Jatkoaika NHL-puoli sai mainosta C+:lla!

  • 3 881
  • 49

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä ainakin pidän Mertsin selostuksia parhaimpina. Ihan vain sen takia, että yleensä pystyn itse erottamaan mitä kentällä tapahtuu ja tiedän jonkun verran katsomieni otteluiden pelaajista eli minulle ei kenenkään muun tarvitse sitä enää kertoa. Mertaranta taas luo omalla energisyydellään hienon fiiliksen katsoa peliä, ja heittää minuun iskevää läppää.

Tästä taas joku huomannee, että en katso televisiosta juuri muita pelejä kun Suomen maajoukkueen taistoja. NHL:ssä pidän itseni ajan tasalla kuuntelemalla radiosta suosikkijoukkueeni otteluita joissa on muuten Sharkseilla parhaat (en edes hirveästi vedä kotiin päin) selostajat "Stemmer" ja Rusanovsky. Verrattuna Chicagon umpiflegmaattiseen play-by-playhyn taikka Minnesotan kaksikkoon joka esimerkiksi pitää Niinimaata kovasti Niemisenä... Toki en ole kaikkia edes päässyt kuulemaan, mutta Sharksien kaksikko osaa vastustajan joukkueesta pelaajien nimet ja kertoo missä päin pelataan toisin kuin B'hawksien vastaava. Canalilta edellinen katsomani peli oli NJD-CAR jossa Stevens pommitti Willisin lomille. Olikohan pudotuspelejä jo?

Televisiosta voisi tulla enemmän mielenkiintoisia pelejä.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Televisiossa selostajan on luotava tunnelmaa, ainakin minun mielestäni, kun yleensä tiedän suht paljon joukkueista ja pelaajista, jotka kentällä kulloinkin ovat, eikä minua kiinnostakaan kenen kanssa kukakin pelaaja on naimisissa ja montako lasta heillä on ja missä he ovat 9-vuotiaana pelanneet. Tuleehan sieltä joskus mielenkiintoisiakin tietoja, mutta ei niin paljon, että antaisin tunnelman pilaamisen anteeksi.

Mertaranta on loistava tunnelman luoja, näen itse mitä kentällä tapahtuu, joten ei minua Mertsin reilu kotiinpäin veto häiritse, kun mies kerran osaa hehkuttaa. Innanen ja Jalo ovat myös kohtuullisen hyviä, silloin hehkutetaan kun on aihetta ja annetaan kritiikkiä jos siihen on aihetta.

Pakkanen ei mielestäni ole kovin hyvä, tosin olen kuullut/nähnyt Pakkasen selostamana vain Parma-Inter-pelin tämän kauden alussa. Vaikka kuinka samaa seuraa Pakkasen kanssa kannatankin, en minä hänestä saa hyvää selostajaa, ei innostu ei sitten mistään vaikka tietoa onkin, ei edes Interin maalista, se jos mikä on anteeksiantamatonta. Pyöräilyyn hän sopii hyvin, siinä lajissa kun ei koskaan mitään tapahdu, on aikaa kertoa näitä tarinoita eikä monotonisuus haittaa.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Miten on voinut käydä niin, että J.P Jalo on päässyt selostamaan? Ja vielä (melkein) valtakunnalliselle kanavalle. Melkein joka ottelussa tulee pelaajien tienestit esille. Ja se ääni, ei huonompaa selostusääntä voisi miehellä olla. Kai nyt joku taso pitäisi olla näillä selostajilla Suomessakin?

Pakkanen: Jos joku haluaa nukahtaa kesken huippufutismatsin niin tässä on unilääke. Nimittäin Jukka Pakkanen toimii hyvin unettomuuteen...

Mertaranta: Nykyinen sini-valkoinen ääni. Itsekin tykkään kuunnella hehkutusta, mutta joskus menee hieman yli... selostusääni on vähän parempi kuin Jalolla.

Lindegren: En kiistä, että "papalla" ei tietoa lajista olisi, onhan hän ex-pelaaja, mutta kuten monesta ex-pelaajasta ei tule hyvää valmentajaa, niin "Linkusta" ole tullut hyvää selostajaa. Ei onneksi ole niin surkea kuin "Maikkarin" selostajat.

"Hoopi" Hänninen: Sopii hyvin ylen futis-selostajaksi. Taso on sama, siis divari...

Innasta jo kommentoinkin. Ja "Maikkarin" "selostajissa" ei ole mitään kommentoitavaa...
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Asian ytimeen!

Viestin lähetti Justus
Pahinta mitä L tekee, on se kun se näkee pelaajalta osan pelinumerosta ja arvaa kuka se on. Yleensä metsään. Eikä Pena edes vaivaudu korjaamaan virheitään, mikä nyt yleensä kuuluu selostajien hyviin tapoihin. Yleensäkin ottaen selostajat voisivat kattoa pelaajien kätisyyttäkin selostaessaan ja näin säästyisi väsynyt katselija yön pimeinä tunteina otsasuonen pullistumalta.

Ei millään pahalla, mutta koita itse. Seuraavan kerran kun menet hallille, koita huviksesi vaikka itseksesi mumisten selostaa peliä. Ei siis mielessäsi. Pää toimii nopeammin kuin suu, siitä johtuvat myös nämä epäloogiset lauseet. Koita vielä huviksesi selostaa TV:stä kahden aikaan yöllä tätä peliä, kun väsyttää, eikä saa kokonaiskuvaa tapahtumista. Ei se ole niin helppoa, eikä sellaista selostajaa olekaan, joka ei virheitä tekisi. Ja sitäpaitsi, jos niitä virheitä alkaa korjailla, SITTEN vasta hukassa onkin.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Clark Kent
Mertaranta: Nykyinen sini-valkoinen ääni. Itsekin tykkään kuunnella hehkutusta, mutta joskus menee hieman yli... selostusääni on vähän parempi kuin Jalolla.

Jos lähdetään puhumaan surkeista selostajista, niin right here. Äijällä ei ole MITÄÄN käytännön tietoa lajista. Kolmen syötön kautta tehdyt one-timerit ovat maalivahdin vikoja, ihme roskamaalit ovat upeita vääntöjä jne... Virheitä tulee tusinavauhdilla, äijä selostelee ihan omissa maailmoissaan, mutta kun selostus on luokkaa "Herran kellit, nyt kentällä heiluu!" niin kaikki ovat innoissaan. Ehkä näkisin asian Oikealla Tavalla jos olisin Suomen maajoukkueen kannattaja, mutta sanouduin irti siitä touhusta vuosia sitten. Palataan asiaan kun saadaan lajiliittoon vähän tasoa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Abu
Televisiossa selostajan on luotava tunnelmaa, ainakin minun mielestäni, kun yleensä tiedän suht paljon joukkueista ja pelaajista, jotka kentällä kulloinkin ovat, eikä minua kiinnostakaan kenen kanssa kukakin pelaaja on naimisissa ja montako lasta heillä on ja missä he ovat 9-vuotiaana pelanneet. Tuleehan sieltä joskus mielenkiintoisiakin tietoja, mutta ei niin paljon, että antaisin tunnelman pilaamisen anteeksi.

Tämä on siis sinun mielipiteesi. Minua ja monia muita nämä nippelitiedot kiinnostavat, eikä minulla tule mitään värinää siitä, että Mertaranta suorittaa jokaiselle suomalaiselle pelaajalle verbaalista onaniaa. Itse arvostan paljon enemmän selostajaa, joka uskaltaa sanoa rehellisesti, jos Nurminen imuroi maalissaan, puolustus haparoi tai vastustaja vain yksinkertaisesti pelaa hiton hyvin. Ja sitäpaitsi, miten nämä nippelitiedot muka pilaavat tunnelman? Ei pelikatkoilla ole mitään selostettavaa, joten pitäisikö selostajan alkaa kuolaamaan, miten upeasti Selänne ampui MELKEIN maalin ekassa erässä tai miten UPEA ja ORGASTINEN siitä seuraavasta pelistä tuleekaan? Tämä NHL-selostajien hyvä meininki tulee nimenomaan siitä, että äijät eivät hehkuta turhaan, vaan osaavat yhdistää selostuksen, taustatiedot ja tunnelman sopivassa paketissa. Suomessa lähimmäs pääsee Mikko Innanen, kakkoseen onkin matkaa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Detroit91
On ollut mielestäni ihan aiheellinen keskustelu Canalin selostajista, koska kyseessä on maksullinen ja ainoa NHL-pelejä näyttävä kanava. Täytyy sanoa, että olin erittäin iloinen kun Wings-Oilers -pelin selosti Innanen eikä Lindegren. Nämä kaksi selostajaa kuuluvat selkeästi eri sukupolveen. Lindegrenin tietoutta lajista ja sen historiasta ei voitane kyseenalaistaa, mutta mielummin kuuntelen itse realiaikaista ja peliä arvioivaa selostusta kuin "tarinoita vuosien takaa". Lindegren sopisi ehkä Innasen pariksi kertomaan juttuja mainostauoilla tms. Sama pätee Jukka Pakkaseen, jota enemmän Italian jalkapallosta ei kai kukaan muu maamme rajojen sisällä tiedä. Pakkanen J-P Jalon tai Mikko Innasen pariksi kommentoimaan Serie A:ta tai Championsliigaa silloin kun italialaisjoukkue pelaa!!!

Yksi kysymys - miksi ihmeessä yksikään Canalin tilaaja yleensäkään kuuntelee suomalaisia selostajia NHL-peleissä? Kaikillahan pitäisi nykyään olla mahdollisuus Canal Digitaliin, jonka yksi ominaisuus on useampi kuin yksi ääniraita. Jos joku ei sitä vielä tiedä, Canal Digitalilla saa tanskalaisella ääniraidalla kuuluviin aidon, amerikkalaisen selostuksen. Itse olen katsonut viimeiset kaksi vuotta pelejä näin. Lisäksi vielä, Canalhan selostaa käytännössä kaikki pelinsä Tukholman studiosta. Ehkä kaikki miehet eivät halua ravata seitsemän kertaa viikossa Ruotsissa? On ihan asiallista, että näitä selostusvuoroja jaetaan vähän.
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pari syytä miksi en vaihda Canal Digitaliin. Ensinnäkin koska sattuu olemaan kaapeli, josta tulee jo valmiiksi aika monta kanavaa. En halua myöskään ruveta leikkimään lautasella ja odottamaan kun taas lehdet ilmestyvät puihin ja aiheuttavat häiriöitä satelliittilähetyksiin. Toiseksi ei kiinnosta tehdä johdolle reikää seinään. Digital on myös hieman kalliimpi...

ps. yleensä laitan itselleni "virhesuodattimen" päälle kun katselen matseja koska yleensä itse huomaan joka tapauksessa aikaisemmin kuin esim. Lindegren, kuka kiekkoa pitää tai miksi tuomari viheltää pilliin. On vaan huomattavasti mukavampi seurata asiantuntevaa selostusta ja nähdä peliä myös "toiselta kannalta"...;)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti mission16W
Ei millään pahalla, mutta koita itse. Seuraavan kerran kun menet hallille, koita huviksesi vaikka itseksesi mumisten selostaa peliä. Ei siis mielessäsi. Pää toimii nopeammin kuin suu, siitä johtuvat myös nämä epäloogiset lauseet. Koita vielä huviksesi selostaa TV:stä kahden aikaan yöllä tätä peliä, kun väsyttää, eikä saa kokonaiskuvaa tapahtumista. Ei se ole niin helppoa, eikä sellaista selostajaa olekaan, joka ei virheitä tekisi. Ja sitäpaitsi, jos niitä virheitä alkaa korjailla, SITTEN vasta hukassa onkin.
Ei ollut suunnattu minulle suoraan, mutta... Itsehän en selosta pelejä, mutta kyllä minä pelinumerot huomaan heti televisioruudusta ja pelaajan yleisestä elehtimisestäkin tunnistaa jo melko pitkälle. Mutta minä seuraankin lähinnä vain suosikkejani enkä muista välitä, joten tiedän mitä Todd Harvey sanoi lemmikkikoiralleen Halloweenina vuonna 83 eikä se pahemmin voisi enää kiinnostaa. Eniten jääkiekko-ottelussa kiinnostaa "kiksit" joita tarjoaa parhaiten suomalaisista selostajista juurikin tämä sinun ilmeisesti inhoamasi "Mertsi". Miehen hehkutus on jotain sellaista mitä jää kaipaamaan jos ei kuule.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Viestin lähetti mission16W


Tämä on siis sinun mielipiteesi. Minua ja monia muita nämä nippelitiedot kiinnostavat, eikä minulla tule mitään värinää siitä, että Mertaranta suorittaa jokaiselle suomalaiselle pelaajalle verbaalista onaniaa. Itse arvostan paljon enemmän selostajaa, joka uskaltaa sanoa rehellisesti, jos Nurminen imuroi maalissaan, puolustus haparoi tai vastustaja vain yksinkertaisesti pelaa hiton hyvin. Ja sitäpaitsi, miten nämä nippelitiedot muka pilaavat tunnelman? Ei pelikatkoilla ole mitään selostettavaa, joten pitäisikö selostajan alkaa kuolaamaan, miten upeasti Selänne ampui MELKEIN maalin ekassa erässä tai miten UPEA ja ORGASTINEN siitä seuraavasta pelistä tuleekaan? Tämä NHL-selostajien hyvä meininki tulee nimenomaan siitä, että äijät eivät hehkuta turhaan, vaan osaavat yhdistää selostuksen, taustatiedot ja tunnelman sopivassa paketissa. Suomessa lähimmäs pääsee Mikko Innanen, kakkoseen onkin matkaa.


Pelikatkoilla? Pelikatkoilla Linkku ei sano ikinä mitään, vaan nippelitietoja kerrotaan nimenomaan pelin aikana eikä itse pelillä ja pelaajien sen hetken suorituksilla tunnu olevan mitään merkitystä. Pelikatkolla voi kertoa niitä nippelitietoja kentälle tulevista pelaajista, mutta ne olisi pidettävä pelikatkolla ja tavallisella pelikatkolla harvoin ehtii mitään kunnon tarinaa alkaa kertomaan.

Mertaranta hehkuttaa eikä välttämättä ruodi suomalaisten virheitä, mutta kyllä hän sitä tekee huomattavasti enemmän kuin annat ymmärtää, kritiikkiä tulee selvistä virheistä kun siihen on aihetta, maalivahdin imaisut, 100-0 hävityt aloitukset, tyhmät jäähyt ja muut selvät tilanteet Mertarantakin huomaa eikä niistä kehuja ikinä ole tullut, päinvastoin. Jokainen suomalainen on tietysti Mertsin mielestä parempi kuin vastustajan vastaava pelaaja, vahingot ovat taidokkaita suorituksia, ruma pelaaminen, josta ei saa jäähyä, on hyvää miehen ottamista ja niin edelleen, mutta kuten sanottua tilanteet näkee itse ja Mertaranta on se tunnelman luoja hehkutuksellaan.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Linkku on kyllä paska selostaja! Tekee liikaa virheitä ottelusta toiseen. On niin monta linkun selostamaa NHL-matsia tullut katsottua, että ei sitä Penttiä jaksa kuunnella, mutta ei niitä jenkkiselostajiakaan jaksa kuunnella. Ne heittää siellä omaa läppäänsä ja usein erittäin tyhmää sellaista.

Katsoin sunnuntaina NY Islanders-Dallas Stars peliä jota linkku selosti. "ja kiekon kanssa Radek Hamrlik" Hamrlikin pakkiparina pelasi Radek Martinek. Sanoi ainakin kolme kertaa Radek Hamrlik.

Tuo nyt ei ole kovin iso moka, mutta kun joka pelissä saa kuunnella samaa paskaa. Oli kyllä nautinto kuunnella J-P Jalon selostuksia viime kauden Stanley Cupin finaaleissa yhdessä Jarkko Ruudun kanssa.

Niin ja pari Mertaranta&Rönkä. Siinä on legendaarinen selostajapari.

Tässä on kyllä jokseenkin legendaarinen penan kommentti:


"Dusatään... Löcleer... Takaisin Desadäänille... Dösädän katsoo rauhassa... Syöttää Lindruusille... joka antaa takaisin viivalle Desördäänille... Renberi maalin edessä... ja Dusordään ampuu... MAALIIN!!! Erik Tesartän vie Philadelphian johtoon!"
- Eric Desjardins monella lailla lausuttuna...
 
Viimeksi muokattu:

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Selostamisen joko osaa tai sitten ei osaa... Linkulla on kyllä vilpitöntä yritystä ja hyvä tietopohja selostuksille, mutta selostajana hän ei valitettavasti yllä sille tasolle, että jaksaisin olla kovin innoissani Canalin NHL-pelien yhteydessä. Selostaminen ei ole helppoa ja virheitä tulee kaikille, mutta pahinta Linkun selostuksissa on ns. kardinaalimunaukset. Esim. sunnuntain NYI-DAL -pelissä jonkin pelikatkon aikana tuli vanha clippi, kun Osgood pelasi Detroitin paidassa Dallasia vastaan... Pena se vaan päätteli, että kyseessä oli meneillään olevan ottelun tilanne eikä osannut erottaa Islandersin pelipaitaa Detroitin vastaavasta tai Osgoodin kypärän muuttunutta väriä. Nämä jutut riepovat kaikkein eniten, ei niinkään se, että joskus pelaaja tunnistetaan väärin tai sen nimi lausutaan vähän pieleen. Syitä selostajan virheisiin on todennäköisesti kaksi: 1) Hän yrittää seurata liikaa sitä, mitä alkuperäiset jenkki- tai kanukkiselostajat kertovat. Siitä seuraa kärryiltä putoamisia. 2) Selostaja on imuroinut netistä kaiken maailman tilastot ja otteluennakot, jolloin hänen keskittymistään häiritsevät paperin selaamiset ja nippelitietojen hakemiset... Ei Pentti Lindegren niin huono ole, että TV pitäisi nuijia hiljaiseksi aina kun äijä suunsa avaa. Eipä se kyllä mikään suuri nautintokaan ole. Ehkäpä hänen pitäisi keskittyä omaan tekemiseensä vaan enemmän ja jättää alkuperäisselostajien tarinat ja nimilitaniat vähemmälle... Innanen on ehdottomasti Lindegreniä osaavampi selostaja kaikin puolin... Joskus aikanaan Juha Lindgren selosti NHL:ää Canalille. Itse jotenkin tykästyin hänen tyyliinsä, hän ei yrittänyt venytellä ja luoda tekofiiliksiä karjumalla jalomaiseen tapaan.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Abu, milloinkas oletkaan viimeksi kuullut Linkun selostuksia?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Sanotaan nyt Linkun puolustukseksi sen verran että kyllä kuuntelen hänen selostuksiaan noin 100x mielummin kuin Jari Porttilan, Ville Klingan, Kari Tynin tai Mika Saukkosen höpötyksiä...
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Habby33, viimeksi lauantaina, kun hän selosti Roma-Lazio-matsia. Siinäkin hän toisti kaikki virheet, mitkä aina tekee.
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Daespoo
Sanotaan nyt Linkun puolustukseksi sen verran että kyllä kuuntelen hänen selostuksiaan noin 100x mielummin kuin Jari Porttilan, Ville Klingan, Kari Tynin tai Mika Saukkosen höpötyksiä...

No ei ole Hockey Night kyllä mielestäni mennyt sen parempaan kuin huonompaankaan suuntaan sen jälkeen kun Linkku siirtyi "viihdyttämään" Canalille... ;)

En seuraakaan SM-liigaa, joten tarvitse hajota selostukseen niin kovin usein... MM-kisoissa Mertaranta on aivan omaa luokkaansa, mutta en varmaankaan jaksaisi kuunnella miestä 2 kertaa viikossa...
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Linkku on hyvä

Eipä oo kyllä tiedossa Linkkua parempaakaan selostajaa, vaikka linkku tekee virheitäkin, niin niitä tekevät kaikki muutkin, jopa lukuisat häntä kritisoineetkin.
Pahinta mitä voin tietää olisi se että Chicagon pelin Canalilla selostaisi J-P Jalo, hänellä on todella ärsyttävä ääni ja tyyli selostaa/huutaa!

-Kukaan meistä ei ole täydellinen, en edes minä-
 

Hihhuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Linkusta

Mahtaako Linkkukin lukea tätä palstaa, kun mielestäni oli viime yön Colorado-St. Louis pelissä parantanut tasoaan huomattavasti. Virheitä tulee kyllä edelleen, mutta korjaa virheet.

Esimerkkinä:
Ruutuun tuli muuttunut tulos Dallas-Detroit 1-1 -> 1-2 maalin tekijänä Audette, joka pelaa Dallasissa. Linkku sanoi Detroitin menneen johtoon Audeten maallilla mikä hyväksyttänee eihän kaikkien pelaajien joukkueita tarvise muistaa.
Vähän ajan kuluttua tuli ruutuun tulos 2-2, Hull maalin tekijänä. Tässä vaiheessa Linkku huomasi että Canalin pojat olivat mokanneet ja huomautti että sehän oli Dallas joka oli mennyt Audeten maalilla johtoon ja nyt Hull tasoitti pelin.

Se Linkku johon itse olen tottunut olisi vain sanonut että Hull tasoitti pelin Dallasille, ja alkanut mahdollisesti pitää 10-20 sekunnin ajatus katkoa ja sitten jatkanut vain selostusta.

Mielestäni Linkku saa kouluarvosanan 8 viime yön selostuksesta
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Jos ja kun tv-katsojat voivat tulevaisuudessa tehdä erilaisia valintoja kuvakulmien, selostuskielten ym. asioiden suhteen, pitäisi yksi vaihtoehto ilman muuta olla kuva ilman mitään selostusta, vain hallin omien äänten säestyksellä (tehostettua luistinten suhinaa, laitojen rysähtelyä, mailan kalsketta, tolppien kilahtelua, hallin oman kuuluttajan ääni, hallin oma taukomusiikki). Siit mie tykkäisin.

Kokoonpanot, tilastot tms. sitten teksti-tv:stä tai vastaavasta.
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Linkku

Aikoinaan kun Linkku selosti kolmosen SM-liigapelejä, arvostelin itsekin häntä kovin sanoin. Tuli läheteltyä tulikivenkatkuista palautetta Penan koomailuista.

Kuinka ollakaan, asenne Lindegreniä kohtaan on muuttunut näin ajan kuluessa. Linkku saa aikaan mukavan tunnelman kanaalin NHL-peleihin. Jonkinlainen suodatinkin on ilmeisesti kehittynyt kaikkia pieniä möhläyksiä varten. Kyllä itse tiedän, että Brashear on Donald eikä Chris. :-)

Tärkeintä on kuitenkin se, että Linkku on takuuvarmasti old school -jääkiekkomiehiä. Pena tietää miksi Odgersilla ja Vandenbusschella on vähän tehopisteitä, eikä ala ihmettelemään anssikukkosittain että ohhoh kun on turhia miehiä kentällä. Vaikea kuvitella Canal+:n NHL-pelejä ilman Penaa.
 

pykli

Jäsen
Barnaby: Pena taitaa muistella 50-luvun (Melbourne ?) 3000 m estejuoksun olympiavoittajaa Chris Brasheria, joka kuitenkin kai muistetaan paremmin Roger Bannisterin haamumailin jäniksenä.

Että tämmöinen triviatieto ...

--- pykli
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Rangers-Philly

Nyt kyllä taas palo päreet Linkun kanssa, onko se nyt perkele niin vaikeata seurata tilannetta ettei tarttis koko ajan korjailla mokiaan...

Huomasiko kukaan kun Linkku rupesi selostamaan NOPEUTETTUA kuvaa (n. 2x) luullen sitä live-tapahtumaksi vaikka se olikin edellinen tilanne uusintana? Meinas hermot mennä kun Linkku huutaa että 'taas Dvorak karkaa oikeelta laidalta ja ampuu maalille' tai jotain vastaavaa. Uskomatonta sekoilua. Lisäksi se Lindrosin maalin synty oli Pentille todella usvan takana, mies ei nähnyt kuin Fleuryn ekan vedon joka kimposi pakin luistimista kulmaan, Pentti viisaana päätteli että kiekko pomppi kulmista onnekkaasti Ericin luistimiin kun todellisuudessa Fleury haki kiekon ja ampui uudestaan.

Paras kohta oli kyllä kun Desjardins napautti hartiankorkuisella hujautuksella Fleuryä suoraan höpöttimeen (yritti lyödä kiekkoa ilmasta) ja Linkku kritisoi jäähyä kovaan ääneen kummastellen että miten tuosta muka voi jäähyn antaa. Voi jumalauta sentään, äkkiä se kaveri helvettiin sieltä selostamosta ja Innanen kehiin.

Vielä pisteeksi iin päälle Linkku muistutti Mirja Pyykkömäisellä asenteella että oli se hyvä kun ei nähty tappeluita ja kaikkea muuta roskaa joka ei kuulu jääkiekkoon. Sillon pimeni vintti ja televisio...
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Re: Rangers-Philly

Viestin lähetti Daespoo
Paras kohta oli kyllä kun Desjardins napautti hartiankorkuisella hujautuksella Fleuryä suoraan höpöttimeen (yritti lyödä kiekkoa ilmasta) ja Linkku kritisoi jäähyä kovaan ääneen kummastellen että miten tuosta muka voi jäähyn antaa.

Kyllä minäkin repesin kun se tuon sano. Siitä ois voinu antaa 2+2 aika helpostikkin. No pitänee tästä lähtien vaihtaa selostuskieli (Canal Digitalista) tanskalaiseks ni sit saa kuunnella alkuperäisselostusta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kaapelilla tuo C+ tulee joten härmään on tyytyminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös