Jatkoaika ”Fire and Forget” – Yahoo Fantasy-liiga

  • 44 575
  • 528

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Muistuttelen olemassaolostani. Olen kyllä kotona vasta 18:05, mutta tämän ei pitäisi haitata merkittävästi, sillä löydöt tehdään vasta toisella kierroksella.
 
Muistuttelen olemassaolostani. Olen kyllä kotona vasta 18:05, mutta tämän ei pitäisi haitata merkittävästi, sillä löydöt tehdään vasta toisella kierroksella.

Otetaan mielummin sellainen manageri joka on varmasti ajoissa paikalla.

Eli yksi managerin paikka olisi auki.
 
Eli etsitään vielä yhtä manageria!!! Pikavauhdilla. Tänään kello 18:00 on drafti.

Muistutus kaikille uusille ja vanhoille managereille: Draftatkaa oikea määrä pelaajia pelipaikkojen suhteen, esimerkiksi yksi pakki liian vähän tarkoittaa yhden hyökkääjän tiputtamista joukkueesta jne. Eli pitäkää itse huolta, että pelipaikat menevät oikein, koska bench paikkoja ei ole ja joukkueet lukotetaan kun drafti on valmis. Aikaisempina vuosina on aina ollut tapaus jossa joku on laskenut/katsonut pelipaikka täyttönsä väärin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
No sitten olen aiemmin paikalla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onpas täällä tiukka meno, jos viidestä minuutista on kiinni. Ei kai se muilta ole pois, jos esim. botti varaa normaalia heikompaa ukkoa edeltä?

17.30 -> nähdään, olen valmis.
 
Onpas täällä tiukka meno, jos viidestä minuutista on kiinni. Ei kai se muilta ole pois, jos esim. botti varaa normaalia heikompaa ukkoa edeltä?

17.30 -> nähdään, olen valmis.

Hauskaahan kaikilla on tarkoitus olla, mutta jos vuodessa käytetään parituntia koko kauden kestävään juttuun, niin kyllä odotan jokaisen olevan paikalla alusta saakka. Ihan senkin takia, että se on kaikille mukavampaa. Bottien kanssa voi varailla sitten muilla keinoin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Alle 2 tuntia nää kestää helposti, ellei nyt jokainen odota sitä aikaa ihan loppuun asti joka vuorollaan. Ainakin muistaakseni

Kohta hakemaan vähe herkkuja huomista varten, kaksi Yahoo-draftia luvassa ja kovin mukava penkkiurheilu-päivä noin muutenkin.

Nämä 20 joukkueen liigan draftit ei kyllä ikinä kestä alle 2 tuntia, ellei sitten varausaika ole sitten ihan käsittämättömän lyhyt. Yli 3 tuntia varaan itse aikaa tähän settiin, sillä se on lähempänä todellisuutta kuin 2 tuntia.
Mutta tällä hetkellä meillä on vain 19 joukkuetta liigassa, joten saa nähdä draftataanko tänään ollenkaan. Vai pitääkö tehdä jotain muita peliliikkeitä että draftaaminen onnistuu.
 
Kannattaa ottaa tämä huomioon eiliseltä ennen kun lähtee potkimaan jotain pois 5 minuutin takia.

En ole ketään potkinut pois liigasta 5 minuutin takia, en vain ole ottanut mukaan tuosta syystä kun toinenkin manageri ilmoitti kiinnostuksensa. Eli @Pitbat odotetaan tässä jotta vahvistaa osallistumisensa. Mikäli ei 17:35 ole osallistumistaan vahvistanut Yahoossa tottakai otan ensimmäisen managerin joka huutelee ja otan myös @LostHorizon :iin yhteyttä.

EDIT: Selvennös tilanteesta: Lord Nikonin joukkueen olen siis poistanut liigasta kun ilmoitti eilen ettei pääse. LostHorizon ilmoitti halukkuutensa osallistua, mutta kertoi ettei pääse ajoissa paikalle. Kerroin, että otan mielummin sellaisen managerin joka on ajoissa paikalla. PitBat ilmoitti myös halukkuutensa ja oli yhteydessä myös YV:llä minuun. Jaoin linkin Pitbatille ja hän sanoi pääsevänsä paikalle 17:30. Mikäli 1735 ei ole vahvistanut Yahoossa osallistumistaan niin tottakai LostHorizon on silloin varasijalla ja hän saa minulta linkin siinä vaiheessa. Mikäli hänestä ei kuulu mitään, niin laitan linkin tänne yleiseen jakoon ja ensimmäinen joka liittyy Yahoossa saa paikan.

Normaalisti pitäisin paikan PitBatille pidempään, mutta nyt se ei oikein ole mahdollista jotta 19 äijää ei istu koneen ääressä odottamassa turhaan draftin alkua ja saadaan tuo 20 joukkuetta täyteen.
 
Viimeksi muokattu:

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mä kerroin jo aikoja sitten että olen varalla. Sen jälkeen repe ja pitbat molemmat ovat ohittaneet minut jonossa. Miksi?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Muistin näemmä aivan väärin sitten aikoja draftin kokonaiskestolle, unohtakaa mun paskapuheet.
 
Mä kerroin jo aikoja sitten että olen varalla. Sen jälkeen repe ja pitbat molemmat ovat ohittaneet minut jonossa. Miksi?

Pitbat meni ohi koska kerroit ettet pääse ajoissa paikalle. Repen ohimeno taitaa olla nyt minun mokani, olisi kai pitänyt olla sinuun yhteydessä ja odotella vastaustasi.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
@LostHorizon mun ohi! Pahoittelen etten pysty osallistumaan (tai pystyisin vasta puolen tunnin päästä)

EDIT:

Eikun np, oon ite mukana ja ai varasi ihan ok pelaajia
 
Viimeksi muokattu:

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jaahas, sellainen drafti tällä kertaa ja paljon kyseenalaisia valintoja. Enemmän utopiaa kuin realismia. Useita varmojakin suorittajia, mutta sitten Semin, Grigorenko ja Baertschi on täysin toivotaan-toivotaan -settiä. Ja Colton "Iso" Parayko piti ottaa lopussa pippelinvenytyskisassa vain sen vuoksi, että näytetään että kenellä on se varaustilaisuuden loppupään hämärin löytö. Aloittaa toki Bluesin kakkosylivoimassa, mutta...

Johnny Hockey-Backstrom-Hornqvist
Semin-Backes-Callahan
Maroon-Tatar-J.McGinn
McLeod-Plekanec-Eaves
Baertschi-Frolik-Stalberg
Grigorenko

Niskanen-J.Johnson
Hamonic-J. Schultz
Gardiner-Severson
Parayko

Price
Smith
Khudobin
 
Joukkuenimillä Aze ja Corkscrew meni hieman mönkään drafti siinä mielessä, että Azelta puuttuu yksi maalivahti ja siten on yksi pelaaja liikaa, eli sinun pitäisi tiputtaa yksi kenttäpelaaja pois.

Corkscrewllä on sitten taas yksi puhdas sentteri liikaa, joten yksi sentteri pitäisi tiputtaa joukkueesta.

Katson tiistaina, että toimenpiteet on tehty, ja jos ei niin valitsen itse kenet tiputan joukkueistanne.

Muut joukkueet oli niin hyvin kunnossa, että ne muutamat joukkueet joiden kokoonpanoa joutui säätämään ovat nyt myös kunnossa toimestani ja kaikki joukkueet ovat lukossa noita kahta joukkuetta lukuunottamatta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kukas se KHL-Maple Leafs olikaan? Sait kutsun sinne Ilves Yahoo-liigaan äsken.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Zuccarello - Thornton - Kessel
Saad - Nelson - Pominville
Stewart - Bonino - Smith
Pouliot - Roy - Hansen
Kulemin - Draisaitl - Korpikoski
Winnik

Letang - Strålman
Goligoski - Bogosian
Klefbom - Demers
Sbisa

Fleury - Elliott - Mrazek

Kai tää ihan hyvä jengi on, ihan tyytyväinen olen. Ei oo kyllä mitään hajua, pärjääkö tollasella, no eka kertahan tää on. Vähän kyllä hämää, kokonaista neljä Oilersin miestä.. Mutta sainpa sentään kolme kärkijätkää Pensistä.
 
Lucic- Monahan - Giroux
Hartnell - Turris - Abdelkader
Galchenyk - Bolland - Tanguya
Panarin - Stoll - Pulkkinen
Spooner - Mitchell - Garbutt
Z.Smith

Bufyglien - Markov
Daley - Tanev
Schultz - B.Stuart
Polak

Schneider
Gibson
Raanta


On kyllä omasta mielestäni aika erikoinen jengi itseni kasaamaksi. Erityisesti tuo pakisto. Fiilikset on tosin ihan hyvät kauteen lähtiessä. Yritin tietoisesti välttää semmoisia pelaajia tällä kertaa jotka eivät välttämättä sitten pelaakkaan kaudella. Eli Low Risk yritin mennä monessa kohtaa. Onhan tuossa loukkaantumisuhkia yms, mutta toisaalta jengistä tuli mielestäni hyvin taklaava ja blokkaava ja yv pinnojakin pitäisi napsua ihan mukavasti. Joka viikko pitäisi siis olla voittoon ainakin teoreettinen mahdollisuus, mutta kuinka pitkälle se riittää jää nähtäväksi.

Hyvää kauden alkua kaikille tasapuolisesti!
 
Viimeksi muokattu:

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Wild Wingels lähtee uuteen kauteen seuraavalla miehityksellä:

Zach Parise - Pavel Datsyuk - Alexander Ovechkin
Milan Michalek - Matt Duchene - Marcus Johansson
Colin Wilson - Jori Lehterä - Joonas Donskoi
Jacob Josefson - Sean Couturier - Justin Fontaine
Steve Downie - Darren Helm - Tom Wilson
Luke Glendening

Ryan Suter - Sami Vatanen
T.J. Brodie - Tyler Myers
Tobias Enström - Dmitri Kulikov
Ian Cole

Jaroslav Halak
Eddie Läck
Reto Berra

Olisi tosin pitänyt vaihtaa joukkueen nimi, kun joku vei Tompan meikäläiseltä. Onnea kuitenkin kaikille uuteen kauteen!
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Ladd - Johansen - Toffoli
Vanek - Ennis - Hossa
Raffl - Bouma - Pastrnak
Calvert - Cogliano - Etem
Vey - Fehr - Weise
Higgins

Carlson - Girardi
Alzner - Boychuk
Brodin - Greene
Weber

Hammond
Enroth


Aika tyytyväinen olen joukkueeseeni, jonka sain väsättyä. Luonnollisesti muutama tietty pelaaja jäi saamatta, jotka oisivat tuoneet vähän nimellisyyttä rosteriin, mutta näillä mennään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös