Crawford joutaa kyllä Mestikseen jos tällaiset otteet jatkuvat.WSH
Ovechkin 2+1
Eller 2+0
Kuznetsov 0+2
Vrana 1+1
Dowd 1+1
Kovalchuk 0+1
Bäckström 0+1
Carlson 0+1
Panik 0+1
Wilson 0+1
Hagelin 0+1
Jensen 0+1
Leipsic 1+0
Holtby 19/21
CHI
Shaw 1+0
Saad 0+1
Strome 0+1
Nylander 1+0
Crawford 7/14
Ihan kelvollisesti se pelasi. Viimeisessä erässä puolustuksessa oli vaan avointen ovien päivä ja kaikki maalit taisi mennä takatolpalta tai läpiajosta. Maalinteko on tällä hetkellä täyttä tuskaa. Ehkä se puolustuskin paranisi, jos hyökkääjät painaisi paikoista sisään eikä tarvisi mennä hurlumhei-kiekkoon.Crawford joutaa kyllä Mestikseen jos tällaiset otteet jatkuvat.
SopiiPeriaattessa Chicagon ja Rangersin pelit voisi ottaa uusiksi kun kausi näin alussa. Vaatisi vähän pörssin kanssa hommia vaan. Mulla itellä jonkin verran muita menoja tällä viikkoa ja alkaa jo vähän excelit hyppiin silmille. Ehtiskö @Lucky Thirteen aikaisempien managereiden tilastot nollaamaan?
Mitä mieltä tästä ovat itse @Mastokaupunki ja @Judge Dredd?
Tänään en kerkeä, (yöllä jos vielä jaksaa) mutta huomenna aamusta onnistuu.Periaattessa Chicagon ja Rangersin pelit voisi ottaa uusiksi kun kausi näin alussa. Vaatisi vähän pörssin kanssa hommia vaan. Mulla itellä jonkin verran muita menoja tällä viikkoa ja alkaa jo vähän excelit hyppiin silmille. Ehtiskö @Lucky Thirteen aikaisempien managereiden tilastot nollaamaan?
Mulle käy kummin vain. Joutuuhan sitä vähän urakoimaan kun muut kaverit on niin paljon edellä. Mutta tullaan sitä tahtia mitä pystytään.Periaattessa Chicagon ja Rangersin pelit voisi ottaa uusiksi kun kausi näin alussa. Vaatisi vähän pörssin kanssa hommia vaan. Mulla itellä jonkin verran muita menoja tällä viikkoa ja alkaa jo vähän excelit hyppiin silmille. Ehtiskö @Lucky Thirteen aikaisempien managereiden tilastot nollaamaan?
Ai tässä oli kyse siitä luovutuksesta. Mulle on ok, että tappioni noista peleistä jää voimaan.Liigakaudella ainakin jatkettiin samoista tilastoista vaikka yksi keskytys tulikin. Saatoin jonku pisteen siitä itsekkin silloin kärsiä, varmuudella en voi tietää. Toisaalta nää luovutuksista saadut edut menee varmaan pitkässä juoksussa tasan.
Ja niille tiimeeille jotka ovat voitot ottaneet jo kerran Chicagosta tai rangerssista syö motivaatiota lähteö tollasiin.
Edit. Sitä vaan mietin että missä urheilulajissa otettaisiin uusinta ottelua. Tulokset hylättäisiin?
Se tilastoikkuna yleensä liikaa oikealla tai liikaa alhaalla. siirrä niillä sivupalkeilla ja jos ei oikeen meinaa onnistua niin taulukkolaskennassa kun painaa home näppäintä tosta entterin oikealta puolelta tietokoneella niin se menee aina vasempaan yläkulmaan. Puhelimella tota taulukkoa ei saa auki kunnolla. Jos esim on android puhelin niin pitää painaa valikosta näytä tietokone tilassa, niin sitten siellä voi vaihdella niitä niinsanottuja välilehtiä (sarjataulukko otteluohjelma jne). Selkein siis kun availee tietokoneella. Kummalla olit avaamassa?Toi tilasto linkki vie mut pilveen. Otin palvelun käyttöön nähdäkseni jotain, mutten sieltä mitään näe. Voisko joku viisas kertoo onko ongelmaan ratkaisua? Vika varmastikkin siis täällä päässä.