Mainos

Jatkoaika.com palvelutaso

• 5 805
  • 32

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Viestin lähetti peruspata
Kyllä, sieltähän se. Meni minullakin aika kauan, enkä edes itse sitä hokannut. Mutta vie hiiri sen ylle, niin huomaat asian laidan. Oma koneeni on myös kokenut (mielestäni) tuon myötä pienen pientä hidastumista, mutta ei siihen kuole.
http://adblock.mozdev.org/

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Taas tuli viestiä liiallisesta käyttäjämääästä noin 10 minsaa sitten. Nyt pelittää kyllä normaalisti, mutta iaka ihmeellistä tuo on kun tänään ei ole mitään erikoista edes tapahatunut.? Auttaisko muuten vastaisuudesssa jos modet laittaisivat jotkin matsiketjut kiinni heti kun siellä mennään rajan yli?

13~

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kaivanto
Lieneekö Suomessa montakaan vastaavaa ei-kaupallista sivustoa, jolla olisi suuremmat kävijämäärät?

Esim. IRC-Galleria.

Tietokantasoftaa vaihtamalla ei ratkaista kuormitusongelmia, siihen auttaa vain rauta. Data-integriteetin kannalta esim. Postgres olisi kuintekin huomattavasti parempi vaihtoehto kuin MySQL.

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti Mr.Fox
Aika hitaasti on ainakin mulla avautunut viimeisen 24h (48h-72h) aikana varsinkin päiväsaikaan.

Itselläni ei ole ikinä ollut mitään ongelmia sivuston latautumisen kanssa. En tiedä onko Jatkoajan serveriltä suora kaapeli Ouluun mutta itselläni sivusto latautuu aina pelienkin aikaan n. sekunnissa viimeistään. Ainoat ongelmat olivat ns. "Madden-päivänä" jolloin tuli ilmoitus että yhtäaikaisten käyttäjien määrää on rajoitettu. Itse sivuston latautuminen oli silloinkin kuitenkin nopeaa.

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Cracker
Mitä toiminteita voitaisiin tehdä, että Jatkoaika.com palvelutaso saataisiin nostettua sille tasolle, että se kestäisi myös täyden Playoff kierroksen ?
Jatkoaika.com sivustosta on noussut merkittävä kiekkomedia, mutta mielestäni sen uskottavuutta haittaavat kiusallisen paljon edelleen kapasiteettiongelmat. Tähän kaivataisiin parannusta ?

Jatkoaika voisi perustaa jonki "Donate" palvelu jolla saisi euron pari lahjoitettua palveluntuottajalle Tms.

Olisin itse kyllä valmis antamaan lahjoituksena rahaa omasta opiskelijabudjetistani. Tämä ihan vain siitä syystä, että käytän jatkoaikaa joka päivä ja se on muodostunut lähes ainoaksi kiekkomediaksi, mitä aktiivisesti käytän. "Kypärä kiertää", se istuisi jatkoaikaan erinomaisesti.

Kokonaan uudeksi palveluksi olen joskus miettinyt maalikimaran tyyppistä videoleike valikoimaa. Tähän kelpaisi materiaaliksi varmasti hallien AV-osastojen tuotanto (tällainen ainakin liigahalleista taitaa useimmista jo löytyä). Tietenkin, tämä vaatinee paljon serveritehoja, joten tähän voisi käyttää noita "kypärä kiertää"- tuloja.

Minä olen osunut myös kovin usein aikaan, jolloin on paljon käyttäjiä "sisällä" samaan aikaan ja niistä olisi tosiaan hyvä päästä pian eroon.

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Palvelutasosta ja sen nostosta sen paremmin osaa sanoa, mutta jonkinlainen kasvojen pesun paikka olisi kun katsoo tuota ylhäällä vilkkuvaa mainosbanneria.

Herranen aika sentään, Hockey Night ja Jatkoaika. Mitä seuraavaksi? Oranssimusta ulkoasu? Vai jopa Juti Corner- kolumnipalsta?

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hokinait? Eikös tuossa ylhäällä vilku KOFF:in banneri, joka tarjoaa parhaat paikat.

Olisikohan tässä kyse nimenomaan palvelutason rahoituksesta osaltaan, mitenhän liene?

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
No juu. Samaa paskaa eri paketissa. Varmaan ymmärsit pointin. Enköhän ole itsekkin perillä markkinatalouden toimintaedellytyksistä, arvon kivikylmä. Hienoa että saadaan Lukko-Kärpät jännitettä ketjuun kuin ketjuun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy