Viestin lähetti Cracker
Mitä toiminteita voitaisiin tehdä, että Jatkoaika.com palvelutaso saataisiin nostettua sille tasolle, että se kestäisi myös täyden Playoff kierroksen ?
Jatkoaika.com sivustosta on noussut merkittävä kiekkomedia, mutta mielestäni sen uskottavuutta haittaavat kiusallisen paljon edelleen kapasiteettiongelmat. Tähän kaivataisiin parannusta ?
Jatkoaika voisi perustaa jonki "Donate" palvelu jolla saisi euron pari lahjoitettua palveluntuottajalle Tms.
Olisin itse kyllä valmis antamaan lahjoituksena rahaa omasta opiskelijabudjetistani. Tämä ihan vain siitä syystä, että käytän jatkoaikaa joka päivä ja se on muodostunut lähes ainoaksi kiekkomediaksi, mitä aktiivisesti käytän. "Kypärä kiertää", se istuisi jatkoaikaan erinomaisesti.
Kokonaan uudeksi palveluksi olen joskus miettinyt maalikimaran tyyppistä videoleike valikoimaa. Tähän kelpaisi materiaaliksi varmasti hallien AV-osastojen tuotanto (tällainen ainakin liigahalleista taitaa useimmista jo löytyä). Tietenkin, tämä vaatinee paljon serveritehoja, joten tähän voisi käyttää noita "kypärä kiertää"- tuloja.
Minä olen osunut myös kovin usein aikaan, jolloin on paljon käyttäjiä "sisällä" samaan aikaan ja niistä olisi tosiaan hyvä päästä pian eroon.