Jatkoaika Golf 2014 – "fiftyeight Memorial"

  • 14 311
  • 68

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Meillä on 4 lähtöä varattuna klo 9 alkaen ja on sovittu, että voivat alkaa myymään vapautuneita viikkoa ennen, että sikäli...

Voisi kysäistä jos näillä määrillä annetaan 4. lähtö vapaaksi viikkoa ennen ja kysytään jos voisi 3. lähdön pitää varattuna vaikkapa 48h ennen tiiausta asti.

Itselläni tilanne näyttää siltä että mahdollisuus osallistua on hieman kasvanut eli 60/40 todennäköisyydellä olen mukana.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Nostellaanpas tätä ketjua ylös taas vaihteeksi => nyt niitä sitovia ilmoittautumisia tulemaan, kiitos!

Laittelen ilmoittautuneille YV:tä jossain kohtaa...
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
No johan on. Ei näy ilmoittautuneena nimimerkkejä M10, Jyty ja Pula-ajan Tretjak. Tästähän tulee ihan walk in a park. Missä bozik?

Totin kirkko, poiminko samasta paikasta mistä viimeksi vai minne viimeksi jätin?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Valitettavasti meillä on firman golfmestaruuskisat samana päivänä, niin tästä tapahtumasta on nyt pakko luopua.

Pelatkaa hyvin ja tehkää monta "birkkua", myös eaglet ja "holarit" ovat sallittuja.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Dodi, viimein tuli varmistus. Meikäläinenkin pääsee mukaan. Laitan sulle salama YV:llä mun tiedot.
 
No johan on. Ei näy ilmoittautuneena nimimerkkejä M10, Jyty ja Pula-ajan Tretjak. Tästähän tulee ihan walk in a park. Missä bozik?

Työ(peli)reissulla joutuu olemaan samaan aikaan, joten en pääse nöyryyttämään(nöyrtymään) näihin karkeloihin. Jos kuitenkin hakee positiivista, niin peli kulkee sujuvammin, kun en ole seassa sotkemassa :)

Hyvät kierrokset kaikille.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Hiukan reilu viikko tapahtumaan => jos vielä mietit niin lopeta se (sulla ei oo siihen vehkeitä) ja ilmoittaudu mukaan!!
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Valitettavasti ei ole aikaa ehtiä mukaan, ensi vuonna sitten uudella yrityksellä. Hyviä pelejä vaan kaikille tasapuolisesti!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Haastan mukaan erityisesti nimimerkin Senior, mutta kehotan kaikkia muitakin golfaajia vakavasti harkitsemaan osallistumista!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Nyt valitettavasti käy niin etten pääse, tuli ns. annettuna suureena niin paljon pakollista ohjelmaa ensi viikonlopulle.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Mulla olis teoriassa mahdollisuus osallistuakin mutta mulla on kuljetusteknisiä ongelmia joten pitäis saada edestakainen kyyti Espoosta (Nöykkiö)...

Edit. Jos kyyditys onnistuu niin on sanomattakin selvä että maksan gasot
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valitettavasti jää tämän vuoden kisa minulta väliin. Viikonloppu täynnä ohjelmaa ja ei mitään mahdollisuutta saada tätä hienoa tapahtumaan mahtumaan kalenteriin. Harmittaahan tämä, mutta elämä on.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mulla olis teoriassa mahdollisuus osallistuakin mutta mulla on kuljetusteknisiä ongelmia joten pitäis saada edestakainen kyyti Espoosta (Nöykkiö)...
Käsittääkseni Chiesa di Totti on tulossa mun kyydillä Espoosta, joten varmaan samalla matkalla voisin poimia sinut kyytiin. Joudut kyllä ottamaan yhden bägin takapenkille kanssasi.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Käsittääkseni Chiesa di Totti on tulossa mun kyydillä Espoosta, joten varmaan samalla matkalla voisin poimia sinut kyytiin. Joudut kyllä ottamaan yhden bägin takapenkille kanssasi.

Loistavaa ! Jos nyt et ihan mopoautolla tule niin helposti menee bägi takapenkillä vieressä tai sylissä mukana ! Varmistan vielä kisaisännältä että mahtuu vielä mukaan niin sovitaan sitten käytännön järjestelyt !
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Loistavaa ! Jos nyt et ihan mopoautolla tule niin helposti menee bägi takapenkillä vieressä taicsulissä mukana ! Varmistan vielä kisaisännältä että mahtuu vielä mukaan niin sovitaan sitten käytännön järjestelyt !

Mukaan mahtuu, sait jo YV:n. Ja Gagsillahan ON mopoauto, mutta sopu sijaa antaa...
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
No niin, H-hetki lähestyy ja mukaan on lähdössä kaksi täyttä lähtöä reippaita JA-golfareita... Kelin pitäisi olla aika kohdillaan => Tuntiennuste Vihti Golf Club - Foreca.fi

Tsekkailin noita maksutietoja ja parilta puuttuu, maksakaa siis paikan päällä!

Lähtöryhmät ovat seuraavat:
Lähtö 1 klo 09.00 (TTL HCP 103,0)
Phåål
Number 11
Chiesa di Totti
keigykedy

Lähtö 2 klo 09.10 (TTL HCP 100,7)
Salama15
Gags
obi-wan
macnevis

Meikäläinen on klubilla about 8.00 ja KAIKKIEN pitää tulla sitä kautta (ilmoittautuminen). Sen jälkeen rangella on kasa palloja, joihin voi sitten tuhlata ne kaikki hyvät lyöntinsä ennen kisaa...

Vietetään siis mukava päivä kivassa säässä ja seurassa. Ja jos kaikille sopii niin kokoonnutaan ykkösteelle vähän ennen klo yhdeksää ja vietetään minuutin hiljainen hetki 58:n muistolle...

Tervetuloa!
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Aivan loistavaa, kun on tuollainen ilma tulossa. Näyttänyt kuitenkin heikommalta ja tän viikon aikaisemmat pari kiekkaa kun on pelannut ajoittaisessa sateessa niin oikein odottaa miltä se tuntuu kun saa pelata viimeinkin kuivalla kentällä.

Pelin tasaisuus ei kyllä tällä hetkellä kerro siitä, että olis mitään saumoja menestykseen. Aina jompi kumpi mennyt päin honkia, joko alku tai loppu :)

Huomenna nähdään!
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Onkohan näissä kinkereissä ennen ollut yhdistelmää flunssa-kankkunen(mahdollisesti uusi nousu)-pelaamattomuus yhdistelmää ?

Huomenna mennään !!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkohan näissä kinkereissä ennen ollut yhdistelmää flunssa-kankkunen(mahdollisesti uusi nousu)-pelaamattomuus yhdistelmää ?

Huomenna mennään !!

Näin ulkopuolisena lähtisin liikkeelle kuitenkin nousu/ylläpitävä tilanteesta. Tuolla reseptillä peli kulki ainakin viime viikonloppuna paremmin kuin kolmen päivän ryypiskelyn jälkeisessä kankkusessa. Kankkusessa jopa pallon asettaminen tiitikulle osoittautui yllättävän haastavaksi. Puttaus myös. Ja ylämäet.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Yes, mennään näiilä etä-caddie Oijennuksen ohjeilla sitten.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Kävin sitten lyömässä paskat lyönnit pois kotikentällä (Keimola). Alku ihan täysin päin helvettiä valkosilta: lopputulos aivan syvältä 55 lyöntiä, mutta kuitenkin loppuun kolme par:ia niin odotukset huomiselle kohoaa. Nyt pari kylmää kaljaa, sauna ja aamulla ollaan tikissä.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Tsemppiä jätkät huomiselle! Mä lähen kisaamaan totista kisaa. :) Hyviä lyöntejä ja toivottavasti jotkut saa tiikaljat!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös