Jatkoaika Fantasy Pool – Peking 2022 edition

  • 2 430
  • 62

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Monille mm. MM-turnauksista tuttu Fantasy Pool toteutetaan ensimmäistä kertaa myös olympiakisojen osalta. Miesten jääkiekko käynnistyy 9. päivä tätä kuuta, ja olympiavoittaja on selvillä 20.2. Valitettavasti NHL-pelaajat eivät tälläkään kertaa päässeet mukaan, vaan jo toista kertaa peräkkäin olympiakulta ratkotaan muista sarjoista koostuvien joukkueiden välillä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö silti nähtäisi hienoa kiekkoturnausta ja varmasti tämä kisa tuo monille lisämielenkiintoa pelien seuraamiseen. Säännöt ovat samat kuin aiemmissakin kisoissa eli joukkueeseen tulee varata 6 hyökkääjää, 3 puolustajaa ja 1 maalivahti eli yhteensä 10 pelaajaa. Maalista/syötöstä joukkue kerryttää 1 pisteen, maalivahdin voitosta 2 pistettä ja maalivahdin nollapelistä 2 pistettä.

Mukana alustavasti:

@Peteliuz
@Linjatuomari
@Vikidiviimenen
@Avuton tunari
@Teemu#8
@Mazaa
@red.machine

Lisäksi @Salming harkitsee osallistumista. Tälläkin osallistujamäärällä pärjätään, mutta jokunen lisäpeluri ei olisi pahitteeksi. Varausajankohdaksi ehdottaisin tulevaa viikonloppua eli joko 5.2. tai 6.2. Toki myös alkuviikosta sopii ainakin itselleni.

U20 Fantasy meni tosiaan koronan (ja IIHF:n/kanadalaisten sekoilun) takia piloille, mutta toivotaan että tämä kisa saadaan vedettyä kunnialla maaliin. Pohdin erilaisia vaihtoehtoja tartuntojen varalle, mutta lähdetään kuitenkin siitä, tartunnat rinnastetaan näissäkin kisoissa loukkaantumisiin eli tartunnan saanutta pelaajaa ei saa vaihtaa. Toivotaan, että pahemmilta koronaryppäiltä vältytään. Turvatoimet ainakin ovat priimaa.

Kisojen kokoonpanot löytyvät esim. täältä: Elite Prospects - Olympic Games (OG). Joidenkin pelaajien testitulokset ovat olleet epäselviä, joten kokoonpanot varmaan vielä hieman elävät. Otteluohjelma on nähtävissä täällä: IIHF - Schedule and Results 2022 OLYMPIC WINTER GAMES MEN'S ICE HOCKEY TOURNAMENT.

Varausketju: Jatkoaika Fantasy Pool – Peking 2022 edition: varausketju
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Varausajankohdaksi ehdottaisin tulevaa viikonloppua eli joko 5.2. tai 6.2. Toki myös alkuviikosta sopii ainakin itselleni.

Toiveita.

LA 5.2. ei sovi, kun olen turnauksessa pelaamassa klo 17 asti. Ilta sopii kyllä.

Sunnuntai sopii, mutta aikaisintaan klo 15. Liikenteessä ollessa en viitsi varauksia selailla, poliisit eivät tykkää.

Maanantaina käy mikä aika vain.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Eipä kai tätä väliin voi jättää, joten olen mukana. Viikonloppuna käy varaustilaisuus milloin vain, mutta toki mieluusti klo 17 eteenpäin, jolloin Pekingissä ei enää kilpailla.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Viikonloppu ei käy kumpanakaan päivänä. Joten jos ei saada pidettyä perjantaina tai ensi viikon alussa, niin joudun jättämään kisan väliin.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Maanantai vaikuttaisi olevan monelle sopiva ajankohta ja itsellenikin tämä sopisi. Pääsisikö @Salming varaamaan myös maanantaina?
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mukaan vaan. Voidaan myös mun puolesta arpoa kokonaan uusi järjestys, meitä on sen verran vähän että laadukkaat joukkueet tulee kaikille.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Klo 17 pitäisi käydä hyvin, noin 98% varmuudella.

Jos käy 2% ohiveto, niin olen koko illan kiinni. Sormet ristiin, että niin ei käy.

Sitten tämä voi olla hieman epäreilu kysymys, jos joku haluaa pitää tiedot itsellään, mutta onko jollain tietoa missä on ajantasaiset rosterit? Kun IIHF:n sivuilla esim. Suomen kohdalla lukee näin "No players to display", mikä pisti jopa hieman huvittamaan.

Itse toki luotan eliteprospectsiin, mutta tuli vaan mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Avuton tunari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän kaikki.
Klo 17 pitäisi käydä hyvin, noin 98% varmuudella.

Jos käy 2% ohiveto, niin olen koko illan kiinni. Sormet ristiin, että niin ei käy.

Sitten tämä voi olla hieman epäreilu kysymys, jos joku haluaa pitää tiedot itsellään, mutta onko jollain tietoa missä on ajantasaiset rosterit? Kun IIHF:n sivuilla esim. Suomen kohdalla lukee näin "No players to display", mikä pisti jopa hieman huvittamaan.

Itse toki luotan eliteprospectsiin, mutta tuli vaan mieleen.
Ilmoitatko omat varauslistasi jollekkin vai jäätkö pois kokonaan, mikäli huono tuuri sattuu ja joudut jäämään pois?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ilmoitatko omat varauslistasi jollekkin vai jäätkö pois kokonaan, mikäli huono tuuri sattuu ja joudut jäämään pois?
Kyllä mä saan jotenkin itseni mukaan just äsken sovitun viimeisen tiedon mukaan. Nyt näyttäisi siltä, että olen koko illan vapaana, eli homma on hallussa.

Laitan vaikka sulle TOP-100 listani, jos joudun lähtemään muualle. Kiitos hyvästä kysymyksestä.

Pääasia, että saadaan hienot kisat taas käyntiin ja draftattua homma maaliin ja hieman lisäjännitystä.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitten tämä voi olla hieman epäreilu kysymys, jos joku haluaa pitää tiedot itsellään, mutta onko jollain tietoa missä on ajantasaiset rosterit? Kun IIHF:n sivuilla esim. Suomen kohdalla lukee näin "No players to display", mikä pisti jopa hieman huvittamaan.

Itse toki luotan eliteprospectsiin, mutta tuli vaan mieleen.
Enpä ainakaan itse ole Eliteprospectsia parempaa listausta löytänyt, eli sillä mennään täälläkin.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Team Jokerit

Hyökkääjät:
Vadim Shipatchyov
Brian O'Neill
Corban Knight
Daniel Winnik
Lukas Sedlak
Valtteri Filppula

Puolustajat:
Jonathan Pudas
Philip Holm
Yegor Yakovlev

Maalivahti:
Roman Will
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Team Linjatuomari

Mikhail Grigorenko
Eric Staal
Teemu Hartikainen
Anton Lander
David Desharnais
Adam Tambellini

Henrik Tömmernes
Jakub Jerabek
Peter Ceresnak

Eddie Pasquale

Hyökkäyksen osalta tuli varailtua Team Canada, osin tarkoituksellakin. Eiköhän Kiinaa vastaan pojat tehoile sen verran, että ei tarvitse katua. Hartikainen, Grigorenko ja Lander sitten täydentävät kanukkikolmikon.

Pakistossa ainakin alustavan tiedon mukaan kaikki kolme pelaavat ykkösylivoimassa, joten toivotaan että pisteitä tulee. Tömmernes ainakin on hyvinkin potentiaalinen pakkien pistepörssin voittaja.

Pasquale sitten toivottavasti on Kanadan ykkösvahti. Tai jos ei ole, niin ainakin pelaa nollapelin Kiinaa vastaan.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mazaa Olympic Team

7. Owen Power, CAN, D
10. Sakari Manninen, FIN, F
23. Niko Ojamäki, FIN, F
26. Miro Aaltonen, FIN, F
41. Jan Kovar, CZE, F
42. Denis Malgin, SUI, F
55. Libor Sulak, CZE, D
56. Mathias Niederberger, GER, G
71. Leon Pföderl, GER, F
74. Markus Lauridsen, DEN, D

Odotukset pelaajia kohtaan:

Owen Power, 3+5=8 (NHL:n 1.varaus on oltava huippu, Kiinaa käy sääliksi)
Sakari Manninen, 2+5=7
Niko Ojamäki, 4+1=5
Miro Aaltonen, 1+4=5
Jan Kovar, 2+3=5 (samat tehot kuin MM-kisoissa)
Denis Malgin, 1+3=4 (en tiedä miksi valitsin, aivopieru)
Libor Sulak, 3+1=4 (samat tehot kuin MM-kisoissa)
Mathias Niederberger, 6 pistettä (1 nollapeli ja 2 voittoa, tai 3 voittoa)
Leon Pföderl, 2+3=5 (samat tehot kuin MM-kisoissa)
Markus Lauridsen 2+5=7 (samat tehot kuin MM-kisoissa)

56 pistettä, mikä tosin ei tule toteutumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös