Jatkoaika Fantasy Pool – Peking 2022 edition: varausketju

  • 3 498
  • 106

Avuton tunari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän kaikki.
Mielenkiintoista.

Frans Nielsen oli omalla listallani, mutta skippasin hänet, kun epäusko hiipi Tanska-paitaani.

Luulen, että listaltasi puuttuu se pelaaja, joka varasi/ilmoitti joukkueensa toisessa ketjussa, kun ei ehtinyt mukaan draftiin.

Aivan lonkalta heitän, että Marko Anttila ja Slovakian ja Tepsin Slafkovsky ovat korkealla näiden neljän jäljellä olevan maan listalla.
Otin mukaan myös Zigmundin varaamat pelaajat.

Yhdysvaltojen Farrell ehkä yllättävin pisteitä tehnyt pelaaja--omalla listallani oli kymmenes hyökkääjä Yhdysvalloista, eli yllätti itseni täysin..

Tein jokaisesta joukkueesta listan pelaajista, ja varatessani laitoin ne parhausjärjestykseen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Otin mukaan myös Zigmundin varaamat pelaajat.
Tässä sain työt tehtyäni ja nyt odottelen Suomen välierää ja totesin, että ei ole mitään järkeä mennä nukkumaan tällä aikavyöhykkeellä.

Varmaan alitajuisesti olin huomioinut nuo Kiinan pelaajat, kun mietin niitä itsekin ja silti otin viimeiseksi varaukseksi Tanskan Markus Lauridsenin. Ziigmundilla oli mielestäni Foo ja Sproul Kunlunista ja sitten tämä mun tanskalainen mahtuu samaan ryhmään.

Tästä laskin kolme pelaajaa CHN/DEN komboon. Eikä tällä ole mitään väliä, siitä vain kelasin, jos se yksi pelaaja olisi jäänyt laskuista pois.

Oikein kiva saada tilastoja näistä ja kiitos ja kumarrus sinulle näistä.

Elämme jänniä aikoja. Ehkä joku ns. tilastoimaton tulee kertomaan omaavansa 38 pistettä ja peli on jo selvä!? :DDD
 

Avuton tunari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän kaikki.
Tässä sain työt tehtyäni ja nyt odottelen Suomen välierää ja totesin, että ei ole mitään järkeä mennä nukkumaan tällä aikavyöhykkeellä.

Varmaan alitajuisesti olin huomioinut nuo Kiinan pelaajat, kun mietin niitä itsekin ja silti otin viimeiseksi varaukseksi Tanskan Markus Lauridsenin. Ziigmundilla oli mielestäni Foo ja Sproul Kunlunista ja sitten tämä mun tanskalainen mahtuu samaan ryhmään.

Tästä laskin kolme pelaajaa CHN/DEN komboon. Eikä tällä ole mitään väliä, siitä vain kelasin, jos se yksi pelaaja olisi jäänyt laskuista pois.

Oikein kiva saada tilastoja näistä ja kiitos ja kumarrus sinulle näistä.

Elämme jänniä aikoja. Ehkä joku ns. tilastoimaton tulee kertomaan omaavansa 38 pistettä ja peli on jo selvä!? :DDD
Tarkistan asian illalla/yöllä, menoa päivä täynä.
 

Avuton tunari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän kaikki.
Tässä sain työt tehtyäni ja nyt odottelen Suomen välierää ja totesin, että ei ole mitään järkeä mennä nukkumaan tällä aikavyöhykkeellä.

Varmaan alitajuisesti olin huomioinut nuo Kiinan pelaajat, kun mietin niitä itsekin ja silti otin viimeiseksi varaukseksi Tanskan Markus Lauridsenin. Ziigmundilla oli mielestäni Foo ja Sproul Kunlunista ja sitten tämä mun tanskalainen mahtuu samaan ryhmään.

Tästä laskin kolme pelaajaa CHN/DEN komboon. Eikä tällä ole mitään väliä, siitä vain kelasin, jos se yksi pelaaja olisi jäänyt laskuista pois.

Oikein kiva saada tilastoja näistä ja kiitos ja kumarrus sinulle näistä.

Elämme jänniä aikoja. Ehkä joku ns. tilastoimaton tulee kertomaan omaavansa 38 pistettä ja peli on jo selvä!? :DDD

Tarkistus jääkin huomiselle-- pakko mennä nukkumaan nyt.
 

Avuton tunari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän kaikki.
Tässä sain työt tehtyäni ja nyt odottelen Suomen välierää ja totesin, että ei ole mitään järkeä mennä nukkumaan tällä aikavyöhykkeellä.

Varmaan alitajuisesti olin huomioinut nuo Kiinan pelaajat, kun mietin niitä itsekin ja silti otin viimeiseksi varaukseksi Tanskan Markus Lauridsenin. Ziigmundilla oli mielestäni Foo ja Sproul Kunlunista ja sitten tämä mun tanskalainen mahtuu samaan ryhmään.

Tästä laskin kolme pelaajaa CHN/DEN komboon. Eikä tällä ole mitään väliä, siitä vain kelasin, jos se yksi pelaaja olisi jäänyt laskuista pois.

Oikein kiva saada tilastoja näistä ja kiitos ja kumarrus sinulle näistä.

Elämme jänniä aikoja. Ehkä joku ns. tilastoimaton tulee kertomaan omaavansa 38 pistettä ja peli on jo selvä!? :DDD
Kiinalaisia varattiin Foo ja Sproul ja tanskalaisia Jensen ja Lauridsen.

Oma viestini oli sikäli epäselvä, että luku maan/maiden perässä tarkoittaa varattuja pelaajia kyseisestä maasta.
Eli latvialaisia varattiin vain yksi, kiinalaisia ja tanskalaisia molempia kaksi, slovakialaisia ja saksalaisia molempia viiisi jne, .

1. Suomi 15
2. Tšekki 12
3/4. Ruotsi ja Kanada 11
5. Venäjä 10
6-7. USA/Sveitsi 8
8/9. Slovakia/Saksa 5
10/11. Kiina/Tankska 2
12. Latvia 1
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös