Jatkoaika(Kulut)

  • 1 932
  • 24

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Muistuu tässä mieleen,kun jossain viestiketjussa kritisoitiin Saitin kaatumisia.Muksu silloin hieman ojensi arvostelijaa sanomalla jotta turha arvostella,koska tämä saitti on vapaaehtoisvoimin kasattu.

Muistan vielä Muksun maininneen,että tekijät ovat joutuneet omasta pussistaan rahoittamaan saittia.Tämän johdosta tiedustelisinkin(jälleen!!!!)tästä pinssiasiasta.Olen jo aiemminkin kysellyt siitä,mutta nyt haluaisin tietää missä mennään.

Yleensäkin hallilla kun juttelen tyyppien kanssa,niin aina kyselen heiltä,että käyvätkö J.Ajassa,eikös tässä kohtaa olisikin hienoa vaan katsoa takin rinnusta ja huomata,että velihän se siinä.

Henkilökohtaisesti olen valmis maksamaan vaikka tuplahinnan pinssistä,kunhan osalla rahoista tuetaan tämän hienon saitin toimintaa.

Kommenttia......

Ps:Onhan niitä varmaan muitakin keinoja tueta,jotta ehdotuksia niistäkin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Olen mukana. Olisiko hölmö idea jos jokaisella olisi oma nimikoitu pinssi? Kyllähän siitä tosiaan voisi muutaman olutpullollisen maksaa, jos se pitää JA:ta pystyssä.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Kannatan ajatusta

Viimeksi eilen katselin Lahdessa tapparapaitaisia faneja ja mietin, kuka heistä mahtaakaan kirjoitella Jatkoaikaan...

Pinssi on hyvä idea - ei kun toimeksi.

Ike
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pinssi on ihan hyvä idea ja varmasti sellaisen hankkisinkin, mutta mieluummin ihan nimettömän sellaisen.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä täältäkin löytyy halua tukea, varsinkin näin vapaaehtoispohjalta. Pinssi tai vastaava voisi olla aika hyvä rahankeruutapa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ei hemmetissä mitään pinssiä ainakaan. Kiekkopesässä sellainen hommattiin, puuhamiehenä taisi olla DanC. Kerkesinköhän kerran vai pari pitää sitä matsissa, kunnes kaikki karkasivat Pesästä tänne Jatkoaikaan. Nyttemmin pinssi lojuu yöpöydän laatikossani.

No, vakavasti puhuen: count me in.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka uusi mies naapurustossa olenkin, niin ehdottomasti mukana olen tällaista sivustoa ylläpitämässä jos sellainen mahdolliseksi tulee, rahallisesti tahi työpanoksella.

Olisi pitänyt kouluja käydä. Osaisi noita pilkkuja käyttää.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Hyvä idea

Oli se sitten pinssi tai mikä tahansa merkki, niin hyvältä kuulostaa. Tällaisen sivuston hengissä pitäminen on erittäin hieno asia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hyvä idea, mutta se jokaiselle oma nimikoitu pinssi-systeemi voisi tulla aika kalliiksi. Mutta siis JA-pinssin kannalla olen ja sellaisesta voisin maksaa.
 
Juu, tämä sivustokokonaisuus on todella loistava, ja sen arvoa lisää vielä se, että sivusto on tosiaan vapaaehtoisvoimin kasattu. Kaipa minäkin voisin matsissa Jatkoaika-pinssiä käyttää. Entäs Jatkoaika-lippis tjms. :p
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä laittaisin mielelläni pinssin omien IFK aiheisten rinnalle pelipaitaan! Olenpa muuten joskus saattanut tehdä sinunkin kanssa jotain pinssi kauppaa ja jos en ole niin voihan sekin päivä vielä joskus tulla,kun kauppaa ruvetaan hieromaan ni ai,että olis mukava huomata Jatkoaika pinssi kaverin rinnuksista. Eihän sitä tiedä vaikka pinssi irtoaisi melko halvalla etten sanoisi vallan ilmaiseksi.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tuoda tuoda

Heitin tämän asian lähinnä moderaattorien kommentoitavaksi ja haluaisinkin heidän kommenttia missä mennään.
 

Ferris

Jäsen
Luultavimmin ainoa asia, joka tuossa pinssien/muiden oheistuotteiden teossa varmasti harkituttaa on se, että pienen(50-100kpl?) erän teettäminen ei liene aivan halpaa suhteessa suuremman määrän tekoon.

Lisäksi jotenkin tulisi taata ettei pinsseistä jää esimerkiksi yli puolet tekijöiden käsiin, jolloin lukijoiden hyvä tukemisidea ei toimikaan vaan kääntyy päinvastaiseksi? Ymmärtääkseni esimerkiksi Kiekkopesän pinssejä taisi jäädä DanC:lle aikanaan jonkinlainen pino.

Kyllähän joku yhteinen JA-tunniste olisi ihan mukava... nythän halleilla voi jo tunnistaa JA:n tekijöitä JA-lippiksistä.

Tällaisia ajatuksia tällä kertaa.....

Ferris

Edit: typoja
 
Viimeksi muokattu:

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Entäs Jatkoaika pelipaita ja nimi selkään?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ferris

Kyllähän tuossa pointti on,mutta kuten Vakio tuolla aiemmin sanoi niin Pesän elämä oli pinssien myynnin aikaan jo hiipumaan päin ja luulen että osaltaan tämäkin vaikutti pinssi myyntiin.

Ehkä kannattaisi kuitenkin kokeilla sitä pienempää erää ja katsoa miten kama käy kaupaksi,omalta osaltani kyllä luulen että hyvin menee pinssit myyntiin.

Voisihan niitä lippiksiäkin kokeilla,luulen että niidenkin menekki olisi melko kovaa.Mitään ei saavuta,jollei ota välillä vähän riskiä elämässä.:)

Ps:Voihan sen ekan pinssi satsin hintoja laittaa korkeammiksi ja näinollen minimoida mahdollinen myyntitappio.Vaikka ekassa satsissa hinta olisikin hieman korkeampi,niin luulen että kauppa käy ja jatkossa voikin sitten hintoja tarkistaa....Vai???
 
Viimeksi muokattu:

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Viestin lähetti mixu
Entäs Jatkoaika pelipaita ja nimi selkään?

Tai sitten fani paitaan JA-kangasmerkki, samaan tyyliin kun esim. NHL ja liiga ovat juhlistaneet merkkikausia (75. kausi jne)?

Mun mielestä se olis aika tyylikän paidan rintamuksessa..
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin no....

Kyllähän minäkin sen pinssin toki otan, eikä sillä hinnalla ole väliä. Tuntuu vaan todella uskomattomalta, että näitä loistavia sivuja pyöritetään, näillä kävijämäärillä ja hiteillä, yhä tekijöiden omilla varoilla!

Tilanteeseen sopiva mietelause kuuluukin: Kavereilla on vettä polvessa ja laineet tukassa, mutta saitti kuolee janoon!
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
JA tuotteita

Pinssejä, kangasmerkkejä, mukeja, T-paitoja, lippiksiä, ...

Ideana ihan hyvä tehdä pinssejä ym. Jatkoajan lukijoille, kun tätä kiinnostusta näitä ns. oheistuotteita kohtaan löytyy.
Kuitenkin ne syyt tehdä mm. pinssejä eroavat näistä aiemmin mainituista. Ennemminkin pinssejä / merkkejä jne. voidaan kuvata sanalla "yhteenkuuluvaisuus". Eli voisi kohdata hallilla oman/toisen joukkueen faneja, joilla on JA pinssi / merkki pelipaidassa tms.

Mulla on jonkinverran kokemusta näistä pinsseistä ym. hankinnoista, joten jos kiinnostusta löytyy, niin hommaa voisi viedä eteenpäin. Kuitenkin hieman erilailla kuin Kiekkopesän aikana.

Laitan tänne myöhemmin viestiä siitä, miten homma etenee (jos tarpeeksi kiinnostuneita löytyy).


terv, DanC
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
kiinnostaa

DanC hoiti pinssioperaation mallikkaasti Kiekkopesän aikana, joten mikä ettei jälleen tukeuduttaisi häneen tässä asiassa. Sitovat ilmoittautumiset ennakkomaksuineen peliin ja siitä se lähtee.

Kuten DanC viestissään sanoo, saamme myöhemmin kuulla tarkempaa lisäinfoa toimintatavasta.

Etukäteen kiitoksia aktiivisuudestasi
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen mukana, jos hinta on alle 100 markkaa. Pinssi tai kangasmerkki olisi ehkä paras tuote.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös