Jatkiksen ihanat miehet!

  • 6 752
  • 35

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Olen ehdottomasti ihana! ...siis omasta mielestäni. Tosin mainittakoon, että äitini mielestä olin pojaksi liian herkkä, luin nimittäin urheilun lomassa kirjoja (epäilyttävää...), tosin vanhempani (ja siis kai minäkin, ainakin geneettisesti) ovat pohjalaisia.

Olen edelleen herkkä, mutta en ole ratikka/lähijuna/metroseksuaali: Osaan laittaa ruokaa, mutta vain hengenpitimiksi. Kotihommat hoituvat ja hoidankin ne, mutta mielummin kaadan halot ja hakkaan karhut (vai miten se meni?) ja tunneilmaisu on vähän... suoraviivaista.

Ulkönäöllisesti alan luonnollisista syistä rapistumaan, mutta vielä on jotakin jäljellä: takapuolta ja silmiä on kehuttu. Ei saa kuitenkaan erehtyä: Osa naissukukunnasta on ollut varmoja, että minulla on hyvä sydän, vain silmien perusteella. Ei ole. Lainatakseni Stephen Kingiä:" Miehen sydän on kuin kivinen pelto" ja tehän tiedätte mitä niiden isojen kivien alla pesii. Aina olen ollut kuitenkin uskollinen kun parisuhteeseen olen päätynyt ja rehellinenkin olen. Olen 37-vuotias, kaljuuntuva, elämästä nauttiva, akateemisesti koulutettu 178 CM pitkä ja 75-kiloa painava mies. Tällä hetkellä en kadu mitään. Paitsi etten suostunut tekemään lapsia ensimmäiselle tyttöystävälleni (mikä näin nimim. takaa tunnustettakoon). Vapaa olen ja tällä hetkellä ajattelin lähteä tutustumaan Göteborgin yöhön. Livin' easy, lovin' free- lainatakseni suosikkibändini edesmennyttä laulajaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pakko sanoa, että halu tieten tahtoen tulla mielikuvissa rinnastetuksi Väyrysen Paavoon ei ole varsinaisesti alfaurosmainen meriitti.
Paavollahan meni peräti 3 vuorokautta siihen, että hän luki kyseisen kirjailijan tuotannon vain kertaalleen läpi. Kyllä Paavon suuruus on tiedetty jo kauan, esimerkiksi tuolla "Lapsena..." -ketjussa on paljon Paavoa ihailevia kannanottoja:

En siis ollut yksin! Jostain syystä toinen suosikkini Paavo

Ja lasten suustahan sen totuuden aina on kuullut.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Täällä ihana Holocaust.

Heippä hei!
Olen 181 cm pitkä ja painan n. 79 kiloa. Lisäksi päästäni löytyy hiuksia ja omat hampaatkin on vielä suussa. Asun kotona. Inttikin tuli käytyä 11 kuukaudessa. Tekareita tai silmälaseja en siis vielä tarvitse. Lisääntymiselimeni on kaitten riittävän iso. Jotain näyttöä sen toimivuudesta on...

Harrastan kirjallisuutta, piirtämistä, liikuntaa useassa eri muodossa ja penkkiurheilua sekä metsästystä että kalastusta. Olen saanut yli viiden kilon taimenen. Olen siis - no, ainakin omasta mielestäni ihana mies. Toisin sanoen olen retroseksuaalimies. Etniseltä taustaltani olen savolainen. Elän parisuhteessa ja perheeseeni kuluu vaimokkeen lisäksi poika, joka on neljännellä luokalla. Asun maapallolla ja olen koulutukseltani maisterismies.
En jyrää "alaisiani" vaikka jotkut täällä niin luulevat.

Kannatan KalPaa. En ole wannabee-fani tai golddigger- kaitten.
Ainut heikkouteni on ääretön nopeuteni (ei, en kärsi enneenaikaisesta ejakulaatioista) ja kauneuteni voittaa vaatimattomuuteni.

Itsekehuminen on näemmä aika hankalaa. Lisätäänpä jotain negatiivista.
Välillä otan viinaa. Olen joskus masturboinut ja ajatellut syntisiä ajatuksia naisista. Tupakki tai huumeet eivät ole minun juttu.

Että näin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olen todella ihana ja ainutlaatuinen ihminen. Maapallo ei kanna päällään yhtään samanlaista ihmistä kuin minä.

Ps. Jos joku ihana tyttönen haluaa olla mun chat-sisko niin rohkeesti vaan yyveetä tulemaan. Vastaan lähettämiinne viesteihin saapumisjärjestyksessä.

Etsin toisinsanoen seuraa niin tositarkoituksella kuin seikkailumielelläkin. Jos haluat pelkän seksisuhteen tai hetkellistä seksiseuraa niin sekään ei tuota ongelmaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaimo kuunteli päivemmällä Zen Cafe -orkesteria, josta en juurikaan pidä, mutta yksi sanoituspätkä kiinnitti huomion. Se meni jotenkin "tiedän miten ihmisille sanotaan mitä ne haluaa kuulla" tai jotain. Mie olen just sellainen.

Osaan todellakin puhua kaikenlaisten ihmisten kanssa, puliukosta professoriin, ja tulen toimeen ihan kaikkien kanssa jos haluan. Ennen halusin enemmän, nyttemmin olen antisosiaalisempi mutta kuitenkin pärjään tilanteessa kuin tilanteessa. Enkä vaikuta pätkääkään lipevältä; olen oikeasti kiinnostunut kulloisestakin keskustelukumppanistani - tai ainakin annan aidon vaikutelman siitä että olen.

Illan itsekehuvartti, tänks for joor ätensön.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Siehän olet Mielikuvitushahmo, vähän kuin raitis muusikko, viisas poliisi tai rehellinen poliitikko. Ei sinua ole edes olemassa.

Niinpä, olen sitä mistä nainen ikinä keksiikin unelmoida.

Vaikka vitun runoja lausuva vibraattori jos tarve vaatii.

Jos rahasta tulee puhetta niin sitä katotaan sit erikseen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen ainutlaatuinen - niin ovat kaikki muutkin, jos sormenjälkiteoriaan on luottamista.

Olen kookas, tumma, voimakas, heikko, hellä, raju, pehmeä, kova (tarpeen vaatiessa) - siis kaikkea sitä, mitä noin puolet maapallon miehistä

Osaan laittaa koti-, juhla-, grilli- ja nopeaa ruokaa, siivota, silittää, tiskata, luututa, hoitaa vauvoista 30-kymppisiin lapsiin, etc. - kaikkea sitä, mitä nykymiehen tulee osata tänä tasa-arvon kirottuna aikana.

Olen henkevä, syvällinen (liiankin), pinnallinen, hauska, tylsä, herkkä, äijä, älykäs, typerä, "norsu posliinikaupassa" (ei seksist. omin.), ulospäinsuuntautunut, sisäänpäinkääntynyt, nuorekas, vanhoillinen, etc. - kaikkea sitä, mitä ikäiseni miehen on tullut oppia elämänsä aikana - etenkin naisten miellyttämisestä.

Pidän jazz-, rock-, pop-, r&b, reggae-, klassisesta musiikista, korkea-, ala-, kulttuurista (en enää luule sitä syötäväksi), joukkue-, yksilö-, yleis-, kesä-, talvi- ja moottoriurheilusta, puutarhanhoidosta, eläimistä, ihmisistä - kaikesta siitä, minkä lastenkasvattaminen on miehelle työntänyt eteen ja pakottanut oppimaan ja ehkä pitämäänkin.

Osaan tyydyttää naiseni henkiset tarpeet moninaisesti keskustellen, olemalla hiljaa, tarttumalla hetkeen, antamalla ajan kulua, nauraen, itkien, kiroillen, leperrellen ja myös hänen fyysiset tarpeensa moninaisesti moninaisia ulokkeitani käyttäen hänen moninaisiin paikkoihinsa antamatta oman kiihkoni viedä voittoa hänen tarpeistansa - kaikea sitä, minkä vain pitkällinen parisuhde eli useat katkerat nöyryytykset, mykkäkoulut ja ruinaamiset ovat miehille opettaneet.

Btw - olen myös vapaa - already/so far ;-)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Moderaattorien natsi-säännöt kieltävät, joten käytänkin sen toisen rivin siitä purkautumiseen. Samalla teen tilaa itse asialle:

Se nyt vaan on niin helppoa olla minä. Naisväki tietää, miespuolisten kateus ei minua oikeastaan kiinnosta lainkaan. Ja jep, varattuhan minä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös