Jatkoaika tuotteita?

  • 2 752
  • 33

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Tuolla Viiville omistetussa ketjussa on juttua JA-paidoista ja -pinsseistä. Miten on, onko kiinnostusta? Olisi hienoa pitää Jatkoaika 65:00-paitaa/puseroa/pinssiä/lippistä matseissa. Jos joku vaan ottaa asian hoitaakseen, niin tässä olisi potentiaalinen tilaaja.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Kiinnostusta löytyy täältäkin... Lippis olisi hyvä idea, hallilla ei ihan tarkene t-paidassa:D
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
En jaksa kaivaa sitä vanhaa threadia, mutta siellä ehdotin kangasmerkkiä jonka voisi sitten ommella vaikka fanipaitaan, samaan tyyliin kuin esim. liigalla oli 75v merkki ja NHL:ssä milloin mitäkin merkkejä rintamuksessa. Olisiko tälle kannatusta?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
=)

Viestin lähetti redcougar
En jaksa kaivaa sitä vanhaa threadia, mutta siellä ehdotin kangasmerkkiä jonka voisi sitten ommella vaikka fanipaitaan, samaan tyyliin kuin esim. liigalla oli 75v merkki ja NHL:ssä milloin mitäkin merkkejä rintamuksessa. Olisiko tälle kannatusta?

Joo..kangasmerkki ois jees esim. yo -haalareihin..:o
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
T-paitaahan olisi kiva pitää siellä, missä kaikki sosiaalinen elämä tapahtuu: tietokonetta näpytellessä.

Itse suosisin kiiltokuvasarjaa esim moderaattoreista. Toinen kiva keräilykohde olisi kaikkien espoolaisbluesilaisten kuvat.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkiksen poikakalenteri

Minulla oli repäisevä idea, joka kuitenkin katsottiin tekijätiimissä toteuttamiskelvottomaksi. Ehdotin, jotta olisimme tehneet tälle vuodelle poikakalenterin. Korskein orhin kuvitetun allakan, joka olisi löytynyt jokaisen sinkkuneidon sängyn päädystä, sekä naitujen liinavaatekaappien kätköistä. Jatkoaikalaiset olisivat kilvan ostaneet vuoden hittituotetta isoäideilleen ja tädeilleen jouluriehan huipennukseksi. Sanan levittyä painokset olisi myyty kerta toisensa jälkeen loppuun. Todennäköisesti tuo seinäkalenteri olisi jättänyt varjoonsa Pirellin väkinäisesti virnuilevista heitukoista kyhätyn tyttökalenterin, ja näin muodostunut himoituksi keräilykohteeksi ympäri maailman.

Itse lupauduin, parantumattomana narsistina ja idean isänä, taivuttelemaan kimmoisaa varttani joka toisen kuukauden kunniaksi, mikä ei nähdäkseni ollut liioittelua huomioiden ilmeisen kuvauksellisuuteni. Muiden kaavailemieni mannekiinien suhtautuminen kalenterissa keekoiluun oli kuitenkin siksi nuivaa, jotta sinänsä loistava hanke haudattiin kaikessa hiljaisuudessa. Jotenkin olisin odottanut toimitukselta tiiviimpää sitoutumista ja itsensä likoon laittamista hyvän asian puolesta. Mutta kun ei, niin ei... Helmiä sioille!

Juohtuipa vaan mieleeni...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Toi Röörin ehdotus on hyvä ja itseni laittaisin likoon joulukuulle.Eipä unohtuisi perheen äitien ostoslistalta Tanskalainen Joulukinkku kun uljasta varttani katselisi.
 

Wolves

Jäsen
Juu täältäkin löytyy potentiaalinen tilaaja. Tosin turpaani en kalenteriin laita. Eihän sitä ostais kukaan.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Hyvä idea, Rööri!

Poikakalenterin eteen olisin minäkin valmis tekemään uhrauksia jopa siinä määrin, että paljastaisin kameralle irvokkaan jumalankuvani. Siinä sitä olisi myyntivalttia: 0,1 tonnia suomalaista miestä.

Ike
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Jos nyt alettaisiin valmistamaan näitä tuotteita niin se voisi tuoda lisää väkeä tänne kun loputkin ihmiset huomaisivat lippiksistä ym. tällaisenkin paikan olemassaolon.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Voisitteko nyt myös ajatella tätä asiaa KONKREETTISESTI?
Siis että mitä tulee maksamaan tuotteen valmistajalle esim. T-paita, kangasmerkki, tai joku pinssi?
Jos kuvitellaan että vaikkapa tuon sivun vasemmassa yläkulmassa näkyvä -65:00- logo tehtäisiin prodeerattuna kangasmerkkinä, niin hintaa tulisi TEETTÄJÄLLE noin 150 mk/merkki. Sitten siitä pitäisi vielä teettäjän saada rahallista voittoakin, joten mitäs kuvittelette sitten kangasmerkin maksavan (siis jos lasketaan että merkkejä se tilaajaksi ja välikädeksi uhrautuva uskaltaisi tilata KORKEINTAAN 300 KPL, koska suurin osa ennakkotilaajista sanoo tylysti että, "no voi vittu, ai se oli noin kallis"... ei tule menemään mitkään "merkit" ja "T-paidat" läpi tässä meidän pienessä karusellissä. Ei varmasti!

Vihje: Kopsatkaa värikopiokoneella tuo kuvaruudessa näkyvä - 65:00 - logo papereille... sitten vaan liimaatte sen jonkin vähemmän tärkeän pinssin päälle ja päällystätte koko komeuden kirkkaalla lakalla (tietenkin se pohja pitää myös vahvistaa ja lakata)... ja niin teillä on Jatkoaikapinssi! Olen tehnyt tuolla systeemillä jo useita "pinssejä" ja ne ovat käytössä IFK-faneilla eri puolilla stadia...
 

onni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, t-paita maksaa sellaset 60mk/kpl (sis. paidan+painatuksen), eikä niitä tuohon hintaan tarvi kovin montaa kymmentä tilata. Painetaan paitaan joku sujuva letkautus (tyyliin extremeduudsonit), paitoja rajattu määrä ja hinnaksi 120mk, niin todennäköisesti kauppa käy. Jos hinta tuntuu kalliilta, niin kannattaa katsella, mitä painetuista paidoista yleensä pyydetään.

edit: ei se mene kerralla koskaan oikein...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Olen mukana

Itse tästä viestiketjun aikoinaan jo avasin ja todella toivon,että tämä asia etenisi.Tuotto suoraan J.Ajan tukemiseen.

Kangasmerkki olisi hyvä,samoin pinssi.Ongelmana tässä kuitenkin on varmaan,miten potkaista homma käyntiin.Muistaakseni Kiekkopesässä myydyt pinssit eivät käyneet niin hyvin kaupaksi,kun odotettiin.Kynnys on varmaan korkea lähteä uudestaan yrittämään jotain samanlaista.

Toivotaan,toivotaan!!!!!
 
F

Flonaldo

Asiaa on jo kyllä käsitelty pariinkin otteeseen meitin hallituksen kesken. Eiköhän tässä vielä kevätkauden aikana päästä tuumasta tekoihin. Tuloillaan olisivat siis lippis (josta on jo toimittajilla oma versionsa), t-paita (piirros mahtollisesti Reboundilta) sekä kangasmerkki tuolla 65:00 -merkillä. Hinnat tulevat olemaan sellaiset ettei niillä hirveitä tuottoja tavoitella, mutta niin ettemme joudu omasta pussistakaan niitä sponssaamaan.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisiko näitä mitenkään yksilöidä? Vai tuleeko siitä sitten jo vähän turhankin kallista? Nimimerkki, sarjanumerointi, jotain...? Että olisi jokainen uniikkikappale.

Ainiin. Ja mitä ikinä sitten "markkinoille" tuleekaan, niin ainakin yksi jokaista lajia minulle.
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiedän kyllä, että Suomi on mitä moninaisimpien T-paitojen ja lippalakkien maa, mutta ei tässä ole kyllä järjen hiventäkään. Hyvänen aika ihmiset.. Tämä on vain yksi nettipalsta muiden joukossa. Vähän rajaa..
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kannatetaan..

Viestin lähetti Monte-Cristo
Minä olen ennenkin ilmoittautunut JA-krääsän - etenkin kangasmerkkien - kannattajaksi. Eli kannatetaan.

Kannatetaan..
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Josko tästä sitten tulisi tällä toisella kertaa jotain? Itse henk. koht. voisin ilmoittautua lunastamaan kangasmerkin ja lippiksen..

Ja domy.. on tää vaan niin hieno paikka että tätä voi jollain tämmösellä hieman tukea :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös