Jatkoaika Golf 2012

  • 13 230
  • 78

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Gags => händärihuijari on pelaaja joka ei palauta tasoitusta laskevia kortteja vaan pitää händärinsä keinotekoisesti liian ylhäällä ja tällä saa ansaitsematonta hyötyä Pistebogey-kisassa (ja kylvyn)...
No mulla noi heinäkuussa palautetut kortit tiputti händäriä reilut kuusi pykälää ja eilen sitten tekikin jo kotikentällä tiukkaa saada 30 bogeypistettä kasaan uudella händärillä, joten mä luulen säästyväni kuivana. Pallojen kanssa onkin sitten eri asia!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Onkohan tuo avausviestin osanottolista ajantasalla vai onko uusia pelaajia ilmoittautunut mukaan? Muiden kiinnostuneiden puolesta kysyn, koska menee ilmoittautuminen umpeen?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan tuo avausviestin osanottolista ajantasalla vai onko uusia pelaajia ilmoittautunut mukaan? Muiden kiinnostuneiden puolesta kysyn, koska menee ilmoittautuminen umpeen?
Jos vielä sopii niin bozik ilmoittautuu. Laitoin Salamalle viestiä ja tietoni, maksu minulle käy heti tai sitten caddielle.
 
Viimeksi muokattu:

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Mukana myös ja tietysti voittamaan lähdetään tätäkin kisaa.

Voitan tietysi myös pisin draivi ja lähimmäksi lippua -kisat.

Vaatimattomuus kaunistaa...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mukana myös ja tietysti voittamaan lähdetään tätäkin kisaa.

Voitan tietysi myös pisin draivi ja lähimmäksi lippua -kisat.

Vaatimattomuus kaunistaa...

Ehdotus: otetaan kauimmas lippua-kisa. Eli viheriöllä mutta kauimpana :D
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ehdotus: otetaan kauimmas lippua-kisa. Eli viheriöllä mutta kauimpana :D

Jos fringe lasketaan, niin voin osallistua. Silloin on vähän parempi mahdollisuus osumaan.

Mites sitten se lyhin draivi? Tai vinoin ilman slaissia tai huukkia? Olisin vahvoilla niissäkin.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
No niin... Työt vähän haittaa harrastuksia, joten sorry ettei päivityksiä ole hetkeen tullut.

As you can see, kisaan ei ole suurta tunkua (toki laatu korjaa määrän), joten lisää osallistujia voidaan ottaa vielä useita !!

Ja erikoiskisoihin on tiedossa MAHTAWIA palkintoja => kannattaa siis liittyä joukkoon ja tulla viettämään hauskaa päivää hyvässä seurassa!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Nostellaanpas tätä taas vähän ylemmäs => kisaan on aikaa pari viikkoa, joten alkaa olla viime hetket ilmoittautua mukaan! Kyllähän me tuollakin jengillä hyvät skabat pystyyn saadaan, mutta vielä on tilaa...

Ja maksupuolesta myös muistutan niitä joilla tuntuu pisto jossain päin kehoa ;-)
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Ai että ois kiva osallistua, mutten kehdannut viittäkymppiä elokuun alussa jäsenmaksuun mihinkään laittaa, vaan vasta ens kaudella siirrytään muille kentille kuin Hillsiden Valley tai Luukki maanantaisim, kun par3-länttejä ei lasketa..
No laitetaan talven aikana vehkeet jiiriin (niistähän on kaikki kiinni!!!) ja kerätään vuoden päästä pysti kotiin Kuka sitä lähtee turhaan ekalla comeback-kaudellaan händeriä tiputtelemään takaisin (10v sitten oli 29, kun taasen 54:stä taidetaan keväällä lähteä..) ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tehdäänpäs vielä "nosto" => kisat on reilun viikon päässä ja olen jo vahvistanut Vihtiin kahdeksan osallistujaa, mutta edelleen mukaan mahtuu mainiosti...

Nyt siis Jatkoajan golfarit persettä penkistä ja mukaan kauden hillittömimpään kisaan!! Klubilla on kuulemma myös banaani joka voidaan antaa palkinnoksi kisan upeimman slaissin esittäjälle?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mukana olisin, mutta toinen kisa osuu samalle päivälle. Näin ollen en pysty osallistumaan. Jos jatkoa seuraa ensi vuonna ja aikataulut sopivat, niin katsotaan sitten uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Tämä siis maksettu ja mukana ollaan, Gagsin kyydeillä. Jälkipelit Tiksissä jäävät väliin, mutta eiköhän sitä ehdi sanan jos toisenkin vaihtaa ennen kisaa, kisan aikana, ja kisan jälkeen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tästähän on tulossa sääennusteen mukaan uppopalloa
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tästähän on tulossa sääennusteen mukaan uppopalloa

Ääääh, ennuste ehtii muuttua vielä moneen kertaan, mutta mites se ny oli => sateen sattuessa pelataan sateessa! Eikä Vihti kovin pahasti sateellakaan pehmene...
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Ääääh, ennuste ehtii muuttua vielä moneen kertaan, mutta mites se ny oli => sateen sattuessa pelataan sateessa! Eikä Vihti kovin pahasti sateellakaan pehmene...

JA golfia on pelattu ennenkin sateessa, mukana tuolloin olleet varmasti muistavat kelin. Vettä tuli yhdessä vaiheessa sen verran paljon, että putteja olisi pitänyt tehdä chippi-mailalla, että pallo edes liikkuisi hieman. Eli, kelin puolesta ei kannata jättää väliin.

Itse en valitettavasti pääse pokaalista tänä vuonna taistelemaan, ei vain sovi matka-aikatauluun. Ensi vuonna yritetään uudestaan!

Tsemppiä osallistujille!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
JA golfia on pelattu ennenkin sateessa, mukana tuolloin olleet varmasti muistavat kelin. Vettä tuli yhdessä vaiheessa sen verran paljon, että putteja olisi pitänyt tehdä chippi-mailalla, että pallo edes liikkuisi hieman. Eli, kelin puolesta ei kannata jättää väliin.
- - -

Muistan hyvin, ja loppujen lopuksi jopa aurinko paistoi. Terassilla sitten oli mukava kerrata kunkin chippiputteja.

Tulen paikalle, onhan minulla se kiertopalkintokin hallussani. Pelata en saa, sanoi tohtorisetä, mutta nappaan auton ja käyn kett... kannustamassa kaikkia tasapuolisesti. Ja onpahan tuo lounas jo maksettu.
 

M10

Jäsen
Repesin 58:n allekirjoitusta.

Tsemiä JA-kisailijoille. Itsekin olisin tullut viivalle, jos kyynerpää kestäisi pelaamista. Ensi vuonna sitten (toivottavasti).
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tsemiä JA-kisailijoille. Itsekin olisin tullut viivalle, jos kyynerpää kestäisi pelaamista. Ensi vuonna sitten (toivottavasti).
Toisaalta mulla olisi kyllä käyttöä hyvälle caddielle. Ei siitä mitään tule jos 58 pyörii siinä mukana. Saat 30% voittorahoista jos avitat mut voittoon, deal? Vai oletko kenties sitä mieltä ettei mulla mitään tsargoja ole kuitenkaan?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Toisaalta mulla olisi kyllä käyttöä hyvälle caddielle. Ei siitä mitään tule jos 58 pyörii siinä mukana. Saat 30% voittorahoista jos avitat mut voittoon, deal? Vai oletko kenties sitä mieltä ettei mulla mitään tsargoja ole kuitenkaan?

Hahaa. Nytpä keksin minkä ryhmän kanssa kuljen.

Tosiaan Salama15, nyt näyttäisi että klo 9 jopa aurinko pilkistelisi, se kaamea kuuro mennee pohjoisen puolelta ohi.

Hyvä tästä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös