Melkoista meininkiä ollut (ikävää sellaista tosin) sen jälkeen kun viimeksi katsoin tämän liigan keskusteluja. Erittäin sääli että näitä on tullut nyt pari ennenaikaista poistumista liigasta jo tässä vaiheessa ja myös ragequittauksia peleissä. Ainakin itse lähdin tähän mukaan sillä oletuksella että randomeita vastaan toisinaan (liiankin usein välillä) tulevia ongelmia ei näissä peleissä tulisi. Toivotaan että nämä ikävät asiat olisivat tässä ja kun molemmat sarjatasot päättyvät kaikki jotka nyt pelaavat ovat edelleen mukana.
Omalta osaltani oli ennakkoon oletettavissa selkeitä tappioita ja ragequittaaminen ei ole käynyt mielessäkään kuten ei enää NHL20:a muutenkaan eikä myöskään futispelien puolella kummassakaan (sikäli kun niissä 1 vs 1:ä pelaan nykyään vaan FIFAssa lähinnä Pro Clubsia ja Careeria sekä PESissä satunnaisesti 1 vs 1:ä ja valtaosa peleistä on fiilistelypelejä konetta vastaan).
Olisin kuitenkin epärehellinen jos en myöntäisi että on sitä itsekin tullut aikoinaan ragequitattua. NHL/FIFA18:a molemmissa oli vielä useampia luovutuksia ja FIFA19:a huomattavasti vähemmän mutta kuitenkin jonkun verran (Ja NHL19:a joitakin luovutuksia sen melkoisen vähän mitä sitä elokuussa pitkähkön NHL-tauon jälkeen EA Accessin kautta hankittuani pelasin ja hieman syksyllä 2018) mutta kun siirryin syksyllä kaikissa näissä pelaamissani urheilupeleissä 20-versioihin ei ragequittauksia omalta osaltani ole enää ollut vaikka Änärissä tuli alkusyksystä HUTissa välillä rankastikin pataan (HUTista olen tosin sittemmin siirtynyt muista syistä pois lähinnä näihin online versuksiin viimeaikoina ja sitä ennen EASHL:ään sekä Be A Prohon) 0-24 tai 0-21-tyylisin lukemin mutta pelit aina pelasin loppuun vaikka kyllä pelifiilis oli noissa matalalla jota ei voi kieltää.
Tuon alkusyksyn jälkeen (erityisesti Skill Stickiin siitymisen jälkeen joskus lokakuussa) ovat yli kymmenen maalin tappiot olleet 1 vs 1-peleissä harvassa. Tässäkin sarjassa tähän saakka ainoastaan
@Jere00 ä vastaan on tullut 0-10 mutta muuten murskatappioistakin on ollut kaikki toistaiseksi sellaisia että vastustaja on maksimissaan 9 maalia tehnyt. Mutta altavastaaja olen edelleen NHL:n 1 vs 1-peleissä jokaista vastaan - ainakin tässä sarjassa ja useimmiten myös randomeita vastaan. Mutta eteenpäin on menty.