Mainos

Jatkoaika Warriors

• 36 265
  • 568

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguins linjoilla. Tulkaa pelaamaan, että saadaan pelit pelattua torstaiksi alta.

Islanders, Senators, Flyers ja Canucks vielä sopimatta.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Havahduin vasta nyt että missäköhän on Chris Pronger? Ei ole loukkaantunut, eikä farmissa eikä tietääkseni kukaan ole pystynyt treidaamaan jos konetreidit ei ole ollut päällä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pääseekö muut GMC:n servereille? Mulla lataa ja lataa jonkun 30sek-minuutin ja sitten ilmoittaa, ettei EA serveri ole nyt käytettävissä.

Rasittavaa, kun olisi melkein pakko pelata noita pelejä tänään pois alta.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porvoon Hunters, Warriors
Pääseekö muut GMC:n servereille? Mulla lataa ja lataa jonkun 30sek-minuutin ja sitten ilmoittaa, ettei EA serveri ole nyt käytettävissä.

Rasittavaa, kun olisi melkein pakko pelata noita pelejä tänään pois alta.

Ei pääse ei..

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguinsin pelit oli siinä. Ei toimi perkele serverit ja yksinkertaisesti ilta loppuu kesken multa.

Huomenna sitten taas uusi yritys, mutta vitullinen kiire tulee jos ei porukkaa netissä ala näkymään.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä kannattaisiko siirtää päivitys perjantaihin? Eilen pelasin Islandersia vastaan ja nyt kun katsoin niin connectedin mukaan peliä ei ole vielä pelattu.. Perkele mitä touhua...

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En tiedä kannattaisiko siirtää päivitys perjantaihin? Eilen pelasin Islandersia vastaan ja nyt kun katsoin niin connectedin mukaan peliä ei ole vielä pelattu.. Perkele mitä touhua...

Täältä ääni perjantaille. Lähinnä nyt tuon eilisen katkoksen takia jo pelkästään.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Siirtää? Pitikö jakson päättyä tänään vai? Oonko taas tapani mukaan täysin pihalla vai onko tästä mainintaa jossain? :)

Ja eikö Floridalle tosiaan löydy ottajaa?

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Islanders tänään pitkin päivää linjoilla, koko aikaa en tosin livessä kyttää, joten heittäkää täällä privaa tai livessä viestiä jos en esim heti haasteeseen vastaa. Koitan noita viestejä tsekkailla ~30min välein.

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siirtää? Pitikö jakson päättyä tänään vai? Oonko taas tapani mukaan täysin pihalla vai onko tästä mainintaa jossain? :)

Ja eikö Floridalle tosiaan löydy ottajaa?

Olin itse siinä oletuksessa, että tänään vaihtuisi ja aloittelin jo peliä Floridan comia vastaan. Quittasin kuitenkin ennen matsin alkua nyt kun tämän infon sain (dnf comia vastaan siksi 100%). Jospa ennen huomista(?) syklin vaihtoa Floridalle sen koutsin löytäisi.

Ja jos joku epäilee, että quittasin etten häviäisi, niin voin kyllä lahjoittaa pelistä comille voiton. Ei tuo pari pistettä paljoa vaikuta :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Oli puhetta jo aiemmin, kyseltiin onko torstai ok ja lopulta kai tuo sitten oli.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli huomenna 17 ja 18 välillä olisi tarkoituksena laittaa päivitys rullaamaan. Siitä eteenpäin joka perjantai olisi päivitys samaan aikaan, eli viikossa olisi matsit pelattu.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Eli huomenna 17 ja 18 välillä olisi tarkoituksena laittaa päivitys rullaamaan. Siitä eteenpäin joka perjantai olisi päivitys samaan aikaan, eli viikossa olisi matsit pelattu.

Laita vaan ihan tarkka kellonaika. Olisi aika ilkeää jos peli on menossa samaan aikaan kun päivitys alkaa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Suosittelisin kyllä ihan iltaa tuolle päivitykselle, eikä heti kun porukka päässyt töistä. Tarkoittaa siis sitä, että itse en pelaa huomenna peliäkään.

Mutta GM päättää tottakai.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosittelisin kyllä ihan iltaa tuolle päivitykselle, eikä heti kun porukka päässyt töistä. Tarkoittaa siis sitä, että itse en pelaa huomenna peliäkään.

Mutta GM päättää tottakai.

Totta tuokin, 21.00 vois olla sopiva jos siiheksi ei ole pelit pelattu niin menee simulointiin.

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Floridaan löytyi GM, jos joku viitsii niin laittakaa se nicki tänne niin lisään listaan kun en itse boxille enää ehdi..

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
St.Louis Blues ja Detroit jäljellä. Bluesin kanssa kokeiltiin pelata aikaisemmin, mutta ei onnistunut.
''yhteys vastustajaan katkesi'' Ei auttanut vaikka käynnisteltiin boksit uudelleen.

Voiko Detroitin konetta vastaan pelata ? (CPU ainakin päällä)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguins linjoilla noin 2min päästä.

Edit: Missähän mahtaa olla herra GM. Peli sovittuna yhdeksäksi, mutta eipä Heatleyta näy missään. 22.00 asti aikaa pelata, muuten menee sitten konepeliksi omalta osalta, kun huomenna en ehdi pelaamaan.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy