM niin Crosby saattais mennäkki tolla.
Kieltämättä tekoäly (luonnollisesti) yliarvostaa nuo pickit, huomioiden liigan väkisinkin lyhyen elinkaaren kausissa. Tämän takia nopeasti on varmasti käsillä tilanne, jossa noita tekoälyjoukkueita on vaikea korvata ihmisillä, koska harva haluaa pelata täysin "kupatulla" porukalla. Itsekin tein muutamat treidiehdotukset (mitään tähtitason pelaajia ei tosin ollut mukana), ja kyllä niissä tekoäly noita varausvuoroja yliarvosti aika kovalla kädellä.
Eikö noita tehtyjä vaihtoja nää mistään vai näkyykö vasta kun päivitys tehty?
Voisi perustaa oman treidiketjun myös tälle liigalle, ei tule tähän ketjuun kuin tiedusteluita liigasta ja liittymisiä.
Ps. JiVe: Älä jätä liigaa, tänne virtaa kokoajan lisää porukkaa.