Entäs ne ketkä palauttaa joka kortin ja välillä kun tulee unelmakierros niin tasoitus tippuu liian alas ? :D
Nämähän on niitä parhaita kilpaveljiä ;-)
Entäs ne ketkä palauttaa joka kortin ja välillä kun tulee unelmakierros niin tasoitus tippuu liian alas ? :D
No mulla noi heinäkuussa palautetut kortit tiputti händäriä reilut kuusi pykälää ja eilen sitten tekikin jo kotikentällä tiukkaa saada 30 bogeypistettä kasaan uudella händärillä, joten mä luulen säästyväni kuivana. Pallojen kanssa onkin sitten eri asia!Gags => händärihuijari on pelaaja joka ei palauta tasoitusta laskevia kortteja vaan pitää händärinsä keinotekoisesti liian ylhäällä ja tällä saa ansaitsematonta hyötyä Pistebogey-kisassa (ja kylvyn)...
Jos vielä sopii niin bozik ilmoittautuu. Laitoin Salamalle viestiä ja tietoni, maksu minulle käy heti tai sitten caddielle.Onkohan tuo avausviestin osanottolista ajantasalla vai onko uusia pelaajia ilmoittautunut mukaan? Muiden kiinnostuneiden puolesta kysyn, koska menee ilmoittautuminen umpeen?
Mukana myös ja tietysti voittamaan lähdetään tätäkin kisaa.
Voitan tietysi myös pisin draivi ja lähimmäksi lippua -kisat.
Vaatimattomuus kaunistaa...
Ehdotus: otetaan kauimmas lippua-kisa. Eli viheriöllä mutta kauimpana :D
Komein slaissi voisi olla mielenkiintoinen kisa. Voittajalle banaani, siitä saa voimaa seuraaviin lyönteihin !Mites sitten se lyhin draivi? Tai vinoin ilman slaissia tai huukkia? Olisin vahvoilla niissäkin.
Tästähän on tulossa sääennusteen mukaan uppopalloa
Tästähän on tulossa sääennusteen mukaan uppopalloa
Ääääh, ennuste ehtii muuttua vielä moneen kertaan, mutta mites se ny oli => sateen sattuessa pelataan sateessa! Eikä Vihti kovin pahasti sateellakaan pehmene...
JA golfia on pelattu ennenkin sateessa, mukana tuolloin olleet varmasti muistavat kelin. Vettä tuli yhdessä vaiheessa sen verran paljon, että putteja olisi pitänyt tehdä chippi-mailalla, että pallo edes liikkuisi hieman. Eli, kelin puolesta ei kannata jättää väliin.
- - -
Toisaalta mulla olisi kyllä käyttöä hyvälle caddielle. Ei siitä mitään tule jos 58 pyörii siinä mukana. Saat 30% voittorahoista jos avitat mut voittoon, deal? Vai oletko kenties sitä mieltä ettei mulla mitään tsargoja ole kuitenkaan?Tsemiä JA-kisailijoille. Itsekin olisin tullut viivalle, jos kyynerpää kestäisi pelaamista. Ensi vuonna sitten (toivottavasti).
Vai oletko kenties sitä mieltä ettei mulla mitään tsargoja ole kuitenkaan?
Jotenkin mä luulen, että toimii draivi tai ei, mä näitä rajoja koettelen joka tapauksessa :DJos sun draiveri toimii, vaan out on rajana.
Toisaalta mulla olisi kyllä käyttöä hyvälle caddielle. Ei siitä mitään tule jos 58 pyörii siinä mukana. Saat 30% voittorahoista jos avitat mut voittoon, deal? Vai oletko kenties sitä mieltä ettei mulla mitään tsargoja ole kuitenkaan?