:DTullaan viikonloppuun ja mulla ei ole vielä pelannut peliäkään eikä pelaa tänäänkään (!) Wayne Simmonds, Dustin Brown, Jake Guentzel, David Backes, Henrik Zetterberg, Brock Nelson, Justin Abdelkader, Brandon Montour, Derek Forbort, Martin Hanzal, Stephen Johns, Travis Sanheim, Francois Beauchemin ja Jonathan Bernier. Brayden Schenn, Paul Stastny ja Scott Hartnell pelasivat jo viikon ainoan pelinsä :D
Joukkueeni on koko liigan ykkönen taklauksissa ja nyt niitä on kasassa 5 kpl.. kertoo jotain pelimääristä.
Onneksi vastassa on ylivoimainen sarjajohtaja joten tilanne vain 0-11.
Onneksi sun porukalla on kaksi yötä aikaa korjata tilanne. Tilanne viikkopisteissä on lopulta melko tasainen, ja kenttäpelaajillasi on loppuviikosta vielä peräti yksi (1) peli enemmän kuin mun vastaavilla.
Kieltämättä vähän mielenkiintoinen viikko. Kun sarjaformaatti muutenkin perustuu pienten otantojen sarjoihin, tällaiset poikkeamat voivat vaikuttaa sijoituksiin jonkin verran. Tilannetta ei tietenkään auta, jos omalle kohdalle sattuu lisäksi loukkaantumisia ratkaisevilla pelipaikoilla, kuten nyt teikäläisen Crawfordilla. Tämä nähtävästi takaa jo kauden toisen luovutusvoiton maalivahtipisteissä minulle. Sen otan tietenkin kiitollisna vastaan.
Sarjajohdolla en kuitenkaan vieläkään lähtisi leuhottamaan. Sarjan viimeisillä viikoilla otteluohjelmani on kohtuullisen kova. Saan vastaani lähes ainoastaan sarjataulukon ylemmän puolikkaan joukkueita, ja lopuksi vielä toistamiseen kolmantena olevan Turboteipin. Siihen päälle sitten vielä pudotuspelit, joissa meno on vielä raadollisempaa kuin runkosarjassa. Hienoa!